Beantwoord

Chat werkt niet en ik ben nog steeds niet geholpen

  • 1 januari 2021
  • 7 reacties
  • 130 keer bekeken

leuk om dit scherm te krijgen, maar zonder de optie om een chat te starten?!!:
Stel je vraag online
Onze Chat collega's helpen je graag

Wist je dat je 24 uur per dag, 7 dagen per week met ons kunt chatten? Omdat onze collega's meerdere chats tegelijkertijd kunnen voeren, hoef je nooit lang te wachten op een persoonlijk antwoord.


Gemiddelde wachttijd: 1 minuut.

Chat aanwezig bij mijnkpn app. Maar je wordt er steeds uitgegooid als je aan de beurt bent. Vervolgens bijna een uur aan de service telefoon gehangen  kost 100ct pm om daar ook uitgegooid te worden. Ondertussen nog steeds niet geholpen. Mailen is geen optie bij KPN.

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maurice85 1 januari 2021, 19:13

Ik geloof dat de chat last heeft/had van een storing. Het nummer van KPN is gratis dus ik vraag me dan af welk nummer u gebeld heeft. 

 

0800 0402

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Het telefoonnummer van kpn is gratis.  0800-0402. Of het nou verstandig is om op nieuwjaarsdag te gaan bellen vraag ik me af. Wellicht kunnen we je hier helpen.

Reputatie 6
Badge +10

Ik geloof dat de chat last heeft/had van een storing. Het nummer van KPN is gratis dus ik vraag me dan af welk nummer u gebeld heeft. 

 

0800 0402

Reputatie 6
Badge +10

Ik geloof dat de chat last heeft/had van een storing. Het nummer van KPN is gratis dus ik vraag me dan af welk nummer u gebeld heeft. 

 

0800 0402

Aanvulling: de Digitale Assistent is inderdaad altijd bereikbaar en kan u antwoord geven op veel vragen.

Het bleek om een storing te gaan wat in de eerste instantie niet op de website was aangegeven

Chat sessie is nog steeds waardeloos, je wordt er telkens uitgegooid als iemand wat aan het uitzoeken is.terwijl ik wel telkens om de zoveel seconden even reageer.

 

Ook telefonisch wordt het niet opgelost 

Dus nog steeds niet geholpen met het probleem.

Waardeloos 

Reputatie 7
Badge +15

Dan zit je hier goed. Wat is er aan de hand?

Bij opnames hapert het beeld af en toe, bij normaal tv kijken is er geen probleem.

Terug naar fabrieksinstellingen heeft ook niet geholpen.

Ik heb twee tv ontvanger, heb deze onderling ook al verwisseld maar hetzelfde probleem blijft.

 

Reageer