Beantwoord

Chat werkt niet en ik ben nog steeds niet geholpen

  • 1 January 2021
  • 4 reacties
  • 200 keer bekeken

leuk om dit scherm te krijgen, maar zonder de optie om een chat te starten?!!:
Stel je vraag online
Onze Chat collega's helpen je graag

Wist je dat je 24 uur per dag, 7 dagen per week met ons kunt chatten? Omdat onze collega's meerdere chats tegelijkertijd kunnen voeren, hoef je nooit lang te wachten op een persoonlijk antwoord.


Gemiddelde wachttijd: 1 minuut.

Chat aanwezig bij mijnkpn app. Maar je wordt er steeds uitgegooid als je aan de beurt bent. Vervolgens bijna een uur aan de service telefoon gehangen  kost 100ct pm om daar ook uitgegooid te worden. Ondertussen nog steeds niet geholpen. Mailen is geen optie bij KPN.

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maurice85 1 January 2021, 19:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Het telefoonnummer van kpn is gratis.  0800-0402. Of het nou verstandig is om op nieuwjaarsdag te gaan bellen vraag ik me af. Wellicht kunnen we je hier helpen.

Reputatie 7
Badge +10

Ik geloof dat de chat last heeft/had van een storing. Het nummer van KPN is gratis dus ik vraag me dan af welk nummer u gebeld heeft. 

 

0800 0402

Reputatie 7
Badge +10

Ik geloof dat de chat last heeft/had van een storing. Het nummer van KPN is gratis dus ik vraag me dan af welk nummer u gebeld heeft. 

 

0800 0402

Aanvulling: de Digitale Assistent is inderdaad altijd bereikbaar en kan u antwoord geven op veel vragen.

Het bleek om een storing te gaan wat in de eerste instantie niet op de website was aangegeven