Beantwoord

Chromecast komt niet op de WiFi

  • 7 January 2021
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Klopt het dat er weer problemen zijn met Chromecast en Wifi? Bij mij kan de chomecast geen verbinding maken met WiFi. Alle stappen meermaals gedaan..

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door VincentdeB 14 January 2021, 22:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @VincentdeB. een aantal maanden geleden hadden we een storing casten naar Chromecast V3. Die is wel opgelost op dit moment. Zou je kunnen aangeven van welke apparatuur je gebruik maakt? Zou je daarnaast kunnen bevestigen dat je alle stappen gedaan hebt voor het correct streamen naar de Chromecast? Je hoeft alle stappen die je al gedaan hebt niet nog een keer te doen maar ik zou wel graag bevestigd hebben dat je ze al gedaan hebt. :relaxed:

Reputatie 7

Welke Experia Box heb je?

Gebruik je naast de Experia Box ook nog andere wifi toegangspunten?

Zo ja, welk merk en type?

Hoi wjb en Bram,

Het probleem is inmiddels verholpen. Ik heb een experia box V8 en een Philips Tv. Ik heb een extra router na de experia V8 box geplaatst en daarmee is het probleem verholpen. Als ik de router weghaal en de chromecast direct de WiFi via de experia V8 (icm mijn tv) laat lopen dan doet deze het niet. 

groeten, Vincent