Beantwoord

Chromecast maakt geen verbinding

  • 17 December 2019
  • 11 reacties
  • 126 keer bekeken

Reputatie 1

Dat resetten helpt bij mij niet met de Experia box V 10 A ik begrijp niet dat het niet meer werkt nu ?????

 

icon

Beste antwoord door Pukkie2 20 December 2019, 18:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 1

Hoe reset je de experia box want ik had dat gedaan meende ik en zonder resultaat ???!!

Reputatie 7
Badge +24

Hi Peter, 

Begin eerst met het stroomloos maken van je Experiabox voor ongeveer 10 seconden. Zou je daarna het resetknopje op de Chromecast 10 seconden ingedrukt willen houden? Daarna kun je het opnieuw koppelen met je netwerk. Wat krijg je overigens op je scherm te zien, foutmelding o.i.d.? 

Bedankt voor je antwoord maar dat had ik geprobeerd maar het ging niet het lijkt er op dat de Chtrromecast nog staat ingesteld op het vorige modem maar ik probeer het morgen nog eens .Ik zie dit op het scherm in het Frans

Télécharger L`applecation

télëchargez et ouvrez l’application télephone

Goolge Home sur votre téléphone

pour commentcer la configuration

Chromecast. com /setup .

 

nmaar ik heb het opgezocht en dat ging ook niet ???>

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt erop dat de Chromecast in het Frans staat, reset de Chromecast gewoon. Niet de Experiabox. Hou het resetknopje op de Chromecast 10 seconden ingedrukt tot je ook op het scherm ziet dat er een reset plaatsvindt.  Daarna kun je het opnieuw koppelen met je netwerk. Wat krijg je overigens op je scherm te zien, foutmelding o.i.d.? 

Dat heb ik al zeker 30 keer geprobeert maar resetten werkt niet het is sinds ik een andere modem heb want mijn broier was ook overgegaan naar de KPN en gebruikt nog zijn oude router waar hij de Chromecast op heeft afgesteld en daar werkt het wel !!!!

Reputatie 7

Wat krijg je te zien in Google Home?

Kan je voor de Chromecast wel de wifi van de V10a kiezen in Google Home?

Welke Chromecast heb je?

Kan je eeen screenshot plaatsen van het scherm in Google Home waar het fout loopt?

Reputatie 7
Badge +24

Wat krijg je te zien in Google Home?

Kan je voor de Chromecast wel de wifi van de V10a kiezen in Google Home?

Welke Chromecast heb je?

Kan je eeen screenshot plaatsen van het scherm in Google Home waar het fout loopt?

Graag. Toeval wil dat ik ook de V10 A heb thuis en een Chromecast, dat moet prima werken. 

Télécharger L`applecation

télëchargez et ouvrez l’application télephone

Goolge Home sur votre téléphone

pour commentcer la configuration

Chromecast. com /setup .

Reputatie 7

Wat krijg je te zien in Google Home?

Kan je voor de Chromecast wel de wifi van de V10a kiezen in Google Home?

Welke Chromecast heb je?

Kan je eeen screenshot plaatsen van het scherm in Google Home waar het fout loopt?

Nog maar een keer dezelfde vragen in de hoop dat we nu wel antwoorden gaan krijgen.

Ikj had een nieuwe gekocht en daar zat een gebruiksaanwijzing bij en nu werken ze allebei prima 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is ook een manier, hehe. Fijn dat alles goed werkt in ieder geval.