Beantwoord

Clientisolatie Experia Box V9 uitschakelen

  • 21 juni 2019
  • 3 reacties
  • 371 keer bekeken

Ik heb een Google chromecast aangeschaft en tijdens het installeren gaf hij de melding dat er geen configuratie met het modem mogelijk was omdat ik daarvoor ap isolatie ( ook wel clientisolatie genoemd ) moest uitschakelen. Ik heb een Experia Box v9. Kan iemand mij in lekentaal vertellen hoe ik deze clientisolatie uit moet schakelen?
icon

Beste antwoord door JanD 22 juni 2019, 13:07

Hallo @NetteD , inloggen in het modem, bij de (WiFi)-instellingen een vinkje weghalen bij AP-isolation,
op de activeer of bevestigingstab drukken en modem even opnieuw herstarten en dan afsluiten.
Succes.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@NetteD, ik heb nog geen bericht gezien. Laat je weten of het gelukt is? 😉
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @NetteD, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Heb je bovenstaande tip al kunnen uitvoeren? 🙂 Verder ben ik benieuwd of het ook niet lukt als je alle stappen voor het installeren van een Chromecast volgt. Ik hoor het graag!
Hallo @NetteD , inloggen in het modem, bij de (WiFi)-instellingen een vinkje weghalen bij AP-isolation,
op de activeer of bevestigingstab drukken en modem even opnieuw herstarten en dan afsluiten.
Succes.

Reageer