Beantwoord

Code ps4 abonnement niet meer te gebruiken

  • 16 September 2019
  • 10 reacties
  • 150 keer bekeken

Als welkomstgeschenk ( eind 2018) heb ik een ps4 controller en code voor jaarabonnement gekregen. Nu wil mijn zoontje die code activeren maar werkt niet meer. Zijn huidige jaarabonnement loopt deze maand af. Nu blijkt na bellen dat de code voor een bepaalde datum geactiveerd moest worden. Dit staat overigens nergens vermeld.
Zijn er meer mensen die zijn overgestapt naar KPN en het zelfde hebben meegemaakt?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 September 2019, 09:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ja, dit probleem is vaker voorgekomen.

Dat is toen op deze manier opgelost: Klik
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Hans de Bruijn, welkom! Wat jammer dit! De actie liep inderdaad eind vorig jaar. We hebben wel flink wat opstartproblemen gehad en daarom de actie nog best lang door laten lopen. Sinds mei zijn de controllers echter echt op en kunnen deze dus ook niet meer aangevraagd worden. Een flinke domper waarschijnlijk! 😞
Het gaat niet om de controller, deze hebben wij later ontvangen, maar om de code voor een jaar ps4 abonnement. Deze werkt niet meer. Dat is wel een domper.....mijn zoontje blij gemaakt met een dooie mus. Ik snap niet waarom er een vervaldatum aan zit.
Reputatie 7
Badge +30
Excuses voor de verwarring, dat had ik niet begrepen. Ook voor de abonnementen gold dat er de code binnen een aantal weken verzilverd moest worden. Spijtig, maar ik kan er helaas geen verandering in brengen.
Ik heb de bevestiging van het welkomsgeschenk nog even nagelezen maar er staat niet in dat de code voor een bepaalde datum verzilverd zou moeten worden.
De medewerker KPN die ik gisteren hierover heb gesproken bevestigde dat en heeft meer klachten hierover heeft ontvangen.
Slechte beurt van KPN.
Reputatie 7
Badge +30
De code blijft natuurlijk niet voor altijd geldig 🙂. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik zoek het voor je uit.
Heb forumprofiel aangemaakt.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik heb nog een aanvullende vraag. Klopt het dat je de inlogcode destijds al gebruikt hebt en dat je echt al een activatiecode voor een jaarabonnement in huis hebt? Ik zie namelijk dat mijn collega je een code gestuurd heeft, maar dat is juist de inlogcode die je bij de bestelling kreeg en die kan je inderdaad niet meer gebruiken. Als het de activatiecode voor Playstation betreft, zou je die mail naar mij door willen sturen? Ik stuur je een privébericht met het e-mailadres waar het heen mag.
Nee, de code die als welkom heb ontvangen is nooit gebruikt. De reden dat deze niet geactiveerd is is omdat mijn zoontje op dat al een jaar abonnement had.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor de aanvulling! Ik zie dat destijds de inlogcode wel gebruikt is voor het ontvangen van de controller. In de voorwaarden die op de website hebben gestaan, stond aangegeven dat de code binnen een bepaalde periode gebruikt moest worden. Ik heb nog even navraag gedaan, maar kan hierin helaas niets voor je betekenen. Je kunt geen gebruik meer maken van de actie ben ik bang.