Vraag

Communicatie bij storing ontbreekt. Waarom?

  • 24 September 2021
  • 41 reacties
  • 753 keer bekeken

Waarom ontvangen klanten geen Updates als er sprake is van een storing en waarom worden opmerkingen daaromtrent structureel genegeerd door kpn. We zitten hier in Amsterdam al de halve dag zonder tv en Internet. Of is er sprake van onderhoud wat word weggezet onder storing.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

41 reacties

Wat vervelend dat je problemen hebt.

Bij een individuele storing wordt het natuurlijk niet opgemerkt. Heb je al met kpn gebeld? 0800-0402 (ma-vr 8:00 - 20:00; zat. tot 17:00. Maar voor storingen 24/7 gelukkig)

Bij een storing met meerdere huishoudens zou het opgemerkt moeten worden. Meerdere meldingen uit één gebied namelijk. Maar ja, melden blijft de key.

Ligt er een hele stad ofzo uit, dat zou er een sms uit moeten gaan naar je mobiele telefoon. Mits kpn het nummer weet natuurlijk (zeker als je een andere provider hebt voor mobiel).

Er is overigens niet een specifieke storing in Amsterdam bekend (bron: allestoringen). Het zijn dus niet meerdere gebruikers.

Wat is de storing die je hebt? Branden er nog lampjes op het modem?

Hi Peter, ik ben al lid sinds jullie nog PTT waren 40 jaar geleden weet je nog, maar dat even terzijde. Services rood eco rood de rest van de lampjes groen. Vanalles geprobeert lukt niet. Sinds kort glasvezel. Wat heel vervelend is de software updates die ze veelal willen doen. Meestal tijdens belangrijke voetbalwedstrijden etc. Ook met ze bellen is tegenwoordig moeilijk of je betaal 1 euro per minuut. Bij mij komt het over dat de klachten over tecniek in de straat er niet toe doen. Focussing op de beurs daar is het kpn om te doen.

Reputatie 7
Badge +24

Het nummer van KPN is 0800 0402. En dat is gratis. 

ik ben al lid sinds jullie nog PTT

Zie mijn ondertekening. Ik ben klant sinds 1988.

bellen is tegenwoordig moeilijk of je betaal 1 per minuut.

Het nummer van kpn is al jaren gratis; zelfs voor niet-klanten (enige provider die dat heeft bij mijn weten). Heb 't net nog genoemd 0800-0402. Mobiel met kpn-sim: 1200.

Heb je eigenlijk überhaupt al gebeld? Want anders gebeurt er niks natuurlijk. Het kan dan lang duren voordat een individuele of kleine storing (kleine groep gebruikers) opgemerkt wordt.

Nog steeds geen tv en Internet. Is de experia v10 Box te oud voor glasvezel? 

Heb je nou al gebeld om je storing te melden?

Branden de lampjes op de glasvezel-NT?

Tuurlijk heb ik gebeld meerdere malen zelfs. Ja die 2 lampjes Branden. PTT Niveau waar we nu op zittern. Grappig voor de beurs Managers die dit maandagmorgen teruglezen en nu lekker voetbalwedstrijden zitten te kijken.

TWEE lampjes…. Bij mijn weten zitten er 3 lampjes op een NT.

Als je gebeld hebt: wat is er dan gezegd aan de telefoon?

Heb je je profiel hier ingevuld. Dan kan een moderator meekijken en evt. ingrijpen indien nodig.

Kortom voor iedereen die dit terug leest en dezelfde irritatie ondervind ik zit nog steeds zonder tv en Internet. Het zou gewenst zijn dat iemand van de PTT mij zou bellen op mijn mobile Nummer van hun.

Vermoedelijk is de experia Box v10 verouderd ten aanzien van de glasvezel en de daarbij behorende Software. De vraag is waarom worden klanten daar niet over geinformeerd.

Reputatie 7
Badge +21

De Experia Box v10 is een prima modem en volledig in staat om met glasvezel om te gaan.

Nog even vraag aan jou Peter ben jij een betaalde werknemer bij KPN of zit jij hier op dit forum prive een beetje goed bedoelde adviezen te geven. De ernst van de situatie is nl. dat ik beroepsmatig o.a. 24/7 bereikbaar moet zijn via Internet, vandaar. 

Reputatie 7

Het zou gewenst zijn dat iemand van de PTT mij zou bellen op mijn mobile Nummer van hun.

Dat gaat niet lukken want ze kunnen jouw nummer bij de PTT niet vinden.

Dat is ook wel logisch want er is helemaal geen provider die PTT heet.

Reputatie 7

Normaal heb ik niet snel een hekel aan personen maar er zijn grenzen. Ik schroom er dit keer dan ook niet voor een een privé bericht te onthullen zodat iedereen kan zien wat voor een vlees we hier in de kuip hebben.

 

Bravo kpn, een forum met allerlei Clowns die ook nog proberen privacy gevoelige gegevens te onfutselen. Er zullen stappen ondernomen worden, dat verzeker ik u. 

Reputatie 7

Als je last hebt van een storing, dan kan je het beste de klantenservice van KPN bellen op 0800-0402. Je kunt ook wachten op een moderator van KPN en die zal zich vast binnenkort wel melden. Als je echter wilt dat die moderator jouw aansluiting kan (mag) controleren dan zal je toch echt jouw forumprofiel moeten aanvullen. Zonder ingevuld forumprofiel mag een moderator jouw gegevens er niet bijpakken (avg).

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @CEO! Vervelend dat je op dit moment geen diensten hebt en niet weet waar je aan toe bent!

Als er sprake is van gepland onderhoud, je contactgegevens zijn bekend èn, heel belangrijk, je hebt toestemming gegeven dat wij je mogen informeren: dan wordt je door ons in 99,9% van de gevallen geïnformeerd.

Storingen zijn ook terug te vinden op onze website: onder Problemen & Storingen. Als er een storing bekend is, kun je aangeven dat je op de hoogte gehouden wenst te worden van de betreffende storing. Houdt er rekening mee dat de eindtijd kan veranderen. Door onvoorziene omstandigheden is het mogelijk dat het oplossen van een storing langer duurt. 

  • Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Bellen en/of chatten is sneller, vanuit het Forum kunnen wij ook checken of er een storing bekend is. Houdt wel rekening met een langere reactietijd. Vul je dan jouw klantgegevens in, in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, postcode en huisnummer. Als je hier een seintje geeft als je het profiel aangevuld hebt, dan weten wij dat we jouw klantgegevens erbij kunnen zoeken. 

Reputatie 7
Badge +16

Bravo kpn, een forum met allerlei Clowns die ook nog proberen privacy gevoelige gegevens te onfutselen. Er zullen stappen ondernomen worden, dat verzeker ik u. 

Ik lees een hoop aannames en doe daarom zelf de aanname dat onze huisregels over het hoofd gezien zijn…: Het KPN Forum kun je gebruiken voor een vriendelijke discussie en voor het uitwisselen van informatie en tips & tricks over onze producten en diensten. Ik snap de frustratie maar verzoek je vriendelijk om deze niet op deze manier te uiten.

Je krijgt een tip, vanuit onze Community, om alvast jouw klantgegevens te noteren in jouw profiel. De gegevens die je invult in jouw profiel, zijn alleen zichtbaar voor de KPN Moderators (:raising_hand_tone4: ) en hiermee kunnen wij jouw klantgegevens opzoeken en je verder informeren. Het hoeft uiteraard niet: heb je het liever niet, dan is het advies om nogmaals met ons te bellen of te chatten.

Als je 0800 0402 belt meld een bandje dat er inderdaad sprake is van een storing in mijn postcode gebied. Er komen echter geen updates via SMS etc. wanneer kpn verwacht dat de storing is opgelost. Verder word ik op het forum lastig gevallen door een persoon genaamd WJB. Verder heeft kpn hier in Amsterdam noord een winkel. Als het e.a. niet is opgelost zal ik mij daar melden voor een evaluatie.

Reputatie 7

Verder word ik op het forum lastig gevallen door een persoon genaamd WJB.

Hoe valt die persoon jou dan lastig?

Opmerkelijk je kan op dit forum alleen meedoen als je betaal ingelogd via mijn kpn dus je prive gegevens zijn bekend en nog steeds geen tv en Internet...:thinking: maar wel iedere keer je factuur op tijd betaal...en als ik dan tv en Internet heb dan is het echt het allerlaatste waar ik aan zou denken om te gaan rondneuzen op het forum van kpn om mensen kantig te vallen...:grimacing:  

 

Reputatie 7

Opmerkelijk je kan op dit forum alleen meedoen als je betaal ingelogd via mijn kpn dus je prive gegevens zijn bekend ...

Dat is niet zo, het enige is dat je een KPN ID hebt vastgelegd waarmee je in kunt loggen. Dat kan natuurlijk ook gewoon een heel ander KPN ID zijn dan de KPN ID waar je jouw contract aan gekoppeld hebt.

Badge +19

Nee dat kunnen ze niet zien en mogen dat ook niet. Wet van de privacy.  Dus doe niet moeilijk en vul dat profiel in als je geholpen wil worden.

Dit ga ik zeker doorvertellen fijne avond verder aan iedereen die verder verveelt met rondhangen op een forum bedoelde voor het oplossen van tv en internet problemen id

En nog steeds geen Internet en TV...:soon: