Vraag

Communicatie bij storing ontbreekt. Waarom?

  • 24 September 2021
  • 41 reacties
  • 753 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

41 reacties

Dus als ik het goed Analyseer dan kunnen hier Personen komen met een zgn. ID om vervolgens zich anoniem aan te bemoeien tegen iemand zoals mij die dus via kpn inlog (dus niet anoniem) als betalende klant problemen met tv en internet heeft na 40 jaar ook lid te zijn geweest bij kpn. Daar is helaas een woord voor: idioot !

Dat word maandag opgelost in de winkel hier in Amsterdam noord., dat verzeker ik u en geluk dat ik vriendelijke heb met zigho om het voetbal te kijken

Reputatie 7

Dat word maandag opgelost in de winkel hier in Amsterdam noord., dat verzeker ik u en geluk dat ik vriendelijke heb met zigho om het voetbal te kijken

Maar die winkel in Amsterdam heeft niets van doen met jouw aansluiting thuis.

Je moet dit issue juist bij klantenservice aankaarten.

Je zei overigens dat er een storing bekend is op jouw adres. Ik neem aan dat er dan ook aan gewerkt wordt om deze storing te verhelpen.

Reputatie 7

Dus als ik het goed Analyseer dan kunnen hier Personen komen met een zgn. ID om vervolgens zich anoniem aan te bemoeien tegen iemand zoals mij die dus via kpn inlog (dus niet anoniem) als betalende klant problemen met tv en internet heeft na 40 jaar ook lid te zijn geweest bij kpn. Daar is helaas een woord voor: idioot !

Jij komt hier ook met een zgn. ID en jij bent net zo anoniem voor mij als ik voor jou.

Een forum een een plek waar klanten elkaar proberen te helpen dus is het volstrekt logisch dat andere (anonieme) personen reageren. Als je niet met mede abonnees in gesprek wilt, dan moet je kiezen voor de telefoon of chat en niet het forum.

 

P.S. Ook ik ben al zo'n 40 jaar abonnee.

Aha meneer is ook nog senior.

Ik ga zeker navraag doen bij een deskundige van kpn wat uw hoedanigheid hier op het forum is en of er sprake is van een toegevoegde waarde inzake het oplossen van tv en Internet problemen bij clienten van kpn. Ook ter eventuele bescherming van andere die weer komen met problemen lijkt mij dat een goede zaak. 

Reputatie 7

Ik ga zeker navraag doen bij een deskundige van kpn wat uw hoedanigheid hier op het forum is en of er sprake is van een toegevoegde waarde inzake het oplossen van tv en Internet problemen bij clienten van kpn. Ook ter eventuele bescherming van andere die weer komen met problemen lijkt mij dat een goede zaak. 

Die vragen kan ik gedeeltelijk beantwoorden.

Over mijn hoedanigheid kan ik je melden dat ik net jij gewoon een klant van KPN ben en lid van dit forum.

Over mijn toegevoegde waarde kan ik natuurlijk niet echt uitspraken doen maar alleen al het feit dat een aantal door mij geschreven topics gezamelijk ruim meer dan 1 miljoen views hebben doet mij, zonder arrogant over te willen komen, toch wel vermoeden dat er ook vast wel mensen zijn die daar baat bij hebben gehad. 

Goed nieuws de storing is momenteel opgelost. Bij mij waren ze tijdelijk, bij sommige blijvend. Ach ja  dat is algemeen bekend en daar hebben we er best veel van nietwaar. Gegroet MK

Reputatie 7

Goed te lezen dat de storing verholpen is.

Reputatie 7
Badge +11

  

Nog even vraag aan jou Peter ben jij een betaalde werknemer bij KPN of zit jij hier op dit forum prive een beetje goed bedoelde adviezen te geven. De ernst van de situatie is nl. dat ik beroepsmatig o.a. 24/7 bereikbaar moet zijn via Internet, vandaar. 

Als je bedrijfsmatig 24/7 online moet zijn dan is een ander type abonnement wellicht een betere optie. Met KPN EEN MKB kunt u de dienst ‘4G Back-Up’ afnemen waarmee een 4G-dongle de verbinding overneemt als de vaste verbinding wegvalt. Daar zit dan weer geen Interactieve TV bij maar Zakelijk TV wat weer anders werkt.

 

Geen enkele provider kan 100%-uptime garanderen met consumenten abonnementen. Zelfs op grootzakelijk wordt er geen 100% gegarandeerd in de service-contracten. 

Reputatie 7
Badge +24

Als je bedrijfsmatig 24/7 online moet zijn dan is een ander type abonnement wellicht een betere optie. Met KPN EEN MKB kunt u de dienst ‘4G Back-Up’ afnemen waarmee een 4G-dongle de verbinding overneemt als de vaste verbinding wegvalt. Daar zit dan weer geen Interactieve TV bij maar Zakelijk TV wat weer anders werkt.

Wat werkt er anders aan de tv dan?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @CEO, je bent nu op een klant-helpt-klant forum van KPN beland. Hier zijn de moderators, zoals ik, aanwezig om gesprekken te leiden en waar nodig ook inhoudelijk te reageren. Wij zijn niet 24/7 aanwezig, waardoor zowel een antwoord, als ook eventueel ingrijpen door ons wat langer kan duren. Doorgaans helpen klanten elkaar hier. Wjb en de anderen die in dit topic reageren zijn veelal al jaren hier actief en proberen altijd mee te denken. Mocht je dit niet willen, adviseer ik je om je vraag niet op het forum te stellen, maar op een andere manier contact met ons op te nemen, bijvoorbeeld via telefoon/chat of sociale media. Heel fijn om te lezen dat je inmiddels weer diensten hebt!

 

@wjb en @peter-keetfm ik heb de berichten die niets bijdragen aan de oplossing voor CEO verwijderd. Ik neem aan dat ik verder geen uitleg hoef te geven. 

Als je bedrijfsmatig 24/7 online moet zijn dan is een ander type abonnement wellicht een betere optie. Met KPN EEN MKB kunt u de dienst ‘4G Back-Up’ afnemen waarmee een 4G-dongle de verbinding overneemt als de vaste verbinding wegvalt. Daar zit dan weer geen Interactieve TV bij maar Zakelijk TV wat weer anders werkt.

Wat werkt er anders aan de tv dan?

https://www.kpn.com/zakelijk/televisie.htm

Reputatie 7
Badge +24

Als je bedrijfsmatig 24/7 online moet zijn dan is een ander type abonnement wellicht een betere optie. Met KPN EEN MKB kunt u de dienst ‘4G Back-Up’ afnemen waarmee een 4G-dongle de verbinding overneemt als de vaste verbinding wegvalt. Daar zit dan weer geen Interactieve TV bij maar Zakelijk TV wat weer anders werkt.

Wat werkt er anders aan de tv dan?

https://www.kpn.com/zakelijk/televisie.htm

Ik weet dat er ook extra opties voor kantines en dergelijke zijn. Maar als je de goedkoopste optie neemt, van € 8,26, is 10 euro inclusief btw, dan heb je toch hetzelfde als bij particulier?

Reputatie 7
Badge +11

Als je bedrijfsmatig 24/7 online moet zijn dan is een ander type abonnement wellicht een betere optie. Met KPN EEN MKB kunt u de dienst ‘4G Back-Up’ afnemen waarmee een 4G-dongle de verbinding overneemt als de vaste verbinding wegvalt. Daar zit dan weer geen Interactieve TV bij maar Zakelijk TV wat weer anders werkt.

Wat werkt er anders aan de tv dan?

https://www.kpn.com/zakelijk/televisie.htm

Ik weet dat er ook extra opties voor kantines en dergelijke zijn. Maar als je de goedkoopste optie neemt, van € 8,26, is 10 euro inclusief btw, dan heb je toch hetzelfde als bij particulier?

Dat pakket is enkel te bestellen in combinatie met KPN KleinZakelijk. Bij KPN EEN MKB kom je automatisch uit op ZTV, een heel ander platform. KPN EEN kent namelijk maar één VLAN voor al het verkeer, zowel tv als bellen. Hoe het precies anders is durf ik niet te zeggen, ik ben verder niet echt bekend met het product KPN EEN. Ik hoor wel terug van verschillende collega's die wel de KPN EEN-skill hebben dat ZTV prima is voor bijvoorbeeld een vakantiepark in de bungalows maar een stuk minder voor het dagelijks thuisgebruik.

Reputatie 7
Badge +24

Bij KPN EEN MKB kom je automatisch uit op ZTV, een heel ander platform. KPN EEN kent namelijk maar één VLAN voor al het verkeer, zowel tv als bellen. Hoe het precies anders is durf ik niet te zeggen, ik ben verder niet echt bekend met het product KPN EEN. Ik hoor wel terug van verschillende collega's die wel de KPN EEN-skill hebben dat ZTV prima is voor bijvoorbeeld een vakantiepark in de bungalows maar een stuk minder voor het dagelijks thuisgebruik.

Hmmm... wel interessant...

Reputatie 7

Hmmm... wel interessant...

Waarom vind je dat interessant?

Ik hoop oprecht dat KPN er niet voor zal gaan kiezen om TV te gaan distribueren via vlan 6, laten ze dat vooral op vlan 4 blijven doen.

Vlan 4 is een besloten (private) netwerk en dat heeft t.a.v. DRM en distributie (QoS) best veel voordelen. Tevens heeft door die splitsing het verbruik voor TV geen invloed op de benodigde bandbreedte van mijn abonnement, de volledige capaciteit van de glasvezel (1Gbps) kan immers door vlan 4 gebruikt worden.