Beantwoord

Compensatie na 5 maanden vol klachten / KPN reageer aub!

• 12 maart 2018
  • 9 reacties
  • 687 keer bekeken

Reputatie 1
Graag wil ik van KPN weten wat ik moet doen om een fatsoenlijke compensatie te ontvangen voor de ruim 5 maanden dat ik geen fatsoenlijk gebruik heb kunnen maken van mijn internet.

Het gaat om dit probleem: https://forum.kpn.com/internet-9/storing-wegvallende-wifiverbinding-op-de-v10-opgelost-442731/index1.html

Kan KPN op deze post reageren met uitleg over een compensatie aanvraag procedure zodat ik en andere weten wat te doen.

Erwin
icon

Beste antwoord door Marcia_ 22 maart 2018, 15:34

Je hebt inmiddels een inhoudelijk privébericht van me gekregen. Mocht er nog iets anders zijn, weet je me te vinden!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Hier dezelfde vraag, ook geen antwoord op mijn topic. 😡
Reputatie 6
Badge +7
Wat voor een compensatie lijkt je dan terecht? Bedenk daarbij dat zonder de 5ghz optie je qua wifi zowat op het niveau zat van een legioen aan klanten die maar de V9 bezitten (en soms nog minder presterende modems/routers). Je wifi was niet veel slechter of beter dan van deze groep klanten, toch betalen we allemaal hetzelfde. Hoe eerlijk is het dan eigenlijk om voor deze onzin compensatie te gaan eisen...
Voor een goed wifi netwerk ben je zelf verantwoordelijk. Koop fatsoenlijke apparatuur en je hoeft je bijna nooit meer druk te maken over tekortkomingen aan bruikleen apparatuur van je provider.
Maar goed, meningen hierover verschillen nogal, dus als wil dat de klacht ergens terechtkomt waar er misschien wat mee gebeurd zou ik adviseren het per brief in te dienen. Betwijfel dat KPN met een kant en klare claim procedure hiervoor gaat komen.

Klantenservice KPN
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn
met vermelding van jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer.
Reputatie 1
Wat voor een compensatie lijkt je dan terecht? Bedenk daarbij dat zonder de 5ghz optie je qua wifi zowat op het niveau zat van een legioen aan klanten die maar de V9 bezitten (en soms nog minder presterende modems/routers). Je wifi was niet veel slechter of beter dan van deze groep klanten, toch betalen we allemaal hetzelfde. Hoe eerlijk is het dan eigenlijk om voor deze onzin compensatie te gaan eisen...
Voor een goed wifi netwerk ben je zelf verantwoordelijk. Koop fatsoenlijke apparatuur en je hoeft je bijna nooit meer druk te maken over tekortkomingen aan bruikleen apparatuur van je provider.
Maar goed, meningen hierover verschillen nogal, dus als wil dat de klacht ergens terechtkomt waar er misschien wat mee gebeurd zou ik adviseren het per brief in te dienen. Betwijfel dat KPN met een kant en klare claim procedure hiervoor gaat komen.

Klantenservice KPN
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn
met vermelding van jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer.

Ik vraag om een reactie van KPN. Ik vraag niet om een reactie van gjtm
Reputatie 7
Badge +30
Maar @gjtm geeft wel een goed antwoord. Daarnaast is het een publiek forum en iedereen die wil reageren, mag reageren zolang dat niet in strijd is met de huisregels.
Reputatie 7
Badge +28
Beste Erwin, welkom! Heel vervelend dat jij ook hinder hebt ondervonden van deze storing. Werkt bij jou alles inmiddels wel weer naar behoren? Reageer in dat geval op mijn privébericht , dan help ik je graag verder.

@beschouwer ik zie dat jij inmiddels geholpen bent.

@gjtm en Robin dank voor jullie uitleg!
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt niet meer gereageerd op mijn privébericht, laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Reputatie 1
Ben nog even op vakantie Marcia, maar neem snel contact met je op 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Dat is helemaal goed! Geniet van je vakantie!
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt inmiddels een inhoudelijk privébericht van me gekregen. Mocht er nog iets anders zijn, weet je me te vinden!

Reageer