Beantwoord

Compensatie Storing-wegvallende-wifiverbinding-op-de-v10

  • 7 maart 2018
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

Reputatie 2
Vanaf december veel last gehad van de Storing-wegvallende-wifiverbinding-op-de-v10 nu eindelijk de actuele firmware versie ontvangen en het probleem lijkt - tot nu toe - verholpen.

Mijn huisgenoten en ik hebben veel last ondervonden van deze verstoring.
Waar moet ik mij aanmelden voor compensatie?
icon

Beste antwoord door Henk2304 7 maart 2018, 11:22

Dag @Beschouwer, welkom op het forum!

Zie dit topic voor meer informatie. Meer dan wat daar in staat is nog niet bekend.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Dag @Beschouwer, welkom op het forum!

Zie dit topic voor meer informatie. Meer dan wat daar in staat is nog niet bekend.
Reputatie 2
Vanaf 20 december last gehad van WiFi problematiek. Eindelijk lijkt het probleem verholpen. Alleen compensatie ontbreekt.

Waar bij wie moet ik mij melden?
Reputatie 2
KLACHTENKOMPAS !?
Reputatie 7
Badge +18
Dag beschouwer.
Ik ben blij dat de wifi nu stabiel is en kan me goed voorstellen dat dit een vervelende periode is geweest.
Waar bestonden de problemen precies uit? Had je het advies om de 5Ghz uit te zetten ook uitgevoerd? Ik wil graag een beeld krijgen wat er de afgelopen periode allemaal gebeurd is.

Reputatie 2
KPN heeft mij naar tevredenheid gecompenseerd en WiFi werkt nu prima!
Reputatie 7
Badge +18
Fijn om te lezen, beschouwer! Mocht er onverhoopt in de toekomst ooit iets zijn, weet je mij te vinden! 🙂

Reageer