Beantwoord

Compensatie van kosten

  • 29 August 2020
  • 62 reacties
  • 758 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

62 reacties

Niek,   Ik heb de tv ontvangers omgeruild van boven naar beneden en daarna ook geen storingen meer gehad beneden. Het zou dus goed mogelijk kunnen zijn dat de tv ontvanger de ellende heeft veroorzaakt. We zien het wel.

De tv staat nu goed en alle aansluitingen zijn vervangen voor nieuwe.

Gr. Ruud.

15-12-2020 02.00

Niek, we hebben de tv ontvangers omgeruild van boven naar beneden en anders om. Tot op heden geen storingen meer gehad beneden. Mogelijk dat de tv ontvanger van beneden niet goed werkte met de allernieuwste dig/led tv die we hebben.

Zijn er nieuwe uitvoering van de tv ontvangers? zo ja, ruil dan de oude om als je wil?

Heb je trouwens al iets gevonden over de tegemoet compensatie van kosten.

Gr. Ruud

Niek,

Waren de problemen opgelost in Hoeven, nou ik denk van niet, wat is dit nu weer?

 

 

Woensdag de 16e dec 2020  20.32

Eens was er Niek van het forum die mij aanviel op mijn schrijven, hij vond het woord (...) niet netjes en heeft dat uit mijn schrijven gehaald. We hebben daarna best prettig gewerkt aan een oplossing van alle storingen. Na een tijdbestek van 8 maanden eindelijk 90% minder storingen.

Op de vraag of hij onze klachten financieel wilde compenseren is hij onvindbaar en reageer hij niet meer.

De klachten waren wel genotuleerd maar de schade van ontvangst en niet werkende tv en  internet om voor een vergoeding in aanmerking te komen was nergens te vinden. Toch raar dat ze dat nou net niet konden vinden, terwijl half Hoeven was opgebroken wegens een defecte kabel.

Hij laat ons jammer genoeg gewoon vallen, mochten jullie hem tegenkomen laat dan even weten dat hij moet ons contact op neemt. Bedankt allemaal.

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

De laatste reactie van @Niek_ is 27 dagen geleden. Dus ik zou haast vermoeden dat die mogelijk niet meer bij KPN werkt, of misschien op een andere afdeling. Of gewoon een lange vakantie heeft.

Ha Nick,  en hoe gaan we dat nu oplossen. Eigenlijk vertrekken zonder ons daar in te kennen vind ik niet netjes eerlijk gezegd. Wie is nu dan de coördinator van deze site? Als ze het maar oplossen, beloofd is beloofd. Gr.

Ruud 

Reputatie 7
Badge +24

Ha Nick,  en hoe gaan we dat nu oplossen. Eigenlijk vertrekken zonder ons daar in te kennen vind ik niet netjes eerlijk gezegd. Wie is nu dan de coördinator van deze site? Als ze het maar oplossen, beloofd is beloofd. Gr.

Ruud 

Er zitten hier nog een aantal KPN medewerkers op het forum, bijvoorbeeld @Paul_ en @Erwin_ en @Bram_. Er zal er vast nog wel 1 reageren.

Hoi @Rudolfo1 . Fijn dat de storingen nu in ieder geval zijn opgelost.

Niek heeft inderdaad ander werk gevonden.   Ik begrijp dat jij veel storing hebt gehad en daar graag compensatie voor wil? Mijn middelen zijn hierin beperkt.

Ik denk dat het aanmaken van een officiële klacht dan verstandiger is. 

Kun je samenvatten wat er allemaal voor storing is geweest? En wat voor compensatie jij in gedachten hebt?

Hallo Erwin,  ik had al zo'n vermoeden dat hij weg was bij jullie.  Vwb de samenvatting en wat voor storingen is een heel boekwerk geworden, dit boekwerk staat in jullie archief conform Niek, dit kan je ook terug lezen in jullie verslagen over de klachten.

Kort gezegd zijn we al 8 maanden bezig geweest om de zaak aan de praat te houden en hebben er veel werk aan gehad en niet genoten van het pakket wat wel zou moeten zijn.

Het is dan ook makkelijk voor een member van KPN om alle klachten te koppelen en die in te dienen bij het het hoofdkantoor. Jullie eigen rapporten van alles zijn betrouwbaar en van een particulier minder en moeten weer nagetrokken worden meestal.

Wat betreft de compensatie denk ik dat het complete kostenpakket terug gebracht mag worden voor de geleden schade en genot met minimaal € 30,00 p/maand. ik denk gezien de ellende en de moeite die wij hebben gehad en nog soms storing een nette oplossing is. 

Wist je trouwens dat er nog steeds clusters zo nu en dan over het scherm lopen. Laat me maar weten svp wat je van het verhaal vind. Let wel op, de rapporten staan bij diverse afdelingen zoals bv. omgeruilde hardware, bij het forum en div andere telefonische monteurs (Gert-Jan R'daal) 

Gr. Ruud 

vandaag 17-01-2021 wederom storing gehad bij het afspelen van de op-name's

De server kon het niet aan, conform de lijst op de TV.

Wanneer zou er nou eens een week zijn zonder storingen van KPN.

Ik moet door mijn handicap een nw. telefoon kopen maar durf de aankoop niet aan te gaan met KPN.

Ze weten wel de activatie en kosten te berekenen €25 belachelijk gewoon weg met alle klachten.

Hier kan ik je niet bij helpen, @Rudolfo1 . Op het forum proberen we voornamelijk acute (technische) problemen op te lossen en ik heb niet de middelen om financieel iets voor jou te doen. 

Dit lijkt mij een zaak voor de klachten afdeling.

Mijn advies is : dien zelf een klacht in → https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Je krijgt dan een klacht behandelaar toegewezen die jouw verhaal naast onze logs houdt en aan de hand daarvan een oplossing gaat proberen te zoeken. 

Bedankt Erwin, daar ga ik eens mee aan de slag, jullie hebben alle problemen en klachten op een rij staan, dus goed voor bewijs.

Ook heb ik foto's en div opname van gesprekken met de storingsdienst, vind het alleen jammer dat KPN er zelf niet mee komt terwijl ze alles weten over de klachten.

Ik vind het niet normaal dat je 8 maanden met klachten zit, dat zijn wel negative zaken voor KPN.

Gr. Ruud