Beantwoord

Compensatie vanwege een week geen diensten

  • 10 September 2019
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

ik heb mijn vaste telefoonlijn opgezegt maar wel TV en Internet behouden, er werd door een medewerker aangeboden om gratis sneller internet te laten installeren dat is dinsdag 3 september door een monteur bij mij thuis geïnstalleerd daar begon gelijk het probleem er was in hoofd schakelkast van KPN een storing (lijnkaart werkte niet) vanaf dat moment geen TV en Internet meer na heel veel telefonische verkeer met de KPN (er is een dossier van het probleem opgebouwd) vandaag 10 september is het weer inwerking.
ik wil graag een compensatie daar ik een week mijn werk niet heb kunnen uitvoeren op mijn laptop een TV kunnen kijken.
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 September 2019, 09:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @guus-inge, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wanneer je gratis internet zou moeten krijgen, je opeens geen internet en tv meer hebt! Fijn dat het inmiddels, na veel contactmomenten, weer werkt! Maar ik snap dat je een compensatie wil voor de 7 dagen dat het niet heeft gewerkt. Een compensatie kan ik geven, voor die 7 dagen, en wordt berekend naar wat je betaald per maand. Dus betaal je € 70,00 per maand, dan delen we dit door 30 dagen en die uitkomst keer het aantal dagen dat je geen diensten hebt gehad. In dit voorbeeld zijn dat 7 dagen en zou ik uitkomen op € 16,30.

Om het voor jou na te kijken heb ik wel wat gegevens nodig! Zou je jouw Forum profiel aan willen vullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@guus-inge, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen, of heb je inmiddels via een andere ingang van KPN je vergoeding kunnen aanvragen?

Reageer