Vraag

compliment voor kpn monteur

  • 27 August 2019
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

lang verhaal kort te maken.Wou glasvezel maar dat kon niet omdat er geboord moest worden om kabels door te trekken van trappenhuis naar mijn woning toe .Maar dat mag je niet doen zonder toestemming van de woningbouw.Dus moest alles weer terug naar het oude manier en toen begon het probleem met het verbinding van internet .Dus vorige week kwam een monteur die kon niks voor me doen wel kreeg een een noodpakket om toch gebruikt te maken van internet.Vadaag kwam weer een monteur van kpn .
HIj zei mevrouw vandaag heeft u weer internet en telefoon . ik ga niet eerder weg voordat alles weer werk .Monteur was ongeveer 3 uur bezig met meting in en buiten me huis. ergens moet die probleem zitten en hij heeft het gevonden.Bij deze compliment voor de sympathieke monteur die met heel veel geduld en in rust zijn werk uitstekend deed.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @suzy 2009

Wat fijn dat je zo positief bent over deze monteur, ik ben wel benieuwd wat het probleem eigen was. Heb je inmiddels weer alle diensten van KPN?
Ja sinds gisteren heb ik alle diensten van kpn.
Reputatie 7
Badge +22
Ja sinds gisteren heb ik alle diensten van kpn.
@suzy 2009 wat fijn dat het probleem is opgelost, en ik wens je dan ook een fijne avond verders. En mocht er iets zijn dan weet je ons te vinden op het Forum! 😉
Reputatie 7
Badge +20
Ha @suzy 2009 Dat zijn leuke berichten om te lezen. Mooi om te zien dat alles werkt, dankzij de hulp van deze monteur. Ik zou de complimenten graag aan hem of haar doorgeven, maar daarvoor heb ik je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer