Complimenten

• 11 september 2018
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Na ruim 20 jaar Gelrevision/UPC/Ziggo overgestapt op KPN glasvezel. Wel wat huiverig natuurlijk want met Ziggo nauwelijks problemen gehad en "als het niet kapot is moet je het ook niet willen maken" tenslotte. Want ja als thuis bv de wifi niet meer werkt ligt het uiteraard altijd aan mij 😂

Maar was nieuwsgierig naar 4 k en de glasvezel aansluiting zat ook al enige jaren ongebruikt in de meterkast. Dus niet over een nacht ijs gegaan ( Lees veel dit forum bezocht) en de stap gewaagd.

Vanaf de bestelling, de afspraak met de monteur en de installatie absoluut probleemloos en heel professioneel verlopen. Nu had ik zelf de kabels al getrokken en de gaten geboord en was ik binnen een uur of zo in de lucht.
Prachtig beeld, wifi snel en goede dekking (xpb v10 en niet 10a overigens). Wel ff zenders zoeken natuurlijk (en geen Max Verstappen live meer want dat is me dan te duur) en geen glas op 1 maar dat komt nog wel een keer.
Maar verder heel tevreden !!

Omdat je op een forum meestal klachten en problemen tegenkomt vond ik een compliment ook wel een keer op zijn plaats. 👍🏻

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Fred V,
Welkom op het forum. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over KPN en het hele aansluitproces en nu ook nog het gebruik van je diensten. En tof dat je de moeite neemt om dit zo te melden en KPN een compliment te geven. Waarvoor dank!

Reageer