Beantwoord

Computer blijf opstarten in veilige modus

• 27 april 2018
  • 2 reacties
  • 198 keer bekeken

Mijn computer blijft opstarten in de Veilige Modus. Volgens KPN hadden we een virus. Vervolgens moesten alle computers in huis worden gescand en Sophos downloaden. Nu blijft mijn computer dus opstarten in de Veilige Modus. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
icon

Beste antwoord door wjb 27 april 2018, 10:25

Ga naar de Systeemconfiguratie, tabblad Computer opstarten en zet Opstarten in veilige modus uit.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Ga naar de Systeemconfiguratie, tabblad Computer opstarten en zet Opstarten in veilige modus uit.

Reputatie 7
Badge +20
Hi Coleta, welkom op het Forum!
Wat irritant dat je computer in de veilige modus blijft opstarten! Is het gelukt om het uit te schakelen via de uitleg van wjb?
Er zijn trouwens ook wel redenen om wel de veilige modus te gebruiken, dan worden slechts de essentiële onderdelen geladen die nodig zijn voor de uitvoering van het besturingssysteem. Daarnaast kan je bestanden die als virus worden aangemeld verwijderen waar dit in een normale modus vaak niet lukt.
Maar ik snap dat je op een computer ook gebruik wil maken van andere dingen, ook het internet, en dat dit vaak niet in combinatie met veilige modus kan. Mocht je nog andere hulp nodig hebben dan hoor ik het graag!

Reageer