Beantwoord

Concurrentie, aanbod om bij KPN te blijven

  • 7 May 2019
  • 26 reacties
  • 768 keer bekeken

Reputatie 1
Kpn verhoogd prijzen. Een zender als national geographic verdwijnt zomaar. Ontvangskwaliteit is niet optimaal (bij nieuwe tv en settopbox valt beeld af en toe voor fractie sekonde weg).
Ondertussen rollen de aanbiedingen van concurrenten als ziggo en t-mobile binnen.
Het word je makkelijk gemaakt om over te stappen.
Een medewerker van ziggo deelde me mee dat als zij namens mij gaan doorgeven dat ik wil overstappen. Dat dan kpn ook opeens bij me aanklopt met een aanbieding omdat ze me als klant willen houden. Ik hoor graag van kpn wat het ze waard is om mij als klant te houden. Ik heb kpn compleet inkl. mobiel.
icon

Beste antwoord door KeesKromme57 1 June 2019, 18:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hier zal je geen aanbieding krijgen want dit is een forum. Hiervoor kun je bellen met 0800-0402 en kiezen voor de optie opzeggen. Wellicht heeft die medewerker een aanbod voor je.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Kees.

Ward legt dit goed uit. een eventueel persoonlijk aanbod komt altijd van die afdeling, zij zijn hierin leidend en bepalen wat er aangeboden wordt.

Wat ik wel hierboven lees is dat je signaal van de televisie af en toe wegvalt. Daar wil ik graag bij helpen, dat hoort namelijk niet zo. Mocht je dat ook willen, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens?
Reputatie 1
persoonlijke gegevens zijn inmiddels aangepast
De zenders Fox, National geographic, National geographic Wild, 24kitchen, BabyTV en Disney channel zullen toch aanwezig blijven in het zenderaanbod van af 1 juni. KPN is tot een deal met de zendergroep gekomen.
Reputatie 1
Nou met geographic ben ik wel blij. Deze is ook van heel ander nivo aks die andere Foxzenders.
Reputatie 7
Badge +24
Dankje voor je gegevens. Ik zie dat je op 2 ontvangers kijkt, heb je dit op beide ontvangers? Welke melding krijg je te zien als je signaal wegvalt? Of blijft alleen het beeld even stilstaan?

Verde wil ik weten hoe de ontvangers zijn aangesloten op de Experiabox, rechtstreeks met een kabel of met de witte adapters in het stopcontact?
Reputatie 1
Een fractie van sekonde even zwart beeld. Ontvangers zijn via hdmi kabels op experiabox aangesloten en ook op een Switch – Netgear GS105

Ik zal de 2 arcadias eens omwisselen. En ook kijken of dit zich herhaalt op 2e toestel .

Witte adapters stopcontact dat begrijp ik niet
Reputatie 1
Ondertussen de 2 arcadias omgewisseld. En de beelduitval is nu weg .

Dus 1 kastje is defect. . Hoe kan ik deze laten omwisselen voor een andere?

Trouwens inmiddels ook met KPN contact gehad. Na wat aandringen gaven ze wel aan om mij als klant te willen behouden middels een aanvaardbaar aanbod miv 11 juni .
Reputatie 7
Badge +24
Het omruilen van het kastje kan ik voor je in gang zetten. De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de apparatuur mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant. In jouw geval gaat het om de volgende omruilpunten:

Primera (Klokbekerweg), Plus (Klokbekerweg), Elburger Boekhandel (Vischpoortstraat) of de Gamma.

Heb je een voorkeur?

Trouwens inmiddels ook met KPN contact gehad. Na wat aandringen gaven ze wel aan om mij als klant te willen behouden middels een aanvaardbaar aanbod miv 11 juni .

Is dat wel gelukt? Anders zou het wederom via een belletje (0800 0402) of chat moeten gebeuren. Klik dan hier en scroll naar beneden, optie 'Chat met KPN'.
Reputatie 1
Voorkeur omruilvia primera
Reputatie 7
Badge +24
Bij deze voor je in gang gezet. Morgen vanaf 15 uur kun je het omruilen. Ik heb ook een bevestiging gestuurd naar je 06 en naar je @kpnmail.nl adres.

Laat je nog even weten of het met de nieuwe goed werkt?
Goedendag @Alex_P

Wat moet ik gaan betalen als ik helemaal niet weg wil bij KPN.
Aangezien ik helemaal geen zin heb om naar een Concullega te vertrekken. Welke dan ook.

Graag hoor ik van u welk bedrag ik elke maand op de bankrekening van KPN moet gaan overmaken.
Dat bespaart mij het overstappen.

😂
Reputatie 7
Badge +24
Goedendag @Alex_P

Wat moet ik gaan betalen als ik helemaal niet weg wil bij KPN.
Aangezien ik helemaal geen zin heb om naar een Concullega te vertrekken. Welke dan ook.

Graag hoor ik van u welk bedrag ik elke maand op de bankrekening van KPN moet gaan overmaken.
Dat bespaart mij het overstappen.

😂


Hi genetic, aangezien het openbaar is hou ik het globaal. Voor je vaste diensten is dit € 72.-. Kijk eens even op Mijn KPN, daar kun je precies alles vinden. Of maak je een grapje nu? ;)

Hi genetic, aangezien het openbaar is hou ik het globaal. Voor je vaste diensten is dit € 72.-. Kijk eens even op Mijn KPN, daar kun je precies alles vinden. Of maak je een grapje nu? ;)


Geen geld toch, ik ga het overmaken


Geintje @Alex_P 😂
Reputatie 7
Badge +24

Hi genetic, aangezien het openbaar is hou ik het globaal. Voor je vaste diensten is dit € 72.-. Kijk eens even op Mijn KPN, daar kun je precies alles vinden. Of maak je een grapje nu? ;)Geen geld toch, ik ga het overmaken


Geintje @Alex_P 😂


Ik dacht al, die loopt met me te ^&$%#$ haha. 😅
Reputatie 1
Het omruilen van het kastje kan ik voor je in gang zetten. De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de apparatuur mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant. In jouw geval gaat het om de volgende omruilpunten:

Primera (Klokbekerweg), Plus (Klokbekerweg), Elburger Boekhandel (Vischpoortstraat) of de Gamma.

Heb je een voorkeur?


Trouwens inmiddels ook met KPN contact gehad. Na wat aandringen gaven ze wel aan om mij als klant te willen behouden middels een aanvaardbaar aanbod miv 11 juni .Is dat wel gelukt? Anders zou het wederom via een belletje (0800 0402) of chat moeten gebeuren. Klik dan hier en scroll naar beneden, optie 'Chat met KPN'.
Reputatie 1
Is gelukt en heb ook een bevestiging per mail ontvangen. Moet alleen nog even ontcijferen of daarin hetzelfde staat als tekwfonisch is afgesproken
Reputatie 1
Bij deze voor je in gang gezet. Morgen vanaf 15 uur kun je het omruilen. Ik heb ook een bevestiging gestuurd naar je 06 en naar je @kpnmail.nl adres.

Laat je nog even weten of het met de nieuwe goed werkt?


Bedankt voor de vlotte omruilservice. Voor zover ik kan zien is er bij de nieuwe arcadian geen beelduitval. Het liep wel 1x helemaal vast (beeld stond stil en geen reactie meer op knoppen afstandbediening) maar heb toen een algemene reset van modem en ontvangers gedaan en sindsdien loopt het weer.
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om dit allemaal te lezen Kees. 🙂
Reputatie 1
ik heb dus een vernieuwd soort abo nu (per 11-6). spotify schijnt nu sporify premium te zijn. maar ik kan daar niet inloggen met mijn eerdere gegevens. paswoord reset werkt ook niet en via kpn chat komt er geen respons
Reputatie 7
Badge +24
Daar kan ik weinig aan doen Kees, wij gaan niet over jouw inloggegevens. Dat doet Spotify wel. Krijg je geen e-mail als je wacht vergeten aangeeft? Volgens mij gaat dat naar je @kpnmail.nl adres.
Reputatie 1
Destijds heb ik inloggegevens spotify via kpn gekregen. Dat was de zogenaamde gratis versie.
Nu is onlangs mijn abo door KPN gewijzigd in een premium spotify versie.
Ik ga er dan ook vanuit dat KPN me nieuwe inloggegevens toestuurt aangezien dit een andere betaalde versie van spotify betreft .
Bij spotify zelf kan ik alleen upgraden naar premium tegen betaling. Maar die betaling gast juist via KPN dus dat ga ik niet een tweede keer doen.
Reputatie 1
Intussen chat sessie kpn hehad met Jessie. En die begreep wat ik bedoelde. Heb inmidf3ls eeaan towgestuurd gekteg3n owe mail en spotify premium werkt nu b8j mij
Reputatie 7
Badge +24
Dat maakt het nog makkelijker, fijn!
Reputatie 1
Intussen chat sessie kpn gehad met Jessie. En die begreep wat ik bedoelde. Heb inmiddels eeaan toegestuurd gekregen owe mail en spotify premium werkt nu b8j mij