Beantwoord

Configureer uw XBox, Playstation, Wii U of 3DS

• 26 oktober 2013
  • 167 reacties
  • 65415 keer bekeken

Toon eerste bericht

167 reacties

Aangezien ik op de PS3 COD Ghost speel ben ik van plan een eigen router aan te schaffen.

In de OP staat bij

Alternatief 2 (Tweede (eigen) router als DMZ Host):

als voorbeeld de

"Netgear WNR1000".

Aangezien ik nog een bon van de Wehkamp heb zag ik bij hen de

Netgear WNR2200-100PES wireless router

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=6FB&ArtikelNummer=745237&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=netgear&Nao=12&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Zoeken&cmid=WEHZOE&VIEW=Grid

Kan iemand mij vertellen of deze aan de eisen voldoet zodat ik deze kan bestellen?

Alvaast bedankt!!!

Als ik een tip mag geven, de TP link zit in dezelfde prijsklasse en heeft zeer goede reviews, ik heb deze zelf ook sinds een maand en ben zeer tevreden :-)

http://www.wehkamp.nl/elektronica/netwerk-internet/netwerk-internet/tp-link-tl-wr1043nd-gigabit-router/C26_6FE_6FE_745842/?MediumCode=82

Reputatie 7
Alle routers op die pagina voldoen.

Ik zou ook gaan voor een router met Gigabit poorten zoals die TP-Link van Petaaaaah.

Petaaaaah en WJB bedankt voor de snelle reactie, ik heb de door jullie genoemde router besteld, zal eens kijken of ik het zwikkie aan de praat kan krijgen :p

Heb inmiddels de TP-link binnen en deze werkt naar behoren.

Wifi op de V8 staat nu uit en alle draadloze communicatie gaat via de TP-link het vaste verkeer (TV's en PC) via de V8.

Maar ik zit met twee grote ogen het verhaaltje te lezen wat ik moet doen om het NAT gebeuren op de PS3 open te krijgen.

Uitleg onder

Alternatief 2 (Tweede (eigen) router als DMZ Host)

Petaaaah (of een ander forumlid( aangezien jij dezelfde router erbij hebt gehangen, kun je mij stap voor stap aangeven wat ik waar moet invullen.

Gaat voor mij als noobje op dit gebied veeeeels te ver om dat te kunnen ontcijferen uit de uitleg.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Hoi Hammie,

In dit topic zijn we net een cursus gestart. ;)

Misschien wil je meedoen.

thxs, ik doe mee

Reputatie 7
Het lijkt er op dat KPN eindelijk begonnen is met de uitrol van de firmware update voor de V8 (Arcadyan VGV7519). De nieuwe firmware heeft versie 02.00.130v2.

Nu maar hopen dat KPN de gebruikers van de Arcadyan ARV7519 niet vergeten is en dat er voor hen dus ook een firmware update beschikbaar is.

(KPN?)

Ik hoop oprecht dat dit topic dan eindelijk een keer gesloten kan worden.

Eerst zien, dan geloven. ;)

Dat zou mooi zijn, is dit officieel gecommuniceerd ergens?
Net nagekeken hier staat nu ook de nieuwe versie erop 🙂
Reputatie 7
Wie o wie gaat al die gamers met een V8 blij maken en komt hier melden dat een PS3 standaard (op basis van UPnP) draadloos aangesloten kan worden en dat er dan zonder problemen online gespeeld kan worden, zelfs CoD Ghosts.

WIE O WIE gaat de uitdaging aan. ;)

Mij lukt het niet, want ik heb geen gameconsole en een V9. :( ;)

@wjb Ik heb wel een console (xbox met v8 en draadloos hoe blij kun je het hebben)

Maar ik heb dus die update nog niet ontvangen

Zou ik hem ook handmatig kunnen resetten zodat die die update krijg??

Edit:

JA HET WERKT!!!! eerst ff naar fabrieksinstellingen gedaan. Het leekt toen dat die niet werkte omdat 02.00.124 er nog stond. Maar toen opeens uit het niets ging die weer resetten en toen ging upgrade knopje blauw branden en nu heb ik de firmware upgrade

Ik zit nog steeds op versie 02.00.124. Vanmiddag even resetten en kijken of alles gewoon werkt.
Op het moment kan ik met alle consoles online spelen als ik ze als dmz host instel. Ik merk tegenwoordig wel dat ik nog enorm veel problemen op de PC heb. Download snelheden gaan om de haverklap terug naar 0. ' Gewone'  grote downloads via internet downloaden hierdoor niet verder. En met online gamen op de PC word ik er ook nog constant uitgegooid, ondanks dat ik een static ip aan verschillende pcs heb ge-assigned en de juiste poorten open.

Ik zal straks dus even laten weten of ik verbeteringen zie ;).

@2good4u2

Het moment dat je hem reset kan het zijn dat waarneer je weer inlogt op je router voor de 1ste keer er alsnog staat 02.00.124 houdt je router in de gaten want het kan zijn dat hij zich nog een keer uit zichzelf reset en dat er dan bij upgrade een blauw lampje gaat branden teminste zo gebeurde het bij mij.
@wjb

Ik kan bevestigen dat de UPnP het doet op mijn xbox. Ik heb nu OPEN NAT en ik kan overal mee verbinden.

hallo mannen

alles aandachtig gelezen en geprobeerd. maar kan iemand een samenvatiing plaatsen voor xbox in combi met een v9??

verbinding testen bedraad. alles oke ook live status oke

profiel aanmelden=fout melding

download update=foutmelding

online gamen gaat zoiezo niet

Net de PS3 getest met de nieuwe firmware op de V8. zonder problemen ong. 45 minuten kunnen spelen. NAT type stond standaard ook op 2.  Alles lijkt prima te werken tot nu toe.

Reputatie 7
@2good4u2,

Toevallig ook CoD Ghosts gespeeld?

Nee, CoD Ghosts heb ik niet.

Reputatie 7
Jammer, iemand anders die wil testen of CoD Ghosts gespeeld kan worden met het gameconsole standaard (op basis van UPnP) aangesloten op de V8 met de nieuwe firmware zonder dat daarbij de V8 "plat gaat"?  (Is het dan nog steeds mogelijk om nieuwe wifi verbindingen op te zetten naar de V8?)

Badge
Ben er wel achter dat ik op me PS3 niet met een open nat moet spelen.

Als ik dat doe krijg ik niks meer online en kom ik niet meer in me router, tot ik die weer aan en uit zet.
Op de PS4 overigens geen problemen

Reputatie 7
Welk spel speel je dan?

Toevallig CoD Ghosts?

Badge
Dat was inderdaad ghosts
Andere games heb ik nog niet getest
Reputatie 7
Snik, snik 😞, dan ben ik bang dat het KPN niet gelukt is alle problemen rond gaming op te lossen.

Ik verwacht dat je met andere spellen geen problemen zult hebben. Zou jij dat voor mij willen testen?

Heb je ook al CoD Ghosts op de PS4 gespeeld? Zo nee, zou je dan ook voor mij willen testen of je daarmee hetzelfde probleem hebt?

Namens alle forumleden alvast bedankt.

Badge
Op PS4 heb ik geen problemen als ik CoD speel
Reputatie 7
En op de PS3 met andere spellen?

Reageer