Beantwoord

Contact ivm met verdeelkast KPN

• 15 oktober 2018
  • 18 reacties
  • 631 keer bekeken

Badge
Graag zou ik in contact willen komen met de beheerder van een KPN verdeelkast. Maar ervaring leert dat bellen met KPN een tijdrovende klus is, niemand daar weet het antwoord. Hopelijk hier iemand...
icon

Beste antwoord door Marintje 31 oktober 2018, 17:34

Monteur KPN heeft gebeld! Kan zo blijven,mag er over heen straten. Hij gaat er voor zorgen dat de kast schoon gemaakt wordt!
Helemaal top, dank voor het doorgeven!
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Marintje. Ik kan je vraag of opmerking in elk geval doorzetten. Wat is er precies aan de hand? Zou je ook alvast KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Beste Bart,
Ik heb gegevens aangevuld, ben geen KPN klant!
Ik heb in mijn voortuin een KPN verdeelkast staan, we zijn onze tuin aan het inrichten en willen om de kast heen een stoepje maken, nu zit er heel oppervlakkig kabels, volgens de 'kenners' niet goed. Ik wil graag dat hier naar gekeken word. Kan ik het stukje gaan straten!
Probeer zo een foto mee te sturen.
Badge
De foto van de kabels!

Alvast bedankt voor het doorzetten van de vraag!
Reputatie 6
Badge +9
dat lijkt inderdaad niet goed die kabels horen min. 60cm diep te liggen
ik dacht 40cm onder de stoep maar dat is niet van toepassing
het lijkt mij echt hinderlijk zo kast in de tuin
ik heb zelf ook zo kast in de tuin voor elektrische poort en domotica toepassingen
mooi in het groen en ben zelf dus beheerder van deze kast dus kan ik zelf doen wat ik wil met de bekabeling enz.
bij een kast van een netwerkbeheerder is het anders hier mag je niks mee doen helaas
ook al staat deze op je eigen grond
ik vind en neem aan dat het ook gebeurd dat kpn dit moet gaan oplossen
want die bekabeling ligt veel te ondiep
heb je nog een foto waar de hele kast op staat met de omgeving
misschien krijgt kpn een uitgebreider idee hoe het totaal in elkaar steekt
Badge
Hai Peter,
Zeer hinderlijk, zeker omdat het tijdens de koop niet benoemd is dat we deze er gratis bij kregen 😉
Maar moet het er mee doen, gevecht genoeg geweest. Nu er iets 'moois' van maken.....
En hebben ze notebene net de blauwe kabel weggehaald?!
Badge
Tevens meerdere keren gevraagd, of die kasten ooit schoongemaakt worden... Kan ook niemand een antwoord op geven.
Reputatie 6
Badge +9
Dus de monteur heeft de kabels dieper gelecht
zal wel mooi zijn als je dat ding groen mag maken dan valt het minder op maar dit moet je ook overleggen met de beheerder
Badge
Wat die gedaan heeft geen idee blauwe slurf is weg, nu liggen de kabels bloot. Geen idee of het van het zelfde is.
Ja wie is de beheerder??
Reputatie 6
Badge +9
Als ik het zo bekijk lijkt wel of die kast los boven op de grond staat het ondersre stuk hoort in de grond te zitten misschien moet dat ding nog herplaatst worden
Reputatie 6
Badge +9
Mijn kast hier zie je dat het onderste deel onder de grond zit

Reputatie 1
Badge +1
@peter-keetfm Wanneer kabels in de grond liggen moeten deze worden gemeld bij de kliklijn. Ook indien deze op particuliere grond ligt. Dus kun je er niet mee doen wat je wilt. Vraag de tekening op en verbeter de tekening met de nieuwe leidingen
Reputatie 6
Badge +9
Onzin ik woon buitenaf klikmelding ja moet misschien maar ik bepaal wat er gebeurt
het is private grond gebied en regels gelden buitenaf anders als dorp/stad gebied
Als jij een kabel naar jou tuinhuisje zal leggen vraag je ook een klikmelding aan zeker
Ik weet uit ervaringen dat dit bij gemeenten slecht word aangedreven of niet
Maar thuis doe ik wat ik wil
Kabels maar ook water enz bepaal ik zelf
Maar wat ik doe is volgens norm en zet ik op platte grond tekeningen
Reputatie 1
Badge +1
@peter-keetfm , Prima dat jij alles doet wat je vind dat goed is. Maar waarom zijn dan de regels, wetten en voorschriften uitgevonden. Waarschijnlijk rijdt je ook maar ergens op de weg en plaats je zonder goedkeuring en extra woning in je huis. e tuin is immers toch van jou. En heb je alle normen in huis om alles correct te doen behalve dat je je niet aan d enorm houdt van de kliklijn?
Badge
En weer terug naar de vraag. ?
Badge
Monteur KPN heeft gebeld! Kan zo blijven,mag er over heen straten. Hij gaat er voor zorgen dat de kast schoon gemaakt wordt!
Helemaal top, dank voor het doorgeven!
Reputatie 7
Badge +19
Goed om te horen dat je contact hebt gehad, Marintje. En een goede oplossing, zo te horen. 🙂
Badge
Helaas de kast is nog steeds niet schoon!

Zag van de week dat de kast aan de onderkant scheurt!
Reputatie 7
Badge +19
Dag @Marintje Wat gek: ik dacht dat het keurig was opgelost. Is er wel iemand bij de kast langs geweest of is het werk niet helemaal goed gegaan?

Reageer