Beantwoord

Contact met KPN klantenservice

  • 30 March 2021
  • 6 reacties
  • 191 keer bekeken

Hoe kan ik in godsnaam een contactformulier of mailadres vinden van de KPN om een probleem op te lossen?  Ik heb geen zin om persoonlijke gegevens hier op facebook te zetten. Op de site kan ik alleen maar inloggen op mijn account, maar dat is nu net een onderdeel van het probleem. Zelfs geen chatrobot op de site. Please geef gewoon een mailadres. Ik heb ook geen zin om uren aan een telefoon wachtrij te hangen. Wil gewoon een bericht sturen en een oplossing hebben.

icon

Beste antwoord door HansaanZet 30 March 2021, 08:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

@Corinne K  Een mailadres is er niet, maar u kunt wel een chat starten via  Contact en klantenservice | KPN   Als u daar op de betreffende rubriek klikt en vervolgens naar beneden scrolt en klikt op Ik heb een andere vraag of wil graag contact. kunt u beneden aan die pagina de chat vinden. En inderdaad dat gaat sneller als de telefoon……. :thinking:

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Corinne K, een e-mailadres is er niet zoals Hans al noemt, maar de andere opties die hij noemt kan je gebruiken om contact te krijgen. Je kunt je verhaal ook hier doen, dan kijken wij met je mee. Je gegevens kan je dan op je forumprofiel zetten, in de vakjes waar 'Privé’ bij staat. Die zijn alleen voor jou en ons moderators te zien. 

Telefonisch contact kan ook, via 0800-0402, maar ik begrijp dat je daar geen zin in hebt.

 

Edit: typefout in het nummer gecorrigeerd, met dank aan wjb

Reputatie 7

Telefonisch contact kan ook, via 080-0402, maar ik begrijp dat je daar geen zin in hebt.

Dat had 0800-0402 moeten zijn.

Reputatie 7

Oeps, dank je! Ik was inderdaad een cijfer vergeten.

Heb inmiddels door Hans opties de chatmogelijkheid  weten te vinden.  Ben verder geholpen naar de oplossing toe. Bedankt voor het meedenken allen.

Reputatie 7

Dat is goed om te lezen @Corinne K. Mochten we in deze weg nog iets voor je kunnen doen dan horen we het graag van je :slight_smile: