Beantwoord

Contact met KPN medewerker via Chat?

  • 7 August 2018
  • 17 reacties
  • 80975 keer bekeken

Ik wil in contact komen met een kpn medewerker maar dat lukt niet hoe kan ik dan in contact komen?
Alvast bedankt😉
icon

Beste antwoord door Chrizziey 7 August 2018, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Bartvanwagensveld,
Het moet gewoon werken allemaal. Advies is om een eventuele ad-blocker uit te zetten bij chats, die willen nog wel eens problemen geven.
De chat is inmiddels uitgezet. Deze kan je dus niet meer gebruiken.


Op onze website kun je de selfservice opties gebruiken, of je kunt bellen met het gratis nummer 0800-0402. Je mag je vraag ook altijd hier stellen, gebruik eerst even de zoekbalk bovenin om te kijken of jouw vraag al eens eerder gesteld is op het forum. Daarnaast kan je kijken of je het antwoord op jouw vraag in onze kennisbank vindt. 

 

Admin: bericht aangepast zodat de informatie weer klopt

Dankje @ChrisWissink
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Bart! Welkom op het Forum ;)

Af en toe kan het inderdaad zijn dat het even individueel niet lukt om te chatten, een andere browser of zoals Chris aangeeft ad-blocker of cookies wijzigen en het moet gewoon lukken! Is het in jouw geval nu ook al gelukt? Anders kan je uiteraard je vraag hier kwijt!
Reputatie 7
Badge +21
@Bartvanwagensveld, heb je inmiddels contact met ons kunnen krijgen via een belletje of chatbericht? Zo niet, ik wil je ook graag verder helpen met de vraag die je dan misschien nog hebt 🙂

bij deze eerst even mijn heerlijke beklag dat als je je belt een robot aan de lijn krijg waar je niets mee kan. Super klantvriendelijk. Daarnaast een Chat code aanmaken als je geen internet heb is ook een goede optie . Dit wilde ik even kwijt ik mis de ouderwets kpn service.

Ok en nu het verhaal ik heb de afgelopen weken last van een experia box die steeds aan en uit gaat, ik hoor hem steeds schakelen waardoor mijn internet steeds uitvalt.

Ik heb hem al  meerdere malen aan en uit gezet en gereset. Alleen hij blijft het doen. Graag reactie

Badge +19

Als u inspreekt : ik wil een medewerker spreken dan gebeurt dat ook. Maar het probleem is dus de experiabox.  Wel je type heeft u?

bedankt voor je reactie  er staat een nummer achter experia box  arv7519 pstn

Badge +19

Die is uit de middeleeuwen. Bel de klantsenservice 0800-0402  Dag en nacht gratis bereikbaar en je hebt overmorgen een nieuwe. Je kunt ook de omruiltool op de site gebruiken.

Reputatie 7
Badge +24

bedankt voor je reactie  er staat een nummer achter experia box  arv7519 pstn

 

Dat is inderdaad een oudje. 

 

@hulpvraag  Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Wij kunnen je hier ook helpen. :)

Reputatie 7
Badge +21

@hulpvraag, mochten we hem nog voor je kunnen omruilen dan hoor ik het graag! Vul dan ook even je gegevens in! :)

Hoi

Film1 13 maart gratis zijn tot april 13 waar om is die er nu weer af gisteren avond stond er nog op graag zeg

Badge +19

Gisteren was een test. Het gaat maandag in.

Ik sta in de wacht, 5 minuten lang, met totale stilte. Geen idee of en wat er gebeurd?? Chat kan ik ook niet vinden. Ik heb een vraag over mijn mb's. In stilte wachten en niet geholpen maakt me boos. Morgen op nieuw. Erg jammer dit. Fijne avond. 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Jassie,

Via de chat kan je kiezen voor '’Ik heb een andere vraag'’ en daar kiezen voor chat door een stukje naar onderen te scrollen. 
 

 

Hoi,

Ik wil graag een tegemoetkoming van al die berichtjes die door een hacker verstuurd zijn,

Jullie gaan nu een bedrag van ongeveer 90,00 euro incasseren, KPN wordt nu erg rijk van al die bedragen.  Waarom niet eerder gewaarschuwd, of op blokkade gezet, dit is voor mij onbegrijpelijk ,

Er is te laat ingegrepen.

 

Hopelijk voor zo'n groot Nederlands bedrijf voor iedereen die de dupe zijn geworden een kwijt scholing of een tegemoetkoming. 

Kwijtschelding  voor al de gedupeerdenÂ