Beantwoord

Contact met Spoed en Herstel blijft uit - dringend monteur nodig

  • 29 June 2022
  • 7 reacties
  • 143 keer bekeken

24 uur geleden heeft de backoffice van KPN als het goed is een Spoed & Herstel verzoek gedaan. Wij hebben sindsdien nog niets gehoord. Ook geen sms ter bevestiging. Ik heb KPN vandaag al een paar keer benaderd via het 0800-0402-nummer wat het enige is dat ik het doet. Daar verzekeren ze mij dat Spoed en Herstel ermee bezig is. Ik krijg echter geen enkel bericht.

NB. De reguliere monteur had morgen 10.00 uur kunnen komen. Had ik die nu maar geaccepteerd!

Maar ik drong aan op spoed want: de situatie is uitzonderlijk. Het gaat om mijn 97-jarige schoonmoeder die nu al dagenlang zonder verbinding zit. Verbinding die nodig is voor: 

  1. haar medisch alarm. Dat doet het nu niet. Ze heeft dit al meerdere malen nodig gehad het afgelopen jaar. Wij durven haar nu nauwelijks alleen te laten.
  2. haar telefoon. Dat is haar steun en toeverlaat. Ze schakelt er ook mantelzorgers mee in en al haar contacten lopen via de telefoon. Ze vindt het verschrikkelijk om geen enkele vorm van contact meer te kunnen hebben.
  3. de televisie. Ze kan geen kranten en boeken meer lezen, de tv is haar enige afleiding.
  4. wifi: voor bezoek, zorgpersoneel en mantelzorgers onmisbaar (voor haarzelf niet meer zo).

Vandaar het spoedverzoek.

Maar nu worden we steeds wanhopiger en machtelozer. Het lijkt er niet op dat er ook maar iemand sinds 24 uur geleden mee bezig is geweest, wij merken daar althans helemaal niets van. Ik heb dit nu aangekaart per telefoon, Webcare en nu op dit forum.

Ook de reguliere monteur is natuurlijk niet geboekt. Dus nu begin ik bang te worden dat de Spoedmonteur er langer over doet dan de reguliere monteur en dat trouwens geen van beiden op korte termijn komt opdagen.

Vanwege de oude snoeren en kabels, die allemaal andere kleuren hebben dan de handleiding aangeeft, komen wij zelf niet verder met de standaard tips en tricks.

Nu weer een dag en nacht waarin wij mijn schoonmoeder moeten bijstaan in haar paniek en afhankelijkheid.

En dan te bedenken dat wij gewoon moeten betalen voor de monteur!

Ik reken op een snelle reactie, KPN!

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 June 2022, 18:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

NB. Ook kan ik vanaf mijn eigen thuisadres niets online regelen, omdat KPN dan alles peilt en uitvraagt op mijn eigen IP-adres. Niet handig als je mantelzorger bent en je wilt het voor iemand anders regelen! Ik heb zelfs een tweede KPN-ID aangemaakt, maar kan daarmee niet goed vooruit. Want dan moet ik allerlei abonnementen koppelen en ik kan niet zomaar bij de oude papieren afschriften die deze BIJNA 100-JARIGE klant van KPN ergens heeft bewaard. Ze heeft ongetwijfeld al een contract sinds ze daar in 1955 (!!!) is komen wonen. Dus kom op, KPN.

 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @ChrisGrond,

Dit is erg vervelend, ik heb de KPN moderators ingelicht. Zou je je Forumprofiel (schoonmoeder) willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze hierin duiken. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ChrisGrond, welkom! Wat een verhaal zeg! Ik zie inderdaad dat je via webcare ook in gesprek bent met ons. Daar is het momenteel wat druk, dus ik heb gevraagd of mijn collega's jouw vraag met voorrang op willen pakken. Ze zullen zo contact opnemen met je erover!

Admin: oorspronkelijk bericht aangepast in overleg met collega's webcare

Beste Marcia, dank, webcare liet vanavond weten een monteur te hebben geregeld voor morgen. En daar heb ik een SMS over gekregen. Hoera. (Klein detail: een halve dag later dan de reguliere monteur die me dinsdag was aangeboden).

Ben toch benieuwd of er iets van terecht was gekomen als ik had afgewacht, zoals me steeds aan de telefoon werd verteld.

Beste Dennis, je vraagt om allerlei gegevens die ik dus niet wil en kan invullen, omdat dat dan de gegevens uit het contract van mijn schoonmoeder zouden moeten zijn. Uit 1955 dus. 😏

Ik heb geen recente afschriften gezien, waarschijnlijk krijgt ze die helemaal niet meer op papier. Lange leve de digitalisering. Die afslag heeft ze twintig jaar geleden, toen ze 77 was, gemist.

Nu, het komt morgen vast goed. Zolang zullen we haar bijstaan.

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn. Ik hoop dat het snel opgelost wordt voor je schoonmoeder!

Gelukkig kon de monteur het oplossen!

Reputatie 7
Badge +30

Dat is heel fijn om te lezen! Excuses dat het zo lang heeft moeten duren!