Beantwoord

Contact omtrent levering pakket/monteursafspraak

  • 8 November 2019
  • 2 reacties
  • 210 keer bekeken

Goedemiddag,

Afgelopen vrijdag (1 november) ben ik verhuisd naar een nieuwbouw appartement. Een aantal weken voor deze datum heb ik internet en televisie aangevraagd bij KPN. Vóór 1 november heb ik gebeld met KPN over het inplannen van een monteur.

Die monteur kon alleen overdag en gezien het feit dat ik overdag aan het werk ben, heb ik geïnformeerd of het makkelijk is om het pakket zelf aan te sluiten. Door de medewerkster van KPN werd mij verteld dat het inderdaad makkelijk zelf aan te sluiten is. En dus zat ik op zondag 3 november klaar om mijn KPN-pakket te installeren. Gezien het feit dat ik hier bij stap één een bepaalde code nodig had die niet in mijn mailbox stond, heb ik wederom telefonisch contact opgezocht.

Door een andere medewerkster werd mij op zondag 3 november verteld dat ik het pakket juist helemaal niet zelf kon aansluiten, omdat het een pakket betrof met onder andere glasvezel internet. Hiervoor moest dus alsnog een monteur worden ingepland. Maar, zo werd mij op deze zondag verteld, die monteur kon nog helemaal niet komen, want het pand was nog helemaal niet aangesloten op glasvezel internet. Kortom, aan het pakket wat ik thuis had staan had ik nog helemaal niks. Zowel de monteur als ik zou dit niet kunnen aansluiten. 

Uiteindelijk is mij toen als (voorlopige) oplossing voorgesteld om in de tussentijd een noodpakket te gebruiken. Dat zou binnen drie dagen worden verstuurd en ik zou ook binnen drie werkdagen worden teruggebeld door een medewerker van KPN over het verstuurde product en de verdere benodigde stappen (bijvoorbeeld met betrekking tot een monteur). Tevreden legde ik de telefoon weer neer, er was een prima oplossing geboden.

Daarna bleef het echter stil. Geen belletje van een medewerker van KPN, geen noodpakket toegestuurd gekregen. En dus besloot ik gisteravond om wederom te bellen naar KPN. Dit keer weer een andere medewerker gaf aan dat mijn noodpakket op de één of andere manier gecanceld was en dat die nog niet verstuurd was. Waarom er ook niet gebeld was en ik niet geïnformeerd was over de status van mijn (nood-)pakket, wist deze medewerker ook niet.

Na een uur telefonisch contact, werd besloten dat het noodpakket alsnog naar mij zou worden gestuurd en ik morgen (vandaag dus) zou worden teruggebeld over meer informatie over de leverdatum van mijn pakket en een eventuele afspraak met de monteur. 

Vandaag ben ik gelukkig wél teruggebeld. Daar ik niet in de gelegenheid was om de telefoon op te nemen, is mij een sms en een e-mail toegestuurd met een telefoonnummer en een zevencijferige code om alsnog contact op te nemen. Wanneer ik dit nummer bel en de code invoer, wordt echter aangegeven dat de code niet correct is. 

Om dit hele lange verhaal kort te maken: Ik snap op dit moment niet wanneer ik gebruik kan gaan maken van mijn bestelde pakket (of het noodpakket) en wanneer een monteur langs zou moeten komen. Om nu weer te bellen met dit verhaal naar de normale klantenservice en wéér een andere medewerker te spreken, lijkt mij niet zinvol.

Met vriendelijke groet.
 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 12 November 2019, 08:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Goedemorgen @Gebruiker12345 welkom op ons KPN forum, jammer dat het in deze omstandigheden moet :( Ik kan me goed voorstellen dat het tijd wordt dat er duidelijkheid komt voor de levering van je abonnement! 

Ook het opsturen van het noodpakket is belangrijk zodat je al wel internet + televisie hebt in je nieuwe appartement. Je verwacht dat het met de aanvraag allemaal soepel verloopt en dat is zo te lezen niet het geval. Dat je door de aansluiting op glasvezel iets langer moet wachten is heel jammer maar in dit geval wel nodig, dan is het wel aan onze kant om te bewijzen dat het goed gecommuniceerd wordt. Ik wil er graag voor je induiken! 

 

Zou je het forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer