De laatste weken moet ik iedere dag mijn Experia box V8 uit en aanzetten om alles weer te laten functioneren, dit begint nu wel een beetje vervelend te worden. Kan hier iets aan gedaan worden qua settings of is een switch naar de V10 nu op zijn plaats.
Met vrgr John van Geenen
1507TX-25
icon
Beste antwoord door Erwin van KPN 6 February 2019, 14:04
Hoi John. Wat gebeurt er precies als er problemen optreden? Werken alle diensten niet meer? Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Het zou kunnen dat de v8 op zijn laatste benen loopt maar dat hoeft niet. Je kunt nog een factory reset proberen ( gaatje achterop het modem ). Deze 10 seconden indrukken met een paperclip. Je experiabox gaat dan volledige resetten. Eventuele portforwardings of andere zelf aangebrachte instellingen gaan dan wel verloren. Als de problemen blijven na deze reset wil ik dat graag weten.
Zoals zojuist afgesproken krijg je een nieuw modem. Donderdagmiddag na 14:30 kun je deze afhalen bij de afgesproken locatie! Laat je weten of deze goed werkt? Als de problemen blijven dan duiken we er uiteraard verder in.
Nieuwe Experia box geinstalleerd. Het is natuurlijk nog te vroeg om te zeggen dat het probleem verholpen is, maar in ieder geval bedankt KPN voor de geleverde service tot nu toe.
Graag gedaan en ik hoop uiteraard dat dit de oplossing is. Zo niet weet je mij te vinden! 🙂
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.