Beantwoord

contract internet loopt af

  • 18 June 2020
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

Hallo, mijn contract is in juni 2018 afgelopen. Als ik nu een nieuw contract afsluit, krijg ik dan ook gratis wifi versterkers en/of korting?

 

 

icon

Beste antwoord door Nadia 26 June 2020, 15:01

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Nee want een contract loopt niet af maar wordt maandelijks opzegbaar. 

Reputatie 7

Hoi @Zentjono  leuk dat je de community een vraag stelt, welkom! :)

Joep geeft het antwoord al, je Internet en TV abonnement verloopt niet. Na de contractperiode is het abonnement maandelijks opzegbaar. 

Momenteel hebben we een actie lopen voor nieuwe klanten met KPN Super Wifi, dat is in plaats van een kortingsactie die je normaal als nieuwe klant krijgt. Iedere nieuwe abonnee krijgt een welkomstactie of cadeau. Iedere klant van ons heeft dit in het begin van ons mogen ontvangen. Als we met iedere nieuwe actie hetzelfde ook weer aan bestaande klanten gaan aanbieden dan gaan de aan de maandprijzen omhoog. Dat is ook niet wenselijk ;)

Maar, we kunnen uiteraard wel helpen je draadloze verbinding te verbeteren.  Want uiteraard ook voor onze vaste klanten willen we ons inzetten voor overal in huis goede wifi. Daarom hebben we de online tool ontwikkeld: KPN Wifi Manager. Daarmee helpen we jou een ideaal wifi-klimaat in huis te realiseren ;)
Ieder huis is anders en daarom krijg je wifi-advies op maat. De tool is instaat jouw wifi-kwaliteit te analyseren en het modem aan te passen naar de beste instellingen die opdat moment nodig zijn voor de beste wifi. Ook krijg je wat tips om de kwaliteit verder te verbeteren, of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Zo bepaal je samen met de tool wat jouw huis nodig heeft, om aan de beste standaard te voldoen. 

Meer informatie vind je op: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier gerust. De community denkt graag met je mee :)

Reputatie 7

Hey @Zentjono, het gesprek valt wat stil. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust! We helpen je graag :) 

Reputatie 7

Geen bericht, goed bericht :) Ik ga er vanuit dat de informatie die je via de community hebt gekregen helder is en je geen verdere vragen hebt. Ik sluit daarmee je topic.

Toch nog vragen? Stel ze hier dan gerust, we helpen je graag :)

Reageer