Beantwoord

Contract met KPN een maand te vroeg

  • 7 October 2019
  • 10 reacties
  • 143 keer bekeken

Badge
Ik heb per 1 november een nieuw abonnement afgesloten bij KPN en zij zouden eveneens mijn huidige contract opzeggen zoals afgesproken. Nu is het echter zo dat het contract van KPN per 24 september blijkt te zijn ingegaan en het huidige contract met xs4all eindigt pas 1 november. Ook de factuur klopte van geen kant, er bleek bijna € 40,- teveel in rekening te zijn gebracht. Hierover afgelopen vrijdag reeds gebeld, dit wordt gecrediteerd, echter betaal ik nu een volle maand huur extra bij KPN, omdat ook het huidige contract nog een maand doorloopt..

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
topic in juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 November 2019, 19:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi M, welkom op het forum.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Dat maakt het voor mij een stuk makkelijker. 🙂
Badge
Dag Alex, ik heb de gegevens aangevuld
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Ik kan de datum die jij benoemt echter niet plaatsen: 1 november. Ik citeer uit de orderbevestiging van je bestelling van 16 augustus.

"Wanneer kunt u uw internet aansluiten?
U hebt aangegeven dat u op 20 september 2019 uw nieuwe internetverbinding wilt gebruiken. Als de monteur van KPN
NetwerkNL het glasvezelaansluitpunt eerder heeft aangesloten dan 20 september 2019, dan kunt u vanaf dat moment
uw apparatuur al aansluiten."

Zover ik kan zien gaat dit volgens plan. Zie ik iets over het hoofd hier?
Badge

Beste Alex, 

 

Ik had tot 1 november een contract met xs4all. KPN heeft echter dit contract opgezegd voor mij. Alleen kwam KPN eind september glasvezel installeren omdat dat nog niet gedaan was. Vanaf dat moment had ik ook toegang tot KPN, echter liep mijn xs4all contract dus nog een maand door. Nu moet ik zowel KPN als xs4all betalen, dus dubbele kosten. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie al waar dit mis is gegaan. De eerste bestelling waarin wel de overstapservice is aangevinkt is geannuleerd en opnieuw 2 maanden later ingevoerd zonder de overstapservice. Dit ligt aan ons. Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Badge

Dag Alex, 

 

Wat fijn te horen dat je zo snel kon achterhalen wat het probleem was. Ik las dat je een factuur wilde ontvangen, is dit nog nodig of heb je voldoende informatie? Mocht je toch een factuur willen ontvangen, dan neem ik aan de factuur van xs4all of toch die van KPN? 

Reputatie 7
Badge +24

Dag Alex, 

 

Wat fijn te horen dat je zo snel kon achterhalen wat het probleem was. Ik las dat je een factuur wilde ontvangen, is dit nog nodig of heb je voldoende informatie? Mocht je toch een factuur willen ontvangen, dan neem ik aan de factuur van xs4all of toch die van KPN? 

Die van XS4ALL inderdaad. Laat me even weten wanneer je het hebt gedaan zoals in het privéberichtje is aangegeven? 

Badge

Dag Alex, ik heb de gegevens aangevuld


Dag Alex, 

 

Ik heb anderhalve week geleden al de mail gestuurd met de laatste facturen van xs4all, maar heb hierop nog geen reactie ontvangen, kun je mij alsnog informeren hoe nu verder?

Reputatie 7
Badge +24

Update: via privébericht opgelost, de dubbele kosten worden in dit geval gecrediteerd. 

Badge

Perfect geregeld door KPN, waarvoor dank.