Beantwoord

Contract ontbinden / GRAAG REACTIE VAN KPN !!!

  • 15 januari 2018
  • 2 reacties
  • 607 keer bekeken

Reputatie 1
ik wil graag van KPN weten of ik kosteloos mijn contract kan ontbinden vanwege dit probleem: https://forum.kpn.com/internet-9/storing-wegvallende-wifiverbinding-op-de-v10-442731

Heb al meerdere keren contact gehad en het probleem speelt nu al ruim 5 weken. Niet lullig bedoeld maar ik hoef geen goed bedoelde tips van forum gebruikers (Echt niet lullig bedoeld!) maar ik wil het graag van een KPN medewerker horen (lezen)
icon

Beste antwoord door Burhan 17 januari 2018, 19:27

Goedenavond EFG1,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Kosteloos je abonnement ontbinden (binnen de contracttermijn) is niet mogelijk voor dit probleem. Het is natuurlijk enorm vervelend dat je op dit moment geen fatsoenlijk gebruik kunt maken van je Wi-Fi, dit begrijpen we allemaal heel goed. We willen dit goed laten werken voor al onze klanten.

Er wordt op dit moment hard gewerkt om de storing op te lossen. We zijn er echter nog niet helemaal uit waardoor dit probleem wordt veroorzaakt. Het kan maar zo worden veroorzaakt door een factor waar KPN niets aan kan doen. Denk dan aan software van apparaten die je gebruikt. Wellicht ligt de oorzaak toch bij ons, ook dat is mogelijk. Het heeft de prioriteit om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer dit is gebeurd kunnen we eventueel kijken wat we kunnen doen om het goed te maken met de gedupeerde klanten. Ik kan hierop echter niet vooruitlopen.

Je betaalt voor een werkende internetverbinding. Die krijg je ook geleverd op je Experia Box. Een draadloos signaal is een gratis optie die op je Experia Box zit. Op een goede werking van Wi-Fi is echter nooit een garantie te geven. Helaas ook in dit geval dus niet.

Op de volgende pagina vind je meer informatie over de storing en ook eventuele tijdelijke oplossingen: http://k.pn/3MiOP3 Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Hiervoor kan je het beste schriftelijk je klacht indienen. Dan kan je er later ook mee naar de geschillencommissie en/of de rechter.

Robin
Reputatie 5
Badge +11
Goedenavond EFG1,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Kosteloos je abonnement ontbinden (binnen de contracttermijn) is niet mogelijk voor dit probleem. Het is natuurlijk enorm vervelend dat je op dit moment geen fatsoenlijk gebruik kunt maken van je Wi-Fi, dit begrijpen we allemaal heel goed. We willen dit goed laten werken voor al onze klanten.

Er wordt op dit moment hard gewerkt om de storing op te lossen. We zijn er echter nog niet helemaal uit waardoor dit probleem wordt veroorzaakt. Het kan maar zo worden veroorzaakt door een factor waar KPN niets aan kan doen. Denk dan aan software van apparaten die je gebruikt. Wellicht ligt de oorzaak toch bij ons, ook dat is mogelijk. Het heeft de prioriteit om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer dit is gebeurd kunnen we eventueel kijken wat we kunnen doen om het goed te maken met de gedupeerde klanten. Ik kan hierop echter niet vooruitlopen.

Je betaalt voor een werkende internetverbinding. Die krijg je ook geleverd op je Experia Box. Een draadloos signaal is een gratis optie die op je Experia Box zit. Op een goede werking van Wi-Fi is echter nooit een garantie te geven. Helaas ook in dit geval dus niet.

Op de volgende pagina vind je meer informatie over de storing en ook eventuele tijdelijke oplossingen: http://k.pn/3MiOP3 Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!

Reageer