Beantwoord

contract zou vandaag geactiveerd worden

  • 30 July 2020
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

goedendag 

Vandaag zou mijn kpn internet&tv geactiveerd worden

Nu had ik zojuist een medewerker aan de telefoon die mij verteld dat het nog 3 werkdagen kan duren ik ben zojuist verhuisd en zit nu zonder tv en internet 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 August 2020, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Shell04, welkom op het forum en alvast welkom bij KPN :) Wat jammer dat de activatie niet vandaag kon plaatsvinden. Is je ook uitgelegd waarom niet? Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan kunnen we nakijken hoe dit zit. Als je ook een mobiel abonnement van KPN hebt, vul dan ook dat 06-nummer of het klantnummer van dat abonnement in. Dan kan ik je in ieder geval voorzien van extra data. 

Hoi, inmiddels heb ik me profiel aangevuld 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Shell04. Ik zie hier inderdaad dat de verbinding nog niet actief is. De collega die je gisteren sprak heeft hiervoor de back office aangestuurd. Zij pakken dit verder op. De drie werkdagen is dan de periode waarbinnen de back office dit doet. Wil, helaas, niet zeggen dat het dan ook gelijk opgelost is. Dat hangt er even vanaf wat er precies aan de hand is. 

Ter controle: je hebt het installatiepakket wel ontvangen? Heb je ook geprobeerd om te installeren? Zo nee, zou je dat eens willen doen. Het kan zijn dat dit net de trigger is om de boel te laten gereedkomen. Kan dat alleen niet garanderen. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat er een monteur gepland is voor de 6e, @Shell04. Dan ga ik er ook vanuit dat op die dag alles in orde gaat zijn :) 

Klopt ik ga er vanuitÂ