Contractovername.

  • 13 juni 2012
  • 1 reactie
  • 7513 keer bekeken

I.v.m een verhuizing heb ik begin april een verzoek tot contractovername ingestuurd aangezien er bewoners op het adres achterbleven die de aansluiting willen blijven gebruiken.

Volgens de gegevens van mijnkpn en inmiddels ook telefonisch contact met kpn blijkt dat deze contractovername wel verwerkt is, maar tot op heden is er bij zowel de nieuwe contractant als bij mij (oude contractant) nog geen officiële bevestiging aangekomen, terwijl wij deze wel zouden moeten ontvangen.

Bij telefonisch contact werd aangegeven dat het niet mogelijk is om dit nogmaals te verzenden en degene die ik aan de telefoon had gaf aan dat het volgens het systeem bij kpn nu wel op de nieuwe contractant staat, maar toch zou ik een bevestiging hiervan wel op prijs stellen.

Ik hoop dat er iemand van KPN hiermee mij verder kan helpen.

Alvast bedankt.


1 reactie

Reputatie 3
Badge
Beste Lianne,

Erg vreemd dat u allebei nog geen bevestiging heeft gehad van de overname.
Ik kijk dit graag nogmaals voor u na. Ik wil u daarom vragen om mij in een
privébericht te voorzien van postcode, huisnummer en contractnaam van

beide partijen.

Ik zie uw bericht graag tegemoet. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Reageer