Beantwoord

Contractverlenging black friday

  • 27 November 2019
  • 13 reacties
  • 233 keer bekeken

Ik ben an 2,5 jaar klant en krijg via black friday wel de mogelijkheid om gebruik te maken van verlenging van 1 of 2 jaren van het gekoppelde mobiele nummer aan mijn KPN abonnement TV/WiFi.

Van een black Friday aanbieding voor bestaande klanten voor het jaarlijkse tv/internet abonnement  kan ik geen aanbieding vinden.

waarom telefoon wel en tv niet? Voor nieuwe klanten zijn er we, aantrekkelijke black friday aanbieding aanwezig.

Uiteraard heb ik bij begin van het TV/ Internet abonnement ook gebruik kunnen maken van een aanbieding en wellicht genoten maar dat geld ook voor het mobiele abonnement.  

Teleurstellend en toch wel jammer van KPN. 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 December 2019, 17:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

Teleurstellend en jammer wordt het pas als door al die weg gegeven kortingen de abonnementsprijzen omhoog gaan. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @FredL64, welkom terug! Vaste diensten verlengen we eigenlijk niet. Je krijgt immers geen nieuwe dingen, zoals je een nieuw toestel bij mobiel krijgt. Daarom hebben we daar andere acties dan voor nieuwe klanten. Als we alle klanten een fikse korting zouden geven, zou, zoals Joep al aangeeft, de reguliere abonnementsprijs flink omhoog gaan en daar zit al helemaal niemand op te wachten :-(. 

Het is een Simonly en heeft daar niks mee te maken . Bij telefonie is meer concurrentie . Slap excuus om de stijging van abonnementen hieraan te koppelen .

net als in de jaren 70/80/90 de monopolie positie die gebruikt wordt. 

Reputatie 7
Badge +30

Het was als algemeen voorbeeld bedoeld: mobiel verlengen we wel, vaste diensten eigenlijk niet. We verhogen wel jaarlijks de prijzen, maar werken ook constant aan verbetering van het netwerk, van de klantenservice en uitbreiding van pakketten en diensten. En ook wij maken kosten om te zorgen dat iedereen online is en blijft natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je geen korting krijgt, maar zoals hierboven gezegd, des te meer kortingen we uitdelen, des te hoger worden de reguliere abonnementsprijzen. 

Beste KPN,

Ik vind het argument van het verhogen vd prijzen door het geven van korting onzin .

De energieprijzen gaan echt niet omhoog omdat ze korting geven, de zorgverzekering gaat echt niet omhoog omdat ze deals maken en een autoverzekering idem dito. 

 

Slap excuus en ik vind het een gemiste kans voor de bestaande klant. 



 

Moet me dus blijkbaar gaan oriënteren op de markt . Dankjewel KPN 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @FredL64, het staat je zeker vrij om rond te kijken. Je zult bij elke provider zien dat je als nieuwe klant een korting krijgt en als bestaande klant niet. Mocht je ervoor kiezen om elk jaar over te stappen, dan is dat jouw keuze. Je kunt sowieso altijd eens telefonisch contact opnemen via 0800-0402 om met ons te kijken of je pakket nog bij jou past. Wellicht kunnen we alsnog iets aanbieden waar je blij van wordt. 

Beste kpn , niet bepaald servicegericht.

Ik hou er bepaald geen positief gevoel aan over. Klantonvriendelijk, niet empatisch en niet echt pro-actief gedrag van KPN. 
 

 

Reputatie 3
Badge +2

@Fred64, krijg je bij je energiebedrijf dan ook korting zoals nieuwe klanten daar krijgen?

Yep , sterker nog heb al 2 x een klein presentje gekregen omdat ik klant ben 🙂

beste FredL64, ik heb deze slechte ervaring ook bij de kpn. als je wil verlengen dan krijg je geen korting, ook al blijf je dan weer een jaar klant. sterker nog als je weg gaat als klant en je wil direct weer terug komen dan wordt je gewoon 14 dagen afgesloten, dit is dan om de boel om te zetten zeggen ze. als ik van een andere provider naar kpn ga kan dit naadloos. maar blijkbaar intern kunnen ze dit niet regelen.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @berg984, welkom! Het systeem is er niet op gericht dat je opzegt en daarna meteen weer terugkomt vanwege de korting. We geven alleen nieuwe klanten korting en bestaande klanten niet. Als we iedereen elk jaar opnieuw kortingen zouden moeten geven, dan gaan de abonnementsprijzen een heel stuk omhoog. Daar kan ik helaas niets anders van maken. 

beste Marcie, 

misschien wordt het dan eens tijd om het systeem aan te passen zodat dit wel kan, voor wat betreft het verhogen van de abonnementsprijzen is na mijn idee onzin. zoals al eerder aangegeven zijn de energieprijzen ook niet omhoog gegaan omdat klanten jaarlijks overstappen. zoals je aangeeft doen jullie dit bij mobile verbindingen wel, en zijn deze duurder geworden, ik denk het niet. wat jij dus beweerd is dat jullie bij het afsluiten van een abonnement het eerste jaar onder de kostprijs werken. dat lijkt me sterk. jullie zullen eerder minder winst maken op het eerste jaar.  stel, ik stap over naar xss4all, ook van kpn, dan krijg ik gewoon korting, geen dag zonder internet en tv en een jaar later ga ik weer terug naar kpn, weer korting en geen dag zonder internet. het zelfde moederbedrijf maar andere naam. en dan kan het in een keer wel. en ik krijg ook nog eens extra korting omdat de aansluitkosten niet in rekening worden gebracht. sorry maar kpn heeft een waardeloze klanten binding.