Beantwoord

Controle gebruik oude PTT kast.

  • 20 April 2019
  • 8 reacties
  • 379 keer bekeken

Ik heb een huis gekocht en daar bij zit er in de achtertuin een oude PTT kast tegen de garage aan. Dit zou volgens eerdere topics een passieve STAPN 58 verdeelkast zijn.
Zou één van de moderaters willen controleren of deze kast nog actief is? De kast staat niet echt strategisch (lees: in de weg).
icon

Beste antwoord door Marina_ 23 April 2019, 08:43

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @ESDdude,

Zou je eens een foto willen plaatsen van die desbetreffende PTT-kast? 🙂

Reputatie 7
Badge +22
@ESDdude bedankt voor de foto.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jezelf en voor de KPN moderators. Die zullen dit voor jou uitzoeken. I.v.m. de paasdagen kan het iets langer duren voordat ze reageren. 👍🏼
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ESDdude, Ik kan uitzoeken of dit kastje nog actief is en of die eventueel verwijderd of verplaatst kan worden. Ik zie nog geen gegevens terug in je forumprofiel. Zou je bij opmerkingen je 06-nummer willen plaatsen, dan kunnen mijn collega's van Infra contact met je opnemen indien nodig.
Ik heb mijn forum profiel nogmaals aangevuld 👍🏼
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @ESDdude, Ik heb je melding doorgegeven en ik verwacht dat mijn collega's van de afdeling Infra deze week nog contact met je opnemen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, hoor ik het graag.
Het Access SK Infra Support Team is op dit moment al bezig met de melding!
Reputatie 7
Badge +19
Super! Dan ga ik ervan uit dat jouw vraag wordt beantwoord en met een beetje geluk de kast verplaatst wordt :)

Reageer