Beantwoord

crc en fec fouten

  • 20 October 2019
  • 14 reacties
  • 354 keer bekeken

Ik heb al een tijd internet uit valt . Ik heb een v10 ik beb de modem uit en weer aan gedaan ik zie fec snel op loopt 

Mijn vraag is hoe kom dit 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 22 October 2019, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Max30 

wat vervelend dat je problemen ervaart met jou verbinding. Ik zie nog steeds dat je ADSL2-Plus hebt, zou je eens op Fourstack willen kijken wat je op je adres kan krijgen? Zou mooier zijn als je VDSL zou hebben, of dat er een geplande update is? En als je dat gedaan hebt, zou je dan een screenshot willen plaatsen? (Maar je postcode en huisnummer weglaten.)

.

Reputatie 7
Badge +22

Jeetje 😱 Dat is niet veel @Max30, je hebt maar 8 Mbit/s! Dat is echt niet veel. Ik zie geen geplande upgrades! 😔 Woon je in het buitengebied? 🤔

Ik ben bij een kpn xl winkel geweest zij zeggen dat ik geen 4g moden kan krijgen om dat binnenkort internet snelheid om hoog gaat 

Ik heb nog een vraag waarom heb ik adsl 2plus .is vdsl ook mogelijk 

Kan iemand van kpn mijn internet door meten waarom ik paar keer per dag uit valt

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben bij een kpn xl winkel geweest zij zeggen dat ik geen 4g moden kan krijgen om dat binnenkort internet snelheid om hoog gaat 

Het staat niet op Fourstack dat er binnenkort een upgrade komt. Hoe kunnen ze dat dan daar in die winkel weten dat binnenkort de snelheid omhoog gaat?

Ja zij dat het geen buitengebied is en dat er een snelheid van 100 kan krijgen op kort termijn. 

Wel is Mabin Groningen bezig om glasvezel in bellingwolde aan te leggen maar niet overal . Ik weet wel dat ze glasvezel voor de wijkstrale komt is Wel is Mabin Groningen kpn doet er niet aan mee zij hij .

 

Ik kan wel zijn dat de wijkstrale van kpn glasvezel krijgt dat weet ik niet zeker 

En daar door de snelheid om hoog kan ?

Hoi @Max30 . Die verbrekende verbindingen zijn natuurlijk niet okay. Dat Fec verhaal ziet er vaak dreigender uit dan het is.

Ik heb je lijn doorgemeten en kan vanaf hier geen verbrekingen constateren. Merk je ook dat het internet wegvalt met een bekabelde verbinding?

Hoe is het bij jou aangesloten? Zit er bijvoorbeeld nog een splitter tussen de experiabox en het hoofdaansluitpunt? Zo niet, hoe lang is het kabeltje dat er tussen is/ra en experiabox zit? Heb je het modem al eens gereset? (met het resetgaatje? → paperclip even 10 seconden indrukken)

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb nog een vraag waarom heb ik adsl 2plus .is vdsl ook mogelijk 

Je hebt toen op Fourstack gekeken, en helaas is het niet mogelijk om VDSL te nemen. :confused:

Hoi 

Dennis jammer dat ik nog geen VDSL kan krijgen

Hoi erwin 

De experiabox is heel kort aansloten op de kabel van kpn er zit niets tussen heeft monteur van kpn gedaan .

Wat ik wel heb is twee 

powerline adapters van TP-Link  1 voor de camera en de 2e voor de computer en een voor canal digitaal voor zender lijst 

 

1 powerline adapter zit in de garage naar de camera . 

Ik zelf merkt ik er niets van wel dat de camera het internet kwijt is kan maar 1 seconde zijn 

 

De experiabox kan wel proberen te resetten .

De kabel van experiabox naar de kabel van kpn kan ik niet vervangen om dat die er vast zit 

 

Die powerline's werken via het stroomnetwerk. Dat is wel storingsgevoelig. Het is raadzaam om die kastjes zo aan te sluiten dat ze als enige een stopcontact in beslag nemen. Dus niets ernaast. Eventuele andere apparatuur graag ‘doorlussen’ via de adapter zelf. Is het een setje van KPN?

 

Ik heb de powerline's niet  van kpn.

Kan ik 1 powerline van experiabox naar de camera

en dat een internet kabel van experiabox naar de woonkamer  trek naar  een kpn versterker en daar andere apparatuur aan sluit