Beantwoord

Dag wifi

• 8 februari 2018
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Experia V9. Plotseling geen tv en internet meer. Geen storing in de buurt (zeggen ze) Alles via kpn tools twee keer nagelopen. Handmatige reset naar fabrieksinstellingen maar niks helpt. De bladzijde van 192.168.2.254 opent niet op de webbrowser (mobiel internet natuurlijk) dus digitaal V9 probleem ook (nog) niet op te lossen Huishoudelijk geen enkele kink in de digitale kabel. Iemand enig idee of toch maar monteurtje?
icon

Beste antwoord door Asjemenou 12 februari 2018, 14:32

Het is opgelost, bedankt voor de vraag. Donderdagavond weigerde alles en vrijdagmiddag was er weer beeld en geluid. Uiteindelijk kreeg ik een uur na het posten op het forum,, een sms bericht dat er extern toch een storing was (lokaal). Gelukkig optijd voor de winterspelen 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Asjemenou, excuses voor de late reactie! Ik mag hopen dat dit probleem inmiddels is opgelost? Of ervaar je nog steeds problemen met internet en tv? Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag!
Hoi @Asjemenou, excuses voor de late reactie! Ik mag hopen dat dit probleem inmiddels is opgelost? Of ervaar je nog steeds problemen met internet en tv? Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag!
Het is opgelost, bedankt voor de vraag. Donderdagavond weigerde alles en vrijdagmiddag was er weer beeld en geluid. Uiteindelijk kreeg ik een uur na het posten op het forum,, een sms bericht dat er extern toch een storing was (lokaal). Gelukkig optijd voor de winterspelen 😉
Reputatie 7
Badge +24
Gelukkig maar. 🙂

Reageer