Beantwoord

Dagelijks melding 'wifi heeft geen verbinding met netwerk' als ik Netflix wil kijken of wil internetbankieren

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Hoi, bijna dagelijks problemen met netflix opTV. Krijg steeds de melding wifi heeft geen  verbinding met netwerk. Ook merk ik dit op de telefoon met name met internetbankieren. Wifi heeft alle strepen maar de verbinding is uiterst langzaam of kan soms helemaal niet verbinden. Buitenshuis bv op werk geen enkel probleem. We hebben KPN als provider en dagelijks resetten we TV , modem …..

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 28 January 2023, 20:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @KOSSO! Niet de bedoeling dat dit gebeurt dus ik kijk met je mee.

Krijg je deze melding alleen op jouw telefoon, of gebeurt dit ook op andere apparaten? Heb je de Wifi Manager ook al eens doorlopen en, zo ja, wat was daar het resultaat van?

Neem voor de zekerheid ook ons kennisartikel over slechte wifi door. Wellicht staat de gouden tip daar ook al tussen. 🙂 Ik ben benieuwd! 

hoi probleem opgelost middels hulp van KPN😊

Reputatie 7
Badge +17

Super! 😄