Beantwoord

Dagelijks problemen met alle KPN diensten

  • 6 May 2021
  • 10 reacties
  • 101 keer bekeken

we hebben nu al 4 of 5 dagen achter elkaar dat de kpn verbinding volledig uitvalt gedurende enkele uren. Wat is er toch aan de hand?

icon

Beste antwoord door Dragons 6 May 2021, 21:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

@JosG Om uw klacht goed te kunnen beoordelen is er aanvullende info nodig.

Welk modem heeft u, gaat het om een koper - of glasverbinding, wat is er allemaal aangesloten op uw thuisnetwerk, gebruikt u een draadloze verbindings set (DVS), valt u verbinding uit terwijl u bedraad bent of alleen via wifi of beiden?

Wat heeft u zelf intussen ondernomen om een oplossing te zoeken? 

Het lampje breedband kleurt rood.

dus zowel bedraad als draadloos werkt niets

we hebben een experia 9 die gekoppeld is aan glasvezel 

Als ik kijk op storingen zijn er veel meer meldingen 

@JosG  Ik vond op dit forum onderstaande topic wat veel lijkt op de klachten die u heeft, misschien kunt u dat eens nalopen.

Experiabox V9 internet valt steeds uit, steeds vaker | KPN Community

@HansaanZet 

ik denk niet dat dat het is. Tv is bekabeld aangesloten en die valt ook uit

Badge +19

Bel 0800-0402. Een rood lampje is nooit goed.  De medewerker kan meteen kijken wat er loos is. Het is een gratis nummer.

@Joep1965 

Net gedaan. KPN heeft zaterdag een storing in Zwolle gehad. Klanten die toen last hadden van deze storing hebben dit vanaf toen dagelijks. Een oplossing is nog niet beschikbaar.

 

wachten dus 

Reputatie 5
Badge +6

@JosG  Als u in Zwolle woont kan ik u vertellen dat het probleem verholpen is. Het klopt dat er inderdaad 3-4 dagen van verstoringen waren Metname Maandag avond, Dinsdag middag en vandaag. Dit was te wijten aan een technische probleem dat inmiddels opgelost is.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JosG Hoe is de situatie nu? Werkt alles alweer en was het inderdaad te wijten aan de storing die Dragons al noemde? 

Vandaag nog geen onderbreking gehad!

Reputatie 5
Badge +6

Dat is goed om te horen, vandaag waren er ook geen meldingen geweest voor Zwolle 😀