Beantwoord

Datum levering klopt niet met wat wordt beloofd?

  • 5 June 2019
  • 6 reacties
  • 213 keer bekeken

Op 29 mei hebben wij internet/tv besteld. Volgens de website is de levering 7 dagen. Nu blijkt dat ruim 21 dagen te zijn. Wij zijn nog geen klant en stappen dus niet over (staat ook duidelijk op de website 7 dagen)

"Ben je nog geen klant? Dan heb je binnen gemiddeld 7 werkdagen KPN thuis. Tenzij je gebruikmaakt van de Overstapservice. Dan zijn wij verplicht 23 werkdagen te hanteren.
Je installatiepakket krijg je uiterlijk 3 dagen voor je aansluitdatum, maar we gaan ons best doen om ervoor te zorgen dat je het eerder krijgt."

De dame vd klantenservice geeft een bizar antwoord dat er 'waarschijnlijk' kabels moeten worden getrokken. Terwijl de vorige bewoner ook KPN had. En ze zegt dat het altijd 3 - 4 weken kan duren en dat het niet uitmaakt of je nieuwe of bestaande klant bent van KPN en ze zegt dat 7 dagen nergens vermeld staat op de website, ondanks dat ik het copy/paste vd site had toegestuurd. Echt heel vreemd.

Wie heeft hier ervaring mee?

Is het echt 3-4 weken??
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 June 2019, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19
Dat is geen goed begin. Een medewerker van KPN gaat je hier helpen. Doorgaans reageren ze binnen 48 uur.
Stap je over vanaf een andere provider? Heb je bij KPN de overstapservice gebruikt? Dan dient de (wettelijke) maand opzegtermijn voor de oude provider in acht genomen te worden.

Heb je gewoon een abonnement bij KPN genomen (zonder overstapservice) en zeg je zelf je oude provider op dan zou het sneller moeten gaan idd.

https://www.kpn.com/internet-tv/?icid=toptaak1-internettv

Ben je nog geen klant? Dan heb je binnen 7 werkdagen KPN thuis. Tenzij je gebruikmaakt van de Overstapservice. Dan zijn wij verplicht 23 werkdagen te hanteren.

Dat is dan dus idd (ruim) 4 weken.
Ik stap niet over. Ik heb nu helemaal niets, al ruim 3 jaar niet. Dus helemaal nieuw. Inmiddels bericht gehad van KPN. Ze geven aan 'soms' kan het 'iets' langer duren dan 7 werkdagen. In mijn geval dus 21 dagen (14 dagen langer). We wachten af.
Bedankt voor de reacties.
Hoi @amber2019 . Welkom op het forum!
In sommige gevallen kunnen we vrij snel leveren. In de faq staat het woordje 'gemiddeld' maar het zou flauw zijn als we hier de zaak mee afdoen. Ik heb het verzoek gedaan om deze tekst aan te passen want nu zorgt het voor verwachtingen die we niet altijd kunnen waarmaken. Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat het weten!
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Mocht er toch nog iets zijn, weet je mij te vinden. 🙂
Bedankt Erwin. We wachten af of we het internet geleverd gaat worden op dag 21.