Vraag

Dawn of Titans inlog probleem alleen bij KPN spelers

  • 8 March 2019
  • 5 reacties
  • 221 keer bekeken

Elke dag rond 18:00 kan ik en vele anderen niet meer inloggen bij Dawn of titans. Alle games starten wel gewoon op. WiFi is prima, maar de boodschap is dat er slecht WiFi is. Andere gamers met een andere profider kunnen wel gewoon verder spelen
Alleen KPN leden dus niet!
Wat te doen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Al 4 dagen hebben al de kpn gebruikers die Dawn of Titans spelen inlogproblemen . Dit tussen 17 uur en 21 uur. Spelers die andere providers hebben die hebben geen last.
Als ik op 4G netwerk ga helpt dat ook niet! Ik heb dus hetzelfde probleem!
Het is echt verschrikkelijk!!!
Verbinding van KPN is nooit optimaal geweest.

En zelfs in dit forum kan je geen fatsoenlijke screenshots sturen 🙄
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Hightrees, Ricardo, Chiefie! Hightrees, Ricardo, ik heb jullie beide topics samengevoegd, dat maakt het wat makkelijker.

Jullie geven al aan dat je niet kunt inloggen, en meldingen over geen goede wifi. Met andere apparaten kun je wel gewoon op internet via wifi?

Hightrees, ik begrijp dat jij op 4G ook niet kunt inloggen? Welke mobiele provider heb je? Ricardo, Chiefie, kunnen jullie via 4G wel inloggen?

Screenshots kun je toevoegen met het camera-icoon, Chiefie. Ik zie ze graag tegemoet.

En, hebben jullie ook contact opgenomen met Zynga Support hierover? Wat hebben die gezegd?
Alleen de nederlandse spelers met KPN hebben last. NL Spelers met Ziggo hebben geen last.
Alsof de WiFi niet toereikend is.
Het internet op pc is ook verschrikkelijk traag.
Ik reageer nu ook via een Ziggo netwerk elders, omdat het thuis niet werkt.