Beantwoord

De gegevens van mijn postcode-check kloppen niet

  • 2 September 2019
  • 8 reacties
  • 109 keer bekeken

Met het opheffen van de dochtermerken als Telfort wil ik mij als Telfort klant graag orienteren op de alternatieven. Als ik vervolgens de postcodecheck doe bij KPN of andere aanbieders is echter het maximale aanbod 15 Mbit. Dat is wel vreemd want sinds de upgrade naar vectoring in 2018 haalt mijn bescheiden koperdraadje ruim 100 Mbit. (zelfs upstream zit ik ruim boven de 15)

Het gekke is dat het na de upgrade van vorig jaar gewoon goed stond op een site als https://netco-fpi-info.fourstack.nl. Sinds kort dus niet meer.

Helaas bij de klantenservice geen resultaat om dit aan te laten passen.

Weet iemand op dit forum wie daar over gaat? En hoe ik het weer goed krijg?

alvast dank!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 September 2019, 13:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi M, welkom op het forum.

Dat is dan vreemd. Ik neem aan dat je op dit moment ook rond de 100 Mbps thuis haalt via de Telfort verbinding?

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.
@Alex_P ik heb mijn profiel aangevuld.

Mijn modem geeft voor de VDSL verbinding het volgende:
INTERNET
VDSL: CONNECTED
Mode: PROFILE_17A
Download: 111086 Kbps.
Upload: 28866 Kbps.

Mijn verbinding met Telfort is maximaal 60 Mbit, want ik heb geen 100Mbit abbonnement. Met sites als https://www.speedtest.net/ is de downloadsnelheid een vlakke 60 Mbit. (up zo'n 23)

Fijn als je me hierbij kunt helpen.

Alvast dank,
Merijn
Reputatie 7
Badge +24
Dat is precies ook wat ik hier zie, de lijn is nu verder ook stabiel neem ik aan? Zo ja, dan ga ik dit hier navragen.
Ja alles werkt perfect.
Reputatie 7
Badge +24
Ok, ik heb de vraag hier uitgezet en verwacht morgen/overmorgen een antwoord te krijgen. Je hoort van me.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Merijn. Dit was even uitgezet door een aanpassing van de hardware, dat gebeurt automatisch. Dat is nu rond en alles staat weer open, circa 108 Mbps. 🙂
Super!

dank voor het oplossen.
Reputatie 7
Badge +24
Super!

dank voor het oplossen.


Geen probleem, graag gedaan.