Beantwoord

De laatste weken valt onze verbinding regelmatig uit

  • 20 June 2021
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

De afgelopen weken valt het beeld op onze tv regelmatig weg. Dan is er ook geen internetverbinding.

We hebben al talloze keren alles opnieuw gecontroleerd en opgestart. We willen graag een definitieve oplossing.

icon

Beste antwoord door Bart_ 24 June 2021, 08:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Mariadehaan Kun je iets meer toelichten over wát er precies gebeurt? Zie je een foutmelding? Keert het beeld uit zichzelf weer terug? Met welke kleur branden de lampjes op de Experia Box als dit gebeurt? En kun je vertellen hoe je alles hebt aangesloten? 

Hoe meer je vertelt, hoe makkelijker het wordt voor de leden van onze community om je goed advies te geven over wat je het beste kunt doen! 

stb- nrc -400 is de foutcode

vaak keert het beeld vanzelf terug na een onderbreking van een minuut of zo

lampjes heb ik niet op gelet

te ingewikkeld om uit te leggen hoe het aangesloten is

er zit een apparaat in het stopcontact, is dat iets?
 

Omdat ik - weer - geen contactgegegevens kon vinden heb ik dit item geplaatst, in de hoop dat we hulp van KPN krijgen. Dit kunnen en willen we niet meer zelf oplossen. We hebben al genoeg geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Mariadehaan Het KPN Forum is een online ontmoetingsplek, waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar tips en advies geven over onze diensten en producten. Moderators zoals ik -medewerkers van KPN- begeleiden deze gesprekken en we zorgen ervoor dat alle informatie goed en snel vindbaar is, zodat niet alleen de vraagsteller maar ook talloze anderen er iets aan hebben. Als direct en persoonlijk contact wilt met de klantenservice, dan kun je bellen met 0800-0402, een chat starten via de website of een berichtje via één van onze social media-kanalen sturen. 

Als je je vraag op het KPN forum duidelijk omschrijft is de kans groot dat onze community je topic snel vindt en je goed advies kan geven. Je kunt uiteraard ook zelf op zoek gaan: er is inmiddels een enorme database ontstaan, waarin je vaak snel een antwoord op je vraag vindt. Als je zoekt op de foutcode die je noemt, kom je bijvoorbeeld dit topic tegen en in deze. Op onze website vind je een stappenplan, dat je verder helpt om dit probleem op te lossen. 

 

Â