Beantwoord

De monteur is niet gekomen

  • 9 December 2019
  • 11 reacties
  • 148 keer bekeken

Badge

Gister telefonische afspraak gemaakt dat er vandaag tussen 17.00-19.00 een monteur zou komen om naar onze WiFi te kijken. Het inmiddels 20.30 en de monteur is nooit geweest en geen afbericht. Schandalig! Ik heb hier een afspraak voor moeten verzetten en dan komt er niemand opdagen. En is er dus ook niks gemaakt! Dit is toch geen service?! En zo te zien op dit forum ben ik niet de enige die hier last van heeft gehad. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 December 2019, 20:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @SarahG, welkom! Dat is flink balen, excuses hiervoor! Heb je verder niets meer van ons vernomen? Het kan gebeuren dat de monteur ziek wordt, in de file komt, uitloop heeft, een kapotte auto, noem maar op. Je zou hier echter wel van op de hoogte gesteld moeten worden. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik wat er aan de hand is. Wil je een nieuwe afspraak maken? Wanneer zou je dat schikken?

Badge

Hoi Marcia,

ik heb mijn gegevens aangepast. De monteur heeft zich niet afgemeld, dus dat was wel jammer inderdaad. Vandaag na 13.00 zou kunnen, morgen hele dag en donderdagochtend en dag (niet avond). Ik hoop dat het zo kortdag lukt, want de tv verbinding is echt niet goed. 
 

alvast bedankt. 
 

vriendelijke groet,

Sarah 

Badge

Vandaag kan niet excuses! Morgen en donderdag wel de tijden die ik heb aangegeven. Groeten Sarah 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat de monteur autopech had! Goed gegokt, maar alsnog supervervelend voor jou natuurlijk ;-). Er is geprobeerd contact met je op te nemen, maar dat lukte niet. Wil jij in je forumprofiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het telefoonnummer plaatsen waarop je bereikbaar bent? Dan geef ik dat door, zodat er een nieuwe afspraak gemaakt kan worden. 

Badge

Oh dat is vervelend. Gek dat hij ons niet kon bereiken. Ik heb mijn telefoonnummer toegevoegd in mijn profiel voor een toekomstige afspraak af te stemmen :)

 

groeten,

Sarah 

Reputatie 7
Badge +30

Yes, hartelijk dank! Ik ga er vanuit dat er vandaag nog contact met je opgenomen gaat worden!

Badge

Hoi Marcia, er is nog steeds geen contact opgenomen voor een nieuwe afspraak. Sommige zenders werken niet eens meer op de tv zonder te haperen, dus het wordt nu een beetje irritant. Is er anders een telefoonnummer wat ik zelf kan bellen voor een nieuwe afspraak met een monteur? Want ik heb het idee dat het zo nog weken kan duren… alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +30

Wat vreemd dit, sorry daarvoor! Klopt het dat jij inmiddels een e-mail hebt ontvangen van de betreffende afdeling? Anders ga ik er graag opnieuw voor je achteraan. 

Badge

Nee geen mail en geen telefoontje helaas...

Reputatie 7
Badge +30

Deze is vermoedelijk naar het e-mailadres van je partner/huisgenoot gegaan, kan dat? Ik zie dat het op zijn naam staat, dus wil je dat nog eens checken? Anders ga ik er zelf voor je achteraan hoor!

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat er dinsdag een monteur komt, heel fijn. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden. Hopelijk is het straks allemaal in orde!