Beantwoord

De nieuwe draadloze WiFi versterker

  • 11 August 2019
  • 11 reacties
  • 773 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hoi KPN, ik vroeg me af of dit apparaatje al officieel geïntroduceerd is en of er klanten zijn die ze mogen testen. (Ik ben wel geinteresseerd!)

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 13 August 2019, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Euhm... als die in de shop staat, kunt u hem bestellen lijkt me. Wat bedoelt u met "officieel geïntroduceerd"?
Reputatie 4
Badge +4
Euhm... als die in de shop staat, kunt u hem bestellen lijkt me. Wat bedoelt u met "officieel geïntroduceerd"?
Met de bekabelde experia wifi waren er klanten die het konden testen en was er ook iemand van KPN die op het forum al wat dingen verklapte enzo.
Reputatie 7
Badge +24
Nu kennelijk niet. En terecht. KPN is geen filantropische instelling.
Nu kennelijk niet. En terecht. KPN is geen filantropische instelling.
Niet? Oh nee dat klopt alle uitgedeelde Experia Wifi toestellen tijdens de test bij KPN en Telfort en later de kosteloos toegestuurde exemplaren op basis van de wifi tool hebben wij uiteraard zelf bekostigd door ons abonnements geld daar komt weinig filantropie aan te pas.. Er is met de v10a ook een gebruikers test geweest. Belabberd begeleid beide tests van de ExperiaWifi kan ik dat beamen. Bij de Telfort klanten was de insteek het gemak van installeren en daar is de ExperiaWifi ingeslaagd zelfs zonder die app kan bijna iedereen dat.

Ik ben zelf ook benieuwd naar de gebruikers ervaringen zeker ten opzichte van de Experia Wifi

Euhm... als die in de shop staat, kunt u hem bestellen lijkt me. Wat bedoelt u met "officieel geïntroduceerd"?
Hier op het forum een introductie topic of middels een nieuws brief. Ik zag in een paar topics al de vraag "de zwarte vierkante of de witte ronde" ik dacht toen hoezo ronde welke witte ronde?
Deze dus.
Reputatie 4
Badge +4
Nu kennelijk niet. En terecht. KPN is geen filantropische instelling.
Het was alleen een vraag want ik als klant zou deze apparaatjes best willen testen voor 2 maanden en daarna weer terugsturen, want ik zelf geen mesh systeem nodig want ik heb door het hele huis al accespoints hangen 🙂
Reputatie 4
Badge +4
@Galdor68 weet jij of dit apparaat ook van Arcadyan is of heeft KPN slim een andere producent gekozen?
@Galdor68 weet jij of dit apparaat ook van Arcadyan is of heeft KPN slim een andere producent gekozen?
Ik heb geen flauw idee ik ben er ook bij toeval achter gekomen en heb een soortgelijke vraag hier gesteld. De eerste gedachte is Arcadyan. ZTE is de tweede bijna logische.
Reputatie 4
Badge +4
^
Reputatie 7
Hoi @Lukas_, de nieuwe draadloze versterker is inderdaad al officieel uitgebracht, anders zou deze nog niet op die pagina staan 🙂 Er hoeft niets meer getest te worden, de testfase is al afgerond.
Wie de producent is weet ik ook niet, in het topic van Galdor zag ik dat Erik gaat kijken wat er op de apparaatjes zelf staat. Hij zal de duidelijkheid daarover daar geven.
Reputatie 4
Badge +4
Hoi @Lukas_, de nieuwe draadloze versterker is inderdaad al officieel uitgebracht, anders zou deze nog niet op die pagina staan 🙂 Er hoeft niets meer getest te worden, de testfase is al afgerond.
Wie de producent is weet ik ook niet, in het topic van Galdor zag ik dat Erik gaat kijken wat er op de apparaatjes zelf staat. Hij zal de duidelijkheid daarover daar geven.

Ai jammer, Had het graag getest.
Ook ik had deze graag willen testen wist niet van het bestaan af.
Jammer maar miss nog een tweede testronde 😂