Er gaan ook zenderwijzigingen plaatsvinden. Daar lees je meer over in dit topic: Zenderwijzigingen per juli 2017
Waarom nieuwe abonnementen?
Als KPN willen we optimaal aansluiten bij de wensen van de klant. Steeds meer klanten geven aan dat ze behoefte hebben aan abonnementen met nog meer keuzevrijheid. Dat gevoel willen we versterken, door de extra opties uit onze internet- en tv-abonnementen te halen. Deze opties kiezen de klanten voortaan helemaal zelf. Daardoor worden onze abonnementen nog persoonlijker én relevanter. De één wil meer voetbal, de ander wil een hogere internetsnelheid. Daarom zijn we met onze pakketten teruggegaan naar de basis. Zo bieden we een optimaal keuzegemak en betaal je enkel voor datgene waarin je écht geïnteresseerd bent.Je kiest zelf de extra opties
Klanten kunnen voortaan zelf bepalen met welke extra opties zij hun abonnement willen uitbreiden. Een passend abonnement bij jouw persoonlijke situatie. Daarom gaan we aan onze nieuwe abonnementen geen extra diensten meer toevoegen, zoals Spotify, FOX Sports Eredivisie, Belonbeperkt Altijd of het Pluspakket. Je gaat hier alleen voor betalen als je hier ook écht zelf voor kiest.Vast Bellen wordt een extra optie
Veel nieuwe (en bestaande) klanten hebben geen behoefte (meer) aan Vast Bellen. Op dit moment is Vast Bellen opgenomen als gratis optie binnen de bestaande abonnementen. We gaan Vast Bellen als extra optie aanbieden voor €1,- per maand.De nieuwe abonnementen
De basis is een internetabonnement mét of zonder tv. Je kiest zelf de opties die bij je passen. Nu met 4K in het pakket en hogere internetsnelheden.We bieden nog steeds de vertrouwde voordelen voor je:
- Veilig en snel internetten - dankzij de inbegrepen modem met WiFi, hotspots & FON en apparaatbeveiliging KPN Veilig.
- Niets meer missen - met Live tv pauzeren, Begin Gemist, tot 7 dagen terugkijken via de tv gids en het Opnemen Pakket.
- Volledige controle en Méér TV - met toegang tot de Interactieve tv (web)app en onder meer de Netflix app en Youtube app.
De extra opties
Vast Bellen:
- Vaste telefoonaansluiting € 1,00 /mnd
- BelOnbeperkt Altijd € 16,50 /mnd
- BelOnbeperkt Avond & Weekend € 9,50 /mnd
Sneller internet:
- Sneller Internet 100/10 € 5,00 /mnd
- Sneller Internet 100/100 € 7,50 /mnd
- Sneller Internet 500/500 € 17,50 /mnd
Meer televisie:
- Extra HD tv-ontvanger € 5,00 /mnd
- Extra Digitenne tv-ontvanger € 5,00 /mnd
- Opnemen Pakket € 5,00 /mnd
Onbeperkt muziek luisteren:
- Spotify Premium €10,00 /mnd
De extra zenderpakketten
Films/Series
- Pluspakket € 10,00 /mnd
- Film1 € 15,50 /mnd
- Videoland € 8,99 /mnd
- Duits Pakket € 2,50 /mnd
- Turks Pakket € 7,50 /mnd
- Hindi Pakket € 15,00 /mnd
- FOX Sports Eredivisie € 7,50 /mnd
- FOX Sports International € 12,50 /mnd
- FOX Sports (Combi) € 15,00 /mnd
- Ziggo Sport Totaal € 15,50 /mnd
- Kids pakket € 5,00 /mnd
- Erotiek Pakket € 12,50 /mnd
Wijziging Internetsnelheid
Voor bestaande internetabonnementen zullen we voor 1 juli een snelheidsverhoging doorvoeren. Het is wel afhankelijk van je adres of je hier wat van merkt.Het betreft de volgende snelheidsverhogingen(let op: het betreft 'tot' snelheden):
*klik op de afbeelding om te vergroten
Veelgestelde vragen
Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen de oude en nieuwe abonnementen?
Er zijn 3 belangrijke verschillen. Zo bieden de nieuwe abonnementen:
1. Geen gebundelde muziek-, bel- en videodiensten (Spotify Premium, Pluspakket, FOX Sports Eredivisie, BelOnbeperkt Altijd)
2. Geen Vast Bellen als gratis onderdeel (is een extra optie voor €1,00 p/mnd)
3. Het hoogste abonnementen biedt toegang tot 4K Ultra HD.
Kan ik kosteloos overstappen naar een van de nieuwe abonnementen?
Ja, als je tussen 1 mei 2017 en 1 juli 2017 één van de bestaande abonnementen bestelt, kun je na 1 juli 2017 alsnog kosteloos overstappen naar één van de nieuwe abonnementen. We adviseren wel om dit pas na een eventuele lopende korting te doen. Als je eenmaal bent overgestapt, kan je niet meer terug naar het oude abonnement. Je kunt ook binnen je jaarcontract van je huidige abonnement kosteloos overstappen naar een nieuw abonnement.
Ik heb geen behoefte aan de nieuwe abonnementen. Moet ik verplicht overstappen?
Nee, als je tevreden bent met je huidige abonnement dan hoef je niets te doen en blijft je bestaande abonnement gewoon doorlopen.
Krijg ik weer een jaarcontract als ik overstap naar één van de nieuwe abonnementen?
Nee, als je nog in een jaarcontract zit en je wilt overstappen naar een nieuwe abonnement, dan is dit een pakketwijziging binnen je jaarcontract. Als je looptijd van je contract al verlopen is, dan blijft dat ook zo als je overstapt op een nieuw abonnement.
Krijg ik nieuwe hardware als ik overstap naar één van de nieuwe abonnementen?
Je krijgt alleen nieuwe hardware als je bestaande hardware defect is of als je overstapt naar ‘Internet en TV 4K’, vanwege de benodigde 4K tv-ontvangers. Als het nodig is, leveren we een nieuw modem. Vergeet niet dat je een televisietoestel nodig hebt dat 4K ondersteunt.
Zenderwijzigingen per juli 2017
Prijswijzigingen bestaande abonnementen per 1 juli 2017
Een overzicht van alle wijzigingen vind je hier: kpn.com/2017wijziging
Ik ben benieuwd wat je van de wijzigingen in de thuisabonnementen vindt! Laat het in een reactie hieronder weten. Als er vragen zijn over de nieuwe pakketten dan horen we het graag. 🙂