De prijs- en pakketwijzigingen bij KPN 2018

Toon eerste bericht

1339 reacties

Reputatie 7
Badge +20
€8,99 voor een verhoging van 50Mbps, echt diep en diep triest. Feitelijk zegt KPN hier dat de 4K koper abonnees geen 200Mbps kunnen krijgen, want welke dwaas is er nu bereid op €8,99 per maand uit te gaan geven voor 50Mbps.Ik vind het inderdaad diep triest, mensen met een 4K abonnement betalen al het meest, (koper) vandaag is ook nog het abonnementen verhoogd met € 3,- geloof ik, en dan zou je ook nog eens voor 50 Mbps € 8,99 p.m. moeten gaan betalen? Die € 3,- + de € 8,99 = € 11,99 p.m. meer wat ze zouden verdienen! Nou mooi niet, dan neem ik het niet. Maar dat zou inhouden dat ik die 200 Mbps niet kan ervaren. 😞 Vind het stom! De ene klant betaald € 4,99 p.m. aan snelheidsverhoging, en de andere € 8,99 p.m. Dat is gewoon even € 4,- meer wat ze van de consument (klanten) uit de portemonnee vragen p.m.! Schaam je KPN! 😡
Ik had niks anders verwacht van onze top provider: alleen de prijs omhoog, niet de snelheid. Of ligt het aan mij dat ik dacht dat mijn "standaard" abbo verhoogd zou worden van 80/8 naar 100/10? Laatste maand zelfs wat terug in snelheid. Maar ik ben eigenlijk allang blij dat het de laatste tijd redelijk stabiel is. Fingers crossed... Die marketing shit neem ik wel op de koop toe, these days.

Reputatie 3
Badge

€8,99 per maand voor een verhoging van 50Mbps, echt diep en diep triest. Feitelijk zegt KPN hier dat de 4K koper abonnees geen 200Mbps kunnen krijgen, want welke dwaas is er nu bereid op €8,99 per maand uit te gaan geven voor 50Mbps. Zelf ben ik ook niet bereid om €8,- meer uit te gaan geven voor een verhoging van 300Mbps. (Van 200Mbps voor €4,99 naar 500Mbps voor €12,99.)

Hoi,
Hier min of meer het zelfde, vanochtend via Mijn KPN mijn snelheid aangepast naar 200/20mbit, ik had al een verhoging naar 100/10mbit , dus eerst is de 4,99 eraf gegaan, daarna 8,99 meer, maar ik heb nog niets vernomen van mijn verhoogde snelheid, modem is op afstand gereboot meer geen verschil, in de mail die ik had gekregen stond dat ik binnen 1 uur van mijn nieuwe snelheid zou kunnen gebruiken maar nee hoor, toen contact gezocht met de help desk , ze konden wel zien dat het abonnement was aan gepast, maar dat de wijziging in centrale nog wel 24 uur kon duren
Reputatie 4
Badge +2
Net even in de chat geklommen.

Er is dus idd iets aan de hand waardoor de wijzigingen nog niet zijn doorgevoerd:

Oh oke duidelijk, het is inderdaad zo dat het per 1 juli zou ingaan. Er is helaas een vertraging ontstaan in de verwerking van de migratie naar de nieuwe snelheden. Onze excuses voor het ongemak. Het is nog niet bekend wanneer alles is verwerkt. Zodra het verwerkt is, zul je hiervan een bevestigingsmail krijgen 🙂.
Reputatie 7
De ene klant betaald € 4,99 p.m. aan snelheidsverhoging, en de andere € 8,99 p.m. Dat is gewoon even € 4,- meer ...Ik ben het volledig met je eens dat het uitermate oneerlijk is dat de éne abonnee €4,- meer betaalt dan de andere abonnee voor exact dezelfde diensten.
KPN had deze oneerlijkheid kunnen vermijden door de 100/10(0) snelheidsverhoging gratis te maken en de rest gewoon de oorspronkelijke prijs te laten. De verhouding prijs/prestatie is dan natuurlijk nog steeds volledig uit verhouding, want €8,99 voor 100Mbps extra is ook buiten alle proporties en mijns inziens ook niet houdbaar. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren totdat KPN inziet dat ze echt iets moeten gaan doen aan die prijsstelling. Ik ben er van overtuigd dat KPN meer omzet zal draaien met de prijzen als €4,99 voor 200Mbps en €8,99 voor 500Mbps. Dat is €4,- minder dan de huidige prijzen, maar leidt zeer zeker tot veel meer abonnees die dat zullen gaan afnemen.
Reputatie 7
... vanochtend via Mijn KPN mijn snelheid aangepast naar 200/20mbit, ik had al een verhoging naar 100/10mbit , dus eerst is de 4,99 eraf gegaan, daarna 8,99 meer, ...Oei, dat had je dus absoluut niet moeten doen, nu zal de prijs inderdaad €8,99 per maand zijn en blijven. Je had gewoon moeten afwachten totdat KPN die snelheid verhoogt want alleen dan blijft de prijs €4,99 per maand.
Ik hoop dat iemand van KPN Webcare die snelheidsaanpassing voor je wil en kan terugdraaien zodat je alsnog de snelheidsverhoging zonder meerkosten geleverd zal krijgen.
Reputatie 7
Badge +20
De ene klant betaald € 4,99 p.m. aan snelheidsverhoging, en de andere € 8,99 p.m. Dat is gewoon even € 4,- meer ...Ik ben het volledig met je eens dat het uitermate oneerlijk is dat de éne abonnee €4,- meer betaalt dan de andere abonnee voor exact dezelfde diensten.
KPN had deze oneerlijkheid kunnen vermijden door de 100/10(0) snelheidsverhoging gratis te maken en de rest gewoon de oorspronkelijke prijs te laten. De verhouding prijs/prestatie is dan natuurlijk nog steeds volledig uit verhouding, want €8,99 voor 100Mbps extra is ook buiten alle proporties en mijns inziens ook niet houdbaar. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren totdat KPN inziet dat ze echt iets moeten gaan doen aan die prijsstelling. Ik ben er van overtuigd dat KPN meer omzet zal draaien met de prijzen als €4,99 voor 200Mbps en €8,99 voor 50pMbps. Dat is €4,- minder dan de huidige prijzen, maar leidt zeer zeker tot veel meer abonnees die dat zullen gaan afnemen.
@Allart, zou jij hier iets in kunnen betekenen? Ik vind dit echt niet kunnen, als je de bericht hierboven kan lezen. Ik moet ergens invloed kunnen uitoefenen om dit anders te krijgen bij KPN?
Reputatie 7
Badge +20
Oei, dat had je dus absoluut niet moeten doen, nu zal de prijs inderdaad €8,99 per maand zijn en blijven. Je had gewoon moeten afwachten totdat KPN die snelheid verhoogt want alleen dan blijft de prijs €4,99 per maand.
Ik hoop dat iemand van KPN Webcare die snelheidsaanpassing voor je wil en kan terugdraaien zodat je alsnog de snelheidsverhoging zonder meerkosten geleverd zal krijgen.
@wjb, het is toch maandelijks uit en aan te zetten? 🤔
Reputatie 7
Oei, dat had je dus absoluut niet moeten doen, nu zal de prijs inderdaad €8,99 per maand zijn en blijven. Je had gewoon moeten afwachten totdat KPN die snelheid verhoogt want alleen dan blijft de prijs €4,99 per maand.
@wjb, het is toch maandelijks uit en aan te zetten? 🤔
Ik bedoel de prijs om 200Mbps geleverd te krijgen.
Reputatie 7
Ik heb nu al meer dan 12 uur een storing dat maar 50% van de gecontracteerde snelheid geleverd wordt. Die storing is niet te wijten aan mijn eigen apparatuur en dus heb ik recht op compensatie van de abonnementskosten voor elke dag dat deze storing duurt.
Kunnen we even afrekenen. 😉
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb nu al meer dan 12 uur een storing dat maar 50% van de gecontracteerde snelheid geleverd wordt. Die storing is niet te wijten aan mijn eigen apparatuur en dus heb ik recht op compensatie van de abonnementskosten voor elke dag dat deze storing duurt.

Ik zou even wachten met afrekenen zolang je maar 50% geleverd krijgt 😂 🤣
Reputatie 7
Badge +20
50% korting op je algehele abonnement. 😉 😁
Reputatie 7
Helemaas eens en met terugwerkende kracht. 🤣
Reputatie 7
Badge +20
Helemaas eens en met terugwerkende kracht. 🤣
😂 🤣
Reputatie 3
Badge +1
@Erik_ en @Paul_, wanneer kunnen wij de snelheidsverhoging van 100/10(0) naar 200/20(0) verwachten?

Begrijp ik hieruit dat jou snelheid ook nog niet verhoogd is wjb?
Reputatie 7
@Erik_ en @Paul_, wanneer kunnen wij de snelheidsverhoging van 100/10(0) naar 200/20(0) verwachten?Begrijp ik hieruit dat jou snelheid ook nog niet verhoogd is @WJB?Dat klopt, maar dat zal, neem ik aan, op korte termijn wel gaan gebeuren.
Reputatie 3
ik kreeg net via de KPN chat te horen dat de oude Alles-in-1 Standaard abonnementen niet verhoog gingen worden naar 200/200.
Ik hoop dat een KPN medewerken hier snel meer duidelijk in kan geven, want dit is niet wat ze mij toegezegd hebben.
Reputatie 7
ik kreeg net via de KPN chat te horen dat de oude Alles-in-1 Standaard abonnementen niet verhoog gingen worden naar 200/200.
Ik hoop dat een KPN medewerken hier snel meer duidelijk in kan geven, want dit is niet wat ze mij toegezegd hebben.
En dat zal ik ook absoluut niet accepteren gezien de glasheldere uitspraken in deze.

Ik hecht ook heel wat meer waarde aan uitspraken hier op het forum dan via de chat.
Reputatie 3
hopelijk reageerd er snel iemand van KPN hier op het forum om het een en ander duidelijk te krijgen
Reputatie 7
Badge +11
En dat zal ik ook absoluut niet accepteren gezien de glasheldere uitspraken in deze.

Ik hecht ook heel wat meer waarde aan uitspraken hier op het forum dan via de chat.

Waar heb je dat schema eigenlijk vandaan? Als ze nu gaan zeggen dat het niet op Standaard van toepassing is dan ga ik echt alles opzeggen..ondanks contract. Kijken wie er wint...
Nou voor hoeft het niet meer, ik wacht wel tot de volgende snelheidsverhoging langs komt. Dan krijg je het er toch gratis erbij. Persoonlijk adviseer ik om iedereen die in hetzelfde schuitje als ik zitten dit ook te doen. Mijn100mb surplus wordt toch gebruikt voor tv, dus ik houdt ten allen tijden 100 Mb. tot mijn beschikking. Voor nu probleem opgelost.
Reputatie 2
@Erik_ en @Paul_, wanneer kunnen wij de snelheidsverhoging van 100/10(0) naar 200/20(0) verwachten?Begrijp ik hieruit dat jou snelheid ook nog niet verhoogd is @WJB?Dat klopt, maar dat zal, neem ik aan, op korte termijn wel gaan gebeuren. aan iedereen die op de snelheidsverhoging zit te wachten het volgende......ik heb zojuist met een medewerker van kpn gechat en kreeg te horen dat ik geen snelheidsverhoging krijg, heb nu dus glas 100/100 en betaal hiervoor 4.99 p.m....op 17 mei heb ik nog met een andere medewerker gechat en die gaf aan dat ik wel de gratis verhoging zou krijgen...die chat in mei heb ik opgeslagen als bewijs en de medewerker gaf aan dat ik volledig in mijn recht sta maar dat ik de verhoging alleen krijg als ik € 4., per maand bijbetaal....het ziet er dus naar uit dat kpn hun eerdere gemaakte belofte niet na komt en al hun klanten in de kou laat staan...ik heb hier maar een woord voor en dat is .....SCHANDALIG
Reputatie 7
Badge +28
De omzetting van de 100Mbit abonnementen gaat nog steeds gebeuren. Dit gebeurt in batches. Ik heb de vraag gesteld tot wanneer het omzetten duurt, daar kom ik op terug.

De upgrade geldt ook voor het Alles-in-1 Standaard/Premium abonnement. Het gaat er specifiek om dat het 100/10(0)Mb snelheidspakket actief is. Als die is ingeschakeld én de 200Mbit is haalbaar, wordt de verbinding omgezet. Met alle voorwaarden die in het bovenstaande overzicht zijn vermeld.
Reputatie 7
Badge +20
De omzetting van de 100Mbit abonnementen gaat nog steeds gebeuren. Dit gebeurt in batches. Ik heb de vraag gesteld tot wanneer het omzetten duurt, daar kom ik op terug.

De upgrade geldt ook voor het Alles-in-1 Standaard/Premium abonnement. Het gaat er specifiek om dat het 100/10(0)Mb snelheidspakket actief is. Als die is ingeschakeld én de 200Mbit is haalbaar, wordt de verbinding omgezet. Met alle voorwaarden die in het bovenstaande overzicht zijn vermeld.
Ik kon allang 100/10(0) Mbps halen, en ook 200/20 Mbps, en ik wordt niet omgezet, nee, ik kan € 8,99 p.m. betalen, i.p.v. € 4,99 p.m. als ik de 200/20 Mbps wil. ?
Reputatie 7
Badge +28
Ik kon allang 100/10(0) Mbps halen, en ook 200/20 Mbps, en ik kan € 8,99 p.m. betalen, i.p.v. € 4,99 p.m.

Dat heb je al heel vaak aangegeven. Ik snap goed dat je hier niet blij mee bent, het gaat alleen niet veranderen.

Reageer