De prijs- en pakketwijzigingen bij KPN 2018

Toon eerste bericht

1339 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Joran,

Heb je al een update waneer ze klaar zijn met de verhogingen ?

Ik ben er nog mee bezig, sorry dat het even duurt. Er komt een 'veegbatch' in juli waarin elk abonnement wordt gecheckt waar de 100/10(0) snelheidsoptie actief staat. Ik wacht nog op terugkoppeling wat de exacte datum gaat worden.

Dankjewel voor de uitleg. Dit is dus ook de reden dat ik ook nog niet de extra 50 download heb gekregen?

Volgens Mijn KPN zou ik 150/100 moeten halen enkel haal ik maar 100/100.

Ben erg benieuwd hoe ver weg die datum ligt... Inmiddels al de factuur binnen met het nieuwe tarief maar dus nog geen voordelen kunnen plukken van de extra MB's.

Same here..wel betalen maar niet de per 1 juli beloofde snelheid krijgen. Wederom zeer teleurgesteld in KPN. Waarom nou toch jongens..dit hoeft toch niet..kom je afspraken gewoon na.
Reputatie 7
Badge +18
Geluksvogel

Ik zit hier met 60/10 en ik kan dit op geen enkele manier hoger krijgen
Dat is balen, maar wel meer betalen. 😞
Badge
Het lijkt er op dat de batch is uitgevoerd m'n snelheid is verhoogd van 100/100 naar 200/200. Ook mijn KPN laat de wijziging zien.

Reputatie 7
Het lijkt er op dat de batch is uitgevoerd m'n snelheid is verhoogd van 100/100 naar 200/200. Ook mijn KPN laat de wijziging zien.De batch waar jouw aansluiting in zit wel, wij wachten gewoon nog even.
Badge
Het lijkt er op dat de batch is uitgevoerd m'n snelheid is verhoogd van 100/100 naar 200/200. Ook mijn KPN laat de wijziging zien.De batch waar jouw aansluiting in zit wel, wij wachten gewoon nog even.
Het is ongeveer een uurtje geleden omgezet, het zal waarschijnlijk niet meer lang duren.
Hier ook nog niet omgezet. Vraag me af of het goed gaat aangezien we ook nog een andere kortingsactie hebben lopen

Reputatie 3
Badge
Het lijkt er op dat de batch is uitgevoerd m'n snelheid is verhoogd van 100/100 naar 200/200. Ook mijn KPN laat de wijziging zien.

Faith in KPN restored!! Ben benieuwd! Hier nog niks maar zal dan wel komen.
Reputatie 7
Vraag me af of het goed gaat aangezien we ook nog een andere kortingsactie hebben lopenAls jullie op GoF aangesloten zijn, dan is het niet de vraag of het goed gaat, maar per wanneer het geregeld is. Je voldoet dan namelijk aan de voorwaarden en dus heb je recht op de verhoging naar 200/200Mbps.
Wat is de uploadsnelheid als je via https://kpn-itns.speedtestcustom.com vanaf een bekabeld aangesloten PC meet?
Ook hier verandering merkbaar wijziging wordt nog verwerkt (zichtbaar in mijn KPN).

In het verleden hebben we ook 500 Mbps gehad, dus technisch gezien moet het wel kunnen.
Reputatie 6
Badge +8
@Erwin_,

Ik heb je ook al een DM gestuurd maar wil iedereen hier openbaar nog even adviseren de korting goed in de gaten te houden.

6 dagen geleden stond er nog “Sneller Internet 200/20 voor 2,50 euro zolang het abonnement loopt”. (dat klopt!) maar stond het woordje “glasvezel” erbij. Volgens Erwin was dit slechts een benaming.

Vandaag zie ik ineens staan “Sneller Internet 200/20” voor 4,99 euro per maand.

Hoe is dit mogelijk? Zitten we weer te slapen KPN?
Reputatie 4
Badge +2
Hier is alleen 100/10 beschikbaar in Krommenie waar ik woon en geen 200/20 @King006
Reputatie 6
Badge +10
Ook hier (5632) omgezet naar 200/200. €8,99 - €4 korting zolang het abonnement loopt.

Top!
Reputatie 3
Badge +4
Hier ook upgrade net op mijn tablet gekeken
Hier nog steeds niets... ik laat het nu met rust. Ik zie het volgende week wel weer. Teleurgesteld in KPN. Beloof dan niets, kan er ook niets mis gaan. Ik weiger pertinent zelf de snelheid naar 200/200 te zetten zodra ik dat zelf weer mag van KPN. De server draait wel door en de downloads komen vanzelf. Het is tegenwoordig geen ver-pis-wedstrijd meer 😛
Reputatie 1
Viola, zojuist het wegvallen van de complete verbinding. Na een aantal minuten weer verbinding. Gelijk speedtest gedaan. Verbinding 200/200
Het is ze gelukt!
Reputatie 2
beste mensen,

kpn heeft zich toch aan de beloofde afspraak gehouden, ik heb nu dus weer 200/200 mbps...dus toch weer een tevreden kpn klant.
Reputatie 3
Badge +1
Hier is nog niets gebeurd. Ik hoop vanavond ook de 200/200 actief te hebben.
Hier ook nog niet maar zal geduldig afwachten.
Reputatie 7
Hier ook nog niet maar zal geduldig afwachten.Precies, geef het een paar dagen, het komt vast goed.
Reputatie 3
Badge
Hier ook een leuke verassing vanmorgen! 200/300 zelfs 😉 !

Mijn KPN is ook bijgewerkt. Wel geen mailtje gehad maar goed het is doorgevoerd. :-D

KPN bedankt!
Reputatie 6
Badge +8
Mijn KPN is ook bijgewerkt. Wel geen mailtje gehad maar goed het is doorgevoerd. :-D

Je krijgt geen e-mail over de wijziging 😉 het wordt gewijzigd en dat zie je terug in My KPN.
Reputatie 3
Badge

Je krijgt geen e-mail over de wijziging 😉 het wordt gewijzigd en dat zie je terug in My KPN.

Servicedesk medewerker van KPN gaf aan dat ik er een e-mail over zou krijgen 🙂 .
Reputatie 6
Badge +8
@Alpha89,

Je kreeg een e-mail over de tariefsverhoging en in diezelfde e-mail zou ook de nieuwe snelheid staan. Een e-mail als de nieuwe snelheid gereed is komt er echter niet. De servicedesk medewerkers roepen wel vaker iets 😉
HAHA stelletje boeven bij kpn,, nu is er na 1 juli ineens 200/20 optie bijgekomen in mijn kpn a 8,99 p/m. op mijn adres.
Ik had 80/8 met de versneller aan naar 100/10 en kon dus niet naar 200/20 omdat er geen pairbonding aktief is.
Nu kan het ineens wel door vplus ?
ach ja we blijven lekker zitten op 100/10 die 8,99 vangen ze niet.
Wel een beetje vreemd allemaal.

Reageer