De prijs- en pakketwijzigingen bij KPN 2018

Toon eerste bericht

1339 reacties

Reputatie 2
Ook glasvezel abonnees betalen €8,99 voor de 200/200Mbps snelheidsverhoging, maak je geen zorgen.Oké, waar is dan dat lijstje van glasvezel? Want ze hebben het hier alleen over xDSL:

😎
Er zijn volgens mij helemaal geen wijzigingen voorzien in de glasvezelabonnementen.

Ik heb Glasvezel en kreeg deze mail .

Informatie over nieuwe tarieven,
U hebt Alles-in-1 Standaard van KPN. Vanaf 1 juli 2018 wijzigen de tarieven. Zo kunnen wij voor u blijven investeren in onze producten en dienstverlening. Wij verhogen bijvoorbeeld de internetsnelheid van uw abonnement. Daarnaast wijzigt ons zenderaanbod. In deze e-mail leest u wat er voor u verandert.

Wijziging tarieven per 1 juli 2018
Alles-in-1 Standaard

Huidig tarief € 65,00 per maand
Nieuw tarief€ 68,50 per maand
Precies, geen woord dus over het gratis verhogen van een 100Mbps abonnement naar een 200Mbps abonnement.

Sorry stukje vergeten .Standaard is 80 Mbps ik heb verhoogd naar 100 Mb voor 4,99 nu krijg ik 200 Mb IPV van 100Mbps .Dat is wat ze zeggen .200 Mbps glasvezel merken ze niet of 500 Mbps !!! Kwestie van software aanpassen aan de kant van KPN

Verhoging van de internetsnelheid van uw abonnement
Wij verhogen per 1 juli 2018 de internetsnelheid van uw abonnement van 80/8 Mbit/s naar maximaal 100/10 Mbit/s. Daarom verdubbelen wij vanaf 1 juli 2018 gratis uw optie Sneller Internet van 100/100 Mbit/s naar 200/200 Mbit/s. U kunt de optie Sneller Internet op elk gewenst moment uitzetten via MijnKPN.

Verandering zenderaanbod Interactieve TV
Wij hebben eind april 2018 ons HD-zenderaanbod uitgebreid. In juli 2018 wijzigen nog enkele zenders in het Basispakket. Een overzicht van alle veranderingen in het zenderaanbod vindt u op kpn.com/2018tarieven

Hebt u nog vragen?
Op kpn.com/2018tarieven vindt u een overzicht van alle veranderingen en antwoorden op de meest gestelde vragen. U kunt hier ook chatten met een medewerker. Wilt u vanwege deze veranderingen uw abonnement kosteloos wijzigen of opzeggen? Dan kan dat via: 0800-0402. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar.
Reputatie 7
@Paul_, ik heb mijn antwoord al, en ben er ook zeer coulant mee 😉
''Verhoging van de internetsnelheid van uw abonnement
Wij verhogen per 1 juli 2018 de internetsnelheid en daarom verdubbelen wij vanaf 1 juli 2018 gratis uw optie Sneller Internet van 100/100 Mbit/s naar 200/200 Mbit/s. U kunt de optie Sneller Internet op elk gewenst moment uitzetten via MijnKPN. ''
Tof! Ik krijg ook net bevestiging hiervan dus dat is weer een meevaller lijkt me.
@Paul_,
Ik vind dit volstrekt ontoelaatbaar en zeer onrechtvaardig.
De koperabonnee krijgt al jaar en dag minder geleverd dan de glasabonnee. Denk hierbij aan het ontberen van de HD-"Glas" zenders, een beduidend lagere uploadsnelheid en geen snelheidsgarantie waarbij de werkelijke snelheid vaak (ruim) lager is dan de gecontracteerde snelheid.
Ik vind het dan ook volstrekt ontoelaatbaar dat deze ongelijkheid nog verder vergroot wordt waarbij de koperabonnee €8,99 moet betalen voor een snelheidsverhoging naar 200/20Mbps terwijl de glasabonnee maar €4,99 betaalt voor een snelheidsverhoging naar 200/200Mbps.
Ik zal dan ook onderzoek doen naar de wegen die ik kan bewandelen om deze ontwikkeling een halt toe te roepen.
Dit druist dermate tegen het gelijkheidsbeginsel in dat ik me zelfs zal gaan oriënteren in een overstap naar een andere provider. Ik ben zeer, zeer teleurgesteld.
Reputatie 5
Badge +2
@wjb
Geen enkele weg. Het is namelijk een compleet andere technologie, dus logisch dat er verschillen inzitten... Je bent wel degelijk gelijk aan alle andere klanten op het *DSL netwerk. (Al zitten er ook gevallen tussen die bijvoorbeeld maar 5MBit kunnen halen he... Als er iemand wat te klagen heeft dan zijn zij het wel, maar goed: die krijgen al extra korting.)

Mede dankzij de overheid (ACM) is de uitrol van glas heel erg traag op het moment. Een symmetrische lijn bij *DSL is gewoon een stuk moeilijker en duurder te realiseren dan glasvezel. Sterker nog, eigenlijk vind ik €8,99 voor 200/200 op glas nogal aan de prijs; dat zou eerder iets van €2,50 moeten zijn. 😉 Wat dat betreft worden dus eerder de glas klanten op hogere kosten gejaagd dan DSL klanten naar mijn idee en heb jij dus weinig te klagen dan, want als je 't zo bekijkt financiëren de glasgebieden eigenlijk mede de DSL gebieden. 😉 Nu vind ik wat sociaalheid natuurlijk helemaal niet erg, maar om er nou zo'n probleem van te maken... Afijn.

En nogmaals: de glasabonnee betaalt geen €4,99 voor 200/200 maar €8,99.
Het enige verschil is dus dat de upload op glas een stuk hoger ligt; maar dat is nou eenmaal de technologie. Trouwens, op VVDSL krijg je over 't algemeen ook rustig 50 a 60MBit upload over je lijntje hoor - waarom KPN altijd 10 heeft vermeld is mij nog altijd een raadsel.
Reputatie 7
En nogmaals: de glasabonnee betaalt geen €4,99 voor 200/200 maar €8,99.
KPN schreef:
Wij verhogen per 1 juli 2018 de internetsnelheid en daarom verdubbelen wij vanaf 1 juli 2018 gratis uw optie Sneller Internet van 100/100 Mbit/s naar 200/200 Mbit/s.
En dus betaalt de glasabonnee geen €8,99 maar €4,99 voor een 200/200Mbps aansluiting terwijl de koperabonnee gewoon €8,99 blijft betalen voor 200/20Mbps.

Echt, dit druist zo enorm in tegen mijn principes en dat terwijl ik een toch een liberaal ben. Ik ben echt van mening dat KPN hier de plank volledig misslaat en ik vind dit zeer verwerpelijk.
Zelf ben ik een glasabonnee en ik zou dus eenvoudig gebruik kunnen maken van dit "voordeel". Ik ga dat echter niet doen, zo onrechtvaardig vind ik dit. Ik meen het ook dat ik zeer zeker ga overwegen mijn abonnement bij KPN te beëindigen. Ik verschil wel vaker van mening met KPN, maar dit is wellicht de druppel die ...
Reputatie 7
Badge +18
Dat zou echt te zot voor woorden zijn en volstrekt onacceptabel.
Een koperabonnee zou dus €8,99 betalen voor 200/20Mbps, terwijl een deel van de glasvezelabonnees voor 200/200Mbps €4,99 zal betalen ... nee, als dat het geval gaat worden dan ga ik dat toch echt voorleggen bij de Autoriteit Consument & Markt.
Yes! Eindelijk zegt iemand waar het op staat! Hopelijk gaat wjb dit winnen!
Reputatie 6
Badge +10
Dat zou echt te zot voor woorden zijn en volstrekt onacceptabel.
Een koperabonnee zou dus €8,99 betalen voor 200/20Mbps, terwijl een deel van de glasvezelabonnees voor 200/200Mbps €4,99 zal betalen ... nee, als dat het geval gaat worden dan ga ik dat toch echt voorleggen bij de Autoriteit Consument & Markt.
Yes! Eindelijk zegt iemand waar het op staat! Hopelijk gaat wjb dit winnen!

Ik begrijp het maar ik zou een dief van mijn eigen portemonnee zijn als ik zeg dat ik hoop dat wjb dit gaat winnen....
Reputatie 7
Ik begrijp het maar ik zou een dief van mijn eigen portemonnee als ik zeg dat ik hoop dat wjb dit gaat winnen....Dan ben ik uit solidariteit graag dief van mijn eigen portemonnee, maar beter nog ... dan ook €4,99 voor 200/20Mbps voor koperabonnees.
Reputatie 5
Badge +2
@wjb
Een selecte groep glasvezel klanten die toevallig al maanden tot jarenlang €5 per maand meer betalen dan DSL abonnees krijgen nu een iets grotere meevaller omdat *DSL klanten 'gratis' geupgraded worden naar een hogere snelheid - en dat is een probleem...?
Die dokken dus al jaar en dag meer dan DSL klanten. Die DSL klanten krijgen nu een extra voordeel waardoor die €5 extra voor 100/100 niet meer te rechtvaardigen is. Om die reden krijgen de selecte groep trouwe klanten die altijd al €5 meer hebben betaald uit coulance de hogere rekening van *nog* eens €4,99 erbij niet. Dat is gewoon volstrekt redelijk en netjes.
Voor alle anderen is het gewoon €8,99...

En voor de groep DSL klanten die €5 moesten dokken voor de upgrade naar 100/10: die hoeven dat nu dus niet meer te betalen omdat dat standaard onderdeel is geworden van het pakket.
Dus wat hou je over? Het groepje dat nog altijd €5 meer betaald dan de DSL klanten op 100/10 en daar dus evenredig ook een extra'tje voor krijgt **als ze al klant zijn**. 😉 Wordt je later klant is het gewoon €8,99 net als de rest.

Ik zie echt geen enkel probleem, het is volstrekt eerlijk.
Het enige waar je teleurgesteld over kan zijn is die hogere upload bij glas, maar zoals gezegd: dat is nou eenmaal de technologie en die hogere prijzen financiëren min of meer het DSL gedeelte... Deal with it(tm), van beide kanten.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind die boosheid omdat een kleine groep eens een keer een voordeeltje krijgt dat jij toevallig niet krijgt een beetje overdreven. Maar ik ben dan ook niet heel jaloers ingericht en gun het iedereen. 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Ik begrijp het maar ik zou een dief van mijn eigen portemonnee als ik zeg dat ik hoop dat wjb dit gaat winnen....Dan ben ik uit solidariteit graag dief van mijn eigen portemonnee.

Dat respecteer ik ook zeer. Maar iedereen heeft een verschillende financiële situatie helaas..
Geen enkele weg. Het is namelijk een compleet andere technologie, dus logisch dat er verschillen inzitten... Je bent wel degelijk gelijk aan alle andere klanten op het *DSL netwerk. (Al zitten er ook gevallen tussen die bijvoorbeeld maar 5MBit kunnen halen he... Als er iemand wat te klagen heeft dan zijn zij het wel, maar goed: die krijgen al extra korting.)
Dan is er wel degelijk één weg te volgen daar KPN zelf beide technieken aanbiedt voor het zelfde geld en dezelfde specificaties. Je kunt niet naar klanten reclameren dat pakketten identiek zijn maar er vervolgens totaal van afwijken. Zelfs de Reclame Code Commissie zal hier hoogst waarschijnlijk niet mee akkoord gaan.

Mede dankzij de overheid (ACM) is de uitrol van glas heel erg traag op het moment. Een symmetrische lijn bij *DSL is gewoon een stuk moeilijker en duurder te realiseren dan glasvezel. Sterker nog, eigenlijk vind ik €8,99 voor 200/200 op glas nogal aan de prijs; dat zou eerder iets van €2,50 moeten zijn. 😉 Wat dat betreft worden dus eerder de glas klanten op hogere kosten gejaagd dan DSL klanten naar mijn idee en heb jij dus weinig te klagen dan, want als je 't zo bekijkt financiëren de glasgebieden eigenlijk mede de DSL gebieden. 😉 Nu vind ik wat sociaalheid natuurlijk helemaal niet erg, maar om er nou zo'n probleem van te maken... Afijn
Dat symmetrische snelheden bij DSL vooralsnog niet mogelijk zijn is algemeen bekend. In principe betalen de glasvezel abonnees net zoveel als DSL klanten voor dezelfde specificaties, pas wanneer men een snelheidsupgrade erbij neemt wordt alles totaal anders.

Zelf heb ik wel degelijk bezwaar om mee te betalen aan het DSL netwerk, jaren lang heeft KPN de klant uitgemolken op het DSL netwerk, menig provider was "en is nog steeds" goedkoper op DSL. Die investeringen zijn al lang en breed terugverdiend en deze verhoging zou dus zeker niet in het kader van investeringen hoeven plaats te vinden daar ze die investeringen al lang en breed geïnd hebben.
Reputatie 7
Badge +18
Ik begrijp het maar ik zou een dief van mijn eigen portemonnee als ik zeg dat ik hoop dat wjb dit gaat winnen....Het is gewoon zo, waarom moet ik € 8,99 betalen voor 200/20 Mbps? En iemand met glasvezel € 4,99 met een 200/200 Mbps? Ik hoop ook dat @wjb deze strijd gaat winnen met het ACM, dit is gewoon de Koperklanten meer laten betalen! En ik kan helaas niet overstappen naar Glasvezel, anders had ik dat allang gedaan.
Reputatie 5
Badge +2
@GerritS76

Dan is er wel degelijk één weg te volgen daar KPN zelf beide technieken aanbiedt voor het zelfde geld en dezelfde specificaties. Je kunt niet naar klanten reclameren dat pakketten identiek zijn maar er vervolgens totaal van afwijken. Zelfs de Reclame Code Commissie zal hier hoogst waarschijnlijk niet mee akkoord gaan.

Dat doen ze dus helemaal niet.
De glasvezel uitbreidingen zijn aparte glaspakketten en upgrades die los staan van het abonnement.
In de basis betaalt iedereen exact hetzelfde.

Ik ben benieuwd of de mensen die nu bijvoorbeeld klagen ook hun gratis Spotify opzeggen uit solidariteit met nieuwe abonnees die dat niet krijgen? Of is het dan opeens wel gerechtvaardigd omdat dit eerder afgesloten was? :+

Dat symmetrische snelheden bij DSL vooralsnog niet mogelijk zijn is algemeen bekend. In principe betalen de glasvezel abonnees net zoveel als DSL klanten voor dezelfde specificaties, pas wanneer men een snelheidsupgrade erbij neemt wordt alles totaal anders.

Dat klopt, en daarmee snap ik je opmerking daarboven eigenlijk niet omdat je kennelijk al weet hoe dat zit.

Die investeringen zijn al lang en breed terugverdiend en deze verhoging zou dus zeker niet in het kader van investeringen hoeven plaats te vinden daar ze die investeringen al lang en breed geïnd hebben.

Dat is niet waar, er wordt nog volop geïnvesteerd door KPN in het kopernetwerk; vandaar dat de snelheden ook omhoog gaan en de uitrol van 200MBit+ bezig is en KPN alweer plannen heeft om 400MBit mogelijk te maken.
Dat komt ze echt niet aanwaaien hoor, dat kost flink knaken!

@DennisSchreve

Het is gewoon zo, waarom moet ik € 8,99 betalen voor 200/20 Mbps? En iemand met glasvezel € 4,99 met een 200/200 Mbps?

Waar komt die onzin toch vandaan? Het is gewoon €8,99 voor 200/200. Punt.
Dat een klein groepje klanten een voordeeltje behaalt omdat de DSL klanten standaard al naar 100 gaan: tja, hebben die een keer mazzel he. KPN kan natuurlijk ook gewoon bieden dat glas standaard symmetrisch is voor dezelfde prijs, dan is er misschien minder gezeur om niets.
Reputatie 7
Een selecte groep glasvezel klanten die toevallig al maanden tot jarenlang €5 per maand meer betalen dan DSL abonnees krijgen nu een iets grotere meevaller omdat *DSL klanten 'gratis' geupgraded worden naar een hogere snelheid - en dat is een probleem...?
Die dokken dus al jaar en dag meer dan DSL klanten.
Ik behoor ook al jaren lang tot de (selecte) groep glasvezel klanten, maar ik betaal ook al enkele jaren geen Euro meer dan de klant met een koperaansluiting.
Waar betaal jij dan die €5,- meer voor?
Reputatie 7
Badge +18
Ik begrijp het maar ik zou een dief van mijn eigen portemonnee als ik zeg dat ik hoop dat wjb dit gaat winnen....Dan ben ik uit solidariteit graag dief van mijn eigen portemonnee, maar beter nog ... dan ook €4,99 voor 200/20Mbps voor koperabonnees.Ik hoop dat je het echt lukt, anders maar Kassa en/of Radar inschakelen. Hoop dat de ACM hier echt wat aan doet.
Reputatie 5
Badge +2
De ACM is hier totaal geen partij in, want er is helemaal geen sprake van een vreemde of oneerlijke situatie. Het lijkt allemaal perfect eerlijk te zijn, maar er lijkt hier louter enorme verwarring te zijn; mede op basis van de verschillende technieken en kortingen waarvan mensen denken dat die er standaard zijn maar louter een aanbod is aan een selecte groep klanten.

Je mag het uiteraard oneerlijk vinden dat je geen symmetrische lijn kan krijgen, maar dat is nou eenmaal het verschil tussen DSL en Glasvezel; daar zul je toch echt mee moeten leren leven totdat er ook op jou locatie glasvezel ligt.

Ik behoor ook al jaren lang tot de selectie groep glasvezel klanten, maar ik betaal ook al enkele jaren en dag geen Euro meer dan de klant met een koperaansluiting.

De snelheidsupgrades.
Reputatie 7
Een procedure via de ACM duurt te lang, daar gaat dan minimaal een jaar en wellicht zelfs twee jaar overheen.
Dit kan en mag mijns inziens gewoon geen doorgang vinden en mocht dit echt werkelijkheid worden, dan is de eerste stap wellicht om KPN hier publiekelijk op aan te spreken via Kassa en of Radar. Tevens zal ik onderzoeken of er wellicht juridische wegen mogelijk zijn al heb ik daar een zwaar hoofd in.
KPN moet echter goed begrijpen dat ze dit echt niet moeten willen.
Reputatie 5
Badge +2
Het wordt geen werkelijkheid, want 200/200 kost ook voor glasvezelabonnees gewoon €8,99 per maand... Die wat hogere upload die er wel bijzit komt puur doordat de technologie nou eenmaal zo werkt en het mogelijk maakt - dat is een mazzeltje voor mensen die al in zo'n gebied zitten, meer niet. Iets met gunfactor.

Ik wens je natuurlijk alle succes toe met de ACM en "juridische wegen", maar ik gok zomaar dat die precies hetzelfde gaan zeggen. Ik zou me de moeite besparen; be positive and avoid negativity, zullen we maar zeggen. 😉
Reputatie 7
Badge +18
En nogmaals: de glasabonnee betaalt geen €4,99 voor 200/200 maar €8,99.@Liroy, hoe verklaar je dit dan:

Maar daar zul je dan ook €4,99 voor betalen. In jouw mail staat de zin:
Daarom verdubbelen wij vanaf 1 juli 2018 gratis uw optie Sneller Internet van 100/100 Mbit/s naar 200/200 Mbit/s.

Dat wil dus zeggen dat je voor de €4,99 nu 200/200 gaat krijgen ipv 100/100. Iets waar je voorheen €8,99 voor betaalde als je daar voor gekozen had.
Reputatie 7
De snelheidsupgrades.
Koper:
100/10Mbps: €4,99
200/20Mbps: €8,99

Glas:
100/100Mbps: €4,99
200/200Mbps: €8.99
500/500Mbps: €12,99

Waar betaal jij dan €5,- meer voor, de snelheidsverhogingen zijn nu nog exact even duur.
Reputatie 7
Badge +18

De snelheidsupgrades.

Koper:

Glas:
Nu snap ik er niks meer van. 😁
Reputatie 7
Het wordt geen werkelijkheid, want 200/200 kost ook voor glasvezelabonnees gewoon €8,99 per maand...
KPN schreef:
Wij verhogen per 1 juli 2018 de internetsnelheid en daarom verdubbelen wij vanaf 1 juli 2018 gratis uw optie Sneller Internet van 100/100 Mbit/s naar 200/200 Mbit/s.
En dus betaalt de glasabonnee geen €8,99 maar €4,99 voor een 200/200Mbps aansluiting terwijl de koperabonnee gewoon €8,99 blijft betalen voor 200/20Mbps.

Nogmaals: Ik vind dat onacceptabel!
Reputatie 7
Badge +18

De snelheidsupgrades.

Koper:

Glas:
Waar komt dit tabelletje vandaan? Heb je er eventueel een screenshot van? 😉
Reputatie 7
Badge +18
Het wordt geen werkelijkheid, want 200/200 kost ook voor glasvezelabonnees gewoon €8,99 per maand...
KPN schreef:
KPN maakt het niet echt duidelijk zo. @Erwin_!!!! Kom er eens bij!!!
Reputatie 5
Badge +2
Luistâh, misschien is dit duidelijker. Nogmaals, dit is zoals ik het begrijp en interpreteer.

Glasvezel klanten krijgen in de basis exact hetzelfde als DSL klanten.
Dus stel je hebt standaard, dan betaal je voor 80/8 €59 per maand - glas of DSL, maakt niet uit. Dat betaalt iedereen.
Al jarenlang zijn er glasvezel upgrades mogelijk waar je voor moet bijbetalen.

Die glasvezel upgrades kosten nu:
100/100: €4,99 (Was voorheen €5,00 en wordt nu geheel geschrapt)
200/200: €8,99 (Nieuw geïntroduceerd)
500/500: €12,99 (Was voorheen €17,50)

Dus voor 100/100 (20Mbit extra download, 92MBit hogere upload) betaalde je €4,99 per maand.
Nu wordt de basis gratis omhooggeschroefd naar 100/10. Als bestaande glasklant met 100/100 betaal je dus opeens €4,99 voor louter 90MBit hogere uploadsnelheid en 0MBit hogere download snelheid. Dat is natuurlijk raar, zeker als je al jarenlang trouw dat geld maandelijks aan KPN dokt.

Die 100/100 mogelijkheid gaat nu vervallen, die wordt geheel geschrapt uit de mogelijkheden; omdat dus die 100/10 al de standaard wordt. 100/100 aanbieden is derhalve wat stompzinnig, dus logisch dat die vervalt. Omdat er een paar klanten zijn die 100/100 hebben en daar al jaren voor lappen, is er geen andere optie dan die omhoog te zetten naar 200/200. Die groep klanten krijgt nu dus ook een extra'tje en blijven €5 extra betalen in plaats van dat zij €8,99 extra gaan betalen. Dat is fair.

Nieuwe klanten en klanten die over willen stappen naar 200/20 (DSL) of 200/200 (Glas) of klanten die daar naartoe downgraden vanaf 500/500 betalen gewoon €8,99 per maand.

Dus:
- De DSL klanten die €59 betaalden krijgen een gratis upgrade van 80/8 naar 100/10.
- De glasvezel klanten die €64 betaalden (€5 meer dan DSL-klanten) worden gelijkgetrokken en krijgen i.p.v. 100/100 dan 200/200; net zoiets als dat Spotify gebruikers hun Spotify mogen houden terwijl het er voor nieuwe klanten niet is.
- Nieuwe klanten en bestaande klanten die gaan up- of downgraden betalen gewoon €8,99; exact dezelfde extra prijs als DSL klanten.

Wat is hier nu precies oneerlijk aan?
De gene die meer betaalden en dat ook blijven doen, die krijgen iets meer ja. De genen die niet meer betaalden krijgen ook meer, maar natuurlijk iets minder dan de mensen die sowieso al meer per maand betaalden voor hun abonnement.

Ik zie hier volstrekt niets oneerlijks in.

Zowel de DSL als glasabonnee betalen €8,99 voor 200/20 of 200/200 respectievelijk. (Jaja die upload is hoger, dat is de techniek - deal with it.)
Dat een klein groepje klanten een iets hogere snelheid krijgt omdat ze al een bestaand abonnement hadden met die meerprijs: tja. Soms heb je een voordeel als je al lange tijd iets afneemt. Kom op, dat is niets geks. Anders zou je ook een procedure moeten starten dat er nog mobiele abonnees zijn met een onbeperkt internet contract uit 2015 en dat jij dat niet meer kan kopen. Of dat Spotify voor klanten die het al hadden gekocht bij hun abonnement nu gratis blijft, terwijl het voor nieuwe klanten niet meer beschikbaar is. Dat gebeurt nu eenmaal zo, dat is heel normaal en daar is niets oneerlijks aan. Zo werken contracten e.d. nou eenmaal.

-edit-
Trouwens, de klanten die nu op hun VDSL €5 per maand extra dokken voor 100/10 krijgen zo te zien ook 'gratis' de upgrade naar 200/20 ipv dat ze €8,99 moeten gaan dokken. Dus waar hebben we het over? 🙂 Het blijft puur en alleen dat reeds bestaande én extra betalende klanten een kleine korting krijgen omdat de pakketten gelijk worden getrokken. Big deal? Heel logisch.
Reputatie 3
Badge +1
Mijn modem geeft dit aan:

Bonding totaal bereik (Up/Down) 61868/219355 kbps

Betekent dit dat ik vanaf 1 juli de 200/20 snelheid zal hebben?
Bonding is al geactiveerd op mijn adres.

Reageer