De prijs- en pakketwijzigingen bij KPN 2018

Toon eerste bericht

1339 reacties

Hallo.

Zijn er meer mensen die gratis snelheid verhoging krijgen.
Heb hier gekeken en snelheids test gedaan.maar nog steeds de verhoging niet.
Heb gebeld en chat gedaan. Maar ze vertellen allemaal wat anders.

Mvg Eric
Reputatie 7
Hallo.

De waarheid en niets anders dan de waarheid.

Voldoe je daaraan, dan zal je die snelheidsverhoging krijgen.
Bij mij gisteravond ook de 200/200 actief geworden. Ik had half mei verlengd met de 100/100 upgrade voor 4,99 3 maand gratis. Ben benieuwd hoe dat nu verder gerekend wordt, maar zie in mijn KPN nu wel de 4 euro korting bij de 200/200 staan, en daar ging het uiteindelijk om.
5 euro voor een uprade naar 200/200 vind ik het nog waard, vooral de upgrade van de upload. Dat beleid van het asynchroon op glas houden snap ik niets van. Nou ja, van wel meer niet, maar ik ben hier nu wel gelukkig mee.
Lees deze thread al vanaf eind april mee, heel erg bedankt voor alle goede informatie en volhoudendheid van de vaste posters.
Reputatie 6
Badge +6
Hallo.

Mvg Eric

Volgens mij had jij net een topic aangemaakt en is deze samengevoegd met dit topic.
In jouw geval betreft het glasvezel en heb je nu 100/100 toch?

Je krijgt dan alleen 200/200 als er geen monteur aangestuurd hoeft te worden en je dus op een GoF poort in de POP bent aangesloten.
Om te checken of je op een GoF poort zit in de POP kan je het volgende doen:

1. Zet de TV op een HD of HD glas zender en doe een bedraade speedtest. Is je snelheid (down) nog steeds 100 of iets hoger dan 100? Dan zit je op een GoF poort.
2. Heb je deze NT? en brandt je glas lampje groen? Dan zit je op een GoF poort.
3. Kijk in je Experiabox bij de status van je WAN connectie, staat daar 1000M Full Duplex? Dan zit je zeer waarschjinlijk op een GoF poort.
Reputatie 3
Badge
Sinds gisteren is de lijn hier ook geupgrade van 150 naar 200. de speedtests die ik bedraad uitvoer zijn nog niet erg stabiel. De maximale speedtest die ik gezien heb is 190 download. De v10 geeft een maximaal bereik van 212mb aan.

De prijs in mijn kpn geeft aa dan ik er 8,99 p/m voor moet betalen.
Reputatie 7
De prijs in mijn kpn geeft aa dan ik er 8,99 p/m voor moet betalen.Maar toch ook dat je €4,- korting krijgt zolang het abonnement loopt?

Voorlopig blijf ik nog even wachten op die verhoging naar 200/200Mbps.
Reputatie 7
Badge +18
De prijs in mijn kpn geeft aa dan ik er 8,99 p/m voor moet betalen.@marcel41, ik zal maar gewoon weer teruggaan naar jou vorige snelheid. Want € 8,99 vind ik best veel geld voor 50 Mbps meer. Dus jij valt dus buiten de boot met de korting van € 4,99. 😞
Voor wie geld die korting ik betaal ook 8,99 als ik hiermee in zee zal gaan
Belachelijk veel geld
Reputatie 7
Badge +18
Voor wie geld die korting ik betaal ook 8,99 als ik hiermee in zee zal gaan

Reputatie 7
Badge +18
Belachelijk veel geld@Remco78, dit is wat Paul verteld heeft in deze topic: Nieuw! Per 1 juli zal de snelheidsoptie 200/20 beschikbaar zijn voor koperklanten (indien technisch beschikbaar). Deze extra dienst kost € 8,99 per maand.
Reputatie 3
Badge
De prijs in mijn kpn geeft aa dan ik er 8,99 p/m voor moet betalen.Maar toch ook dat je €4,- korting krijgt zolang het abonnement loopt?

Voorlopig blijf ik nog even wachten op die verhoging naar 200/200Mbps.

Idd sorry KPN er staat idd 4 euro korting zolang je abonnement loopt
Reputatie 7
Badge +18
Idd sorry KPN er staat idd 4 euro korting zolang je abonnement looptGelukkig heb jij toch die korting. 😉
Reputatie 2
In 'mijn KPN' is de verhoging nu van 80/10 naar 100/10 gezet, ik merk echter nog geen verschil als ik een speedtest doe, haal nog steeds de normale snelheden van p/m 85 mbps down....
Hier nu ook aangepaste snelheid, netjes!
Hier nu ook aangepaste snelheid, netjes!

Hier nog steeds 100/100. Het lijkt er op dat ze de batches in de avond/nacht afwerken, dus ik wacht het nog een paar dagen af.
Reputatie 3
Badge +1
Toch nog een e-mail.
Reputatie 3
Kreeg je de mail na de verhoging of heb je deze nog niet gekregen ?
Tot nu toe nog geen mail en geen verhoging
Zojuist de Speedtest gedaan, ik kom niet hoger als 6 Mbit/s down met 2,5 Mbit/s up. Dit terwijl ik een pakket van 50Mbit/s zou "moeten" hebben?!!
Reputatie 7
Zojuist de Speedtest gedaan, ik kom niet hoger als 6 Mbit/s down met 2,5 Mbit/s up. Dit terwijl ik een pakket van 50Mbit/s zou "moeten" hebben?!!Niet van maar tot 50Mbit/s.
Wat zegt https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl dat haalbaar zou moeten zijn op jouw adres?
Wat zijn de actual en attainable rates die op de DSL status pagina van de Experia Box weergegeven worden?
Zojuist de Speedtest gedaan, ik kom niet hoger als 6 Mbit/s down met 2,5 Mbit/s up. Dit terwijl ik een pakket van 50Mbit/s zou "moeten" hebben?!!Niet van maar tot 50Mbit/s.
Wat zegt https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl dat haalbaar zou moeten zijn op jouw adres?
Wat zijn de actual en attainable rates die op de DSL status pagina van de Experia Box weergegeven worden?

echnologie
Internet Snelheid
Koper/DSL
135 Mbit/s
Bonded Koper/DSL
200 Mbit/s

Dit staat op mijn DSL pagina van de Experia box:

Line ID Line1 Line2
Link status Geen link Up
Showtime 0 h 0 min 0 s 1 h 5 min 25 s
Modulation type N/A VDSL
Actual rate (Up/Down) 0/0 kbps 2661/14519 kbps
Attainable rate (Up/Down) 0/0 kbps 2718/14736 kbps

Services lampje brand ook oranje, al een aantal dagen (vermoed zelf na de snelheid upgrade). Daarvoor had ik overigens een snellere verbinding.
Reputatie 3
Badge +1
Kreeg je de mail na de verhoging of heb je deze nog niet gekregen ?
Tot nu toe nog geen mail en geen verhoging

Bij mij erna maar volgens mij wordt dit naar iedereen verstuurd in batches. Voor of na de upgrade.

Kan dus tot augustus duren voor iedereen om is.
Reputatie 7
echnologie
Internet Snelheid
Koper/DSL
135 Mbit/s
Bonded Koper/DSL
200 Mbit/s

Dit staat op mijn DSL pagina van de Experia box:

Line ID Line1 Line2
Link status Geen link Up
Showtime 0 h 0 min 0 s 1 h 5 min 25 s
Modulation type N/A VDSL
Actual rate (Up/Down) 0/0 kbps 2661/14519 kbps
Attainable rate (Up/Down) 0/0 kbps 2718/14736 kbps

Services lampje brand ook oranje, al een aantal dagen (vermoed zelf na de snelheid upgrade). Daarvoor had ik overigens een snellere verbinding.
Dan wordt het hoog tijd voor een monteur, hier gaat iets behoorlijk mis. Lijn 1 heeft een snelheid die veel te laag is en lijn 2 ligt zelfs helemaal plat. @WebCare, wie pakt dit op!
Reputatie 7
Badge +24
@Richard030 Dat ziet er inderdaad niet goed uit. Zou je een apart topic willen aanmaken? Dat kan hier: https://forum.kpn.com/topic/new

Dat is wat handiger dan in dit topic waar zoveel mensen actief zijn. Dan gaan we voor je aan de slag!
@Richard030 Dat ziet er inderdaad niet goed uit. Zou je een apart topic willen aanmaken? Dat kan hier: https://forum.kpn.com/topic/new

Dat is wat handiger dan in dit topic waar zoveel mensen actief zijn. Dan gaan we voor je aan de slag!

Hi Paul, ik had al een nieuw topic aangemaakt (enkel voor het oranje service lampje). Ik zal die aanvullen met de gegevens welke ik hierboven heb gezet

Reageer