De prijs- en pakketwijzigingen bij KPN 2018

Toon eerste bericht

1339 reacties

Mocht het werkelijk zo zou zijn dat KPN mij geen 200/200Mbps meer gaat leveren terwijl mijn aansluiting aan alle voorwaarden voldoet, nou dan hebben we een echt probleem.Sorry, maar wat wil je doen dan...?
Vechten tegen de bierkaai.
Reputatie 7
Mocht het werkelijk zo zou zijn dat KPN mij geen 200/200Mbps meer gaat leveren terwijl mijn aansluiting aan alle voorwaarden voldoet, nou dan hebben we een echt probleem.Sorry, maar wat wil je doen dan...?
Vechten tegen de bierkaai.
Dan ben ik absoluut weg bij KPN, het kan echt niet zo zijn dat die verhoging naar 200/200Mbps zonder extra kosten niet geleverd gaat worden terwijl je aantoonbaar voor 100% voldoet aan de voorwaarden die door KPN daaraan gesteld worden.
Dan wordt je dus belazerd door KPN en als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb, dan is het "belazerd worden". Ik ga er ook vanuit dat @Paul_, @Joran of een andere Webcare medewerker zich hiermee zal gaan bemoeien en mocht dat niet het geval zijn of niet gaan leiden tot een bevredigende situatie, dan zullen onze wegen zich gaan scheiden.

De oplossing is zeer eenvoudig, of KPN levert mij, conform belofte, voor €4,99 per maand die 200/200Mbps of KPN levert me voor €8,99 per maand 500/500Mbps. In alle ander gevallen kan de afdeling opzeggingen een telefoontje tegemoet zien.
Reputatie 2
@wjb

hier geeft fourstacks ook 100mbit aan. ik heb echter 500/500 nog actief en geen probleem. in mijn kpn geeft hij aan maximaal op uw adres 100 mbit

de optie 200 is niet te zien

en 500/500 staat aangevinkt :P

Denk dat er iets niet helemaal goed gaat 😛
Reputatie 7
@wjb

hier geeft fourstacks ook 100mbit aan. ik heb echter 500/500 nog actief en geen probleem. in mijn kpn geeft hij aan maximaal op uw adres 100 mbit

Denk dat er iets niet helemaal goed gaat :P
Daar ga ik ook vanuit, maar het moment waarop dat gebeurt is op z'n zachts gezegd zeer ongelukkig.
Reputatie 6
Badge +10
@wjb

Denk dat er iets niet helemaal goed gaat :P
Daar ga ik ook vanuit, maar het moment waarop dat gebeurt is op z'n zachts gezegd zeer ongelukkig.

Kan niets anders zijn dan een fout in fourstack. Ik had 500/500 en ben half juni terug gegaan naar 100/100 en heb nu 200/200 voor €4,99. In Fourstack staat bij mij wel gewoon 524 Mbps. KPN heeft geen invloed op Fourstack neem ik aan...Als ze Fourstack maar niet als leidend gaan zien dan want dat zou wel heel erg raar zijn.
Reputatie 7
Badge +19
@Bart_ oke, dank je wel, ga ik doen. Gr, Peter

Peter! Dank voor het aanvullen van je gegevens. Wat ik eerder suggereerde is inderdaad het geval. Je abonnement is keurig omgezet, naar de nieuwe variant, inclusief alles wat daarbij hoort. Je betaalt echter je abonnementskosten een maand vooruit: om die reden is de oude variant nog in rekening gebracht. Dit wordt op de komende factuur vanzelfsprekend allemaal gecorrigeerd.
Reputatie 2

Peter! Dank voor het aanvullen van je gegevens. Wat ik eerder suggereerde is inderdaad het geval. Je abonnement is keurig omgezet, naar de nieuwe variant, inclusief alles wat daarbij hoort. Je betaalt echter je abonnementskosten een maand vooruit: om die reden is de oude variant nog in rekening gebracht. Dit wordt op de komende factuur vanzelfsprekend allemaal gecorrigeerd.

Dank je wel, het is duidelijk.
Reputatie 6
Badge +6
Fourstack is weer gefixt 😃
Reputatie 7
Fourstack is weer gefixt 😃Dat is mooi...

...nu de snelheidsverhoging naar 200/200Mbps nog.
Ik heb nu een 100/100 snelheid en voldoe aan de technische eisen voor de verhoging naar 200/200. ik lees hier op het forum dat je dan automatisch en kosteloos overgezet wordt naar een 200/200 snelheid. Tot nu toe is er echter niets veranderd en als je contact opneemt met de helpdesk vertelt de ene persoon je dat ik niet in aanmerking komt terwijl de ander zegt dat ik wel de verhoging ga krijgen.

Ik kan het nu niet meer volgen. Wanneer kom je nu wel / niet in aanmerking voor de snelheidsverhoging?
Reputatie 7
Ik heb nu een 100/100 snelheid en voldoe aan de technische eisen voor de verhoging naar 200/200. ik lees hier op het forum dat je dan automatisch en kosteloos overgezet wordt naar een 200/200 snelheid.Hoe weet je dat jouw lijn technisch voldoet aan de eisen?
Heb je een instap of basis abonnement?
Had je die 100/100Mbps op 30 juni ook al?
Volgens fourstack is op mijn adres 524Mbit mogelijk. Ik heb op mijn lijn al een keer 200/200 gehad. Ik heb nu een internet en tv abonnement met een extra snelheid van 100/100 voor 4,99 euro.

Ik heb die 100/100 al sinds het begin van mijn abonnement
Reputatie 7
Volgens fourstack is op mijn adres 524Mbit mogelijk. Ik heb op mijn lijn al een keer 200/200 gehad. Ik heb nu een internet en tv abonnement met een extra snelheid van 100/100 voor 4,99 euro.

Ik heb die 100/100 al sinds het begin van mijn abonnement
Dan voldoe je aan de voorwaarden en zal ook jij 200/200Mbps moeten krijgen zonder dat je meer gaat betalen.
Ik heb begrepen dat de omzetting in batches plaatsvindt en ook ik wacht nog geduldig.
Ok, wacht ik het even af.

Wel vreemd dat de helpdesk hierover geen eenduidig antwoord kan geven. Ik zal vast en zeker niet de enige zijn die contact opneemt met die vraag.
Reputatie 7
Ok, wacht ik het even af.

Wel vreemd dat de helpdesk hierover geen eenduidig antwoord kan geven. Ik zal vast en zeker niet de enige zijn die contact opneemt met die vraag.
De helpdesk doet haar eigen naam eer aan ... hellup ... wij weten het ook niet. 😞

Reputatie 3
Badge +1
Is er vanuit kpn iemand die kan aangeven wanneer alle batches klaar zijn. Ook ik wacht nog op mijn snelheidsverhoging. Ik had ook gerekend op 1 juli aangezien dit ook de datum was voor de prijsverhoging. We zitten inmiddels al weer ruim een week verder.

Wat ik me eigenlijk afvraag: hierboven staat dat de gvk verbinding bij EoF niet automatisch wordt omgezet naar 200/200. Dus als je erom vraagt wordt het dan wel gedaan? en zo nee waarom dan niet?
Anders gezegd: Als je dit 2 maanden geleden had geweten, dan had ik de snelheid omhoog gezet naar 200/200 of 500/500 en zodra dit geregeld was, alles weer terugzetten naar 100/100.
Reputatie 2
Badge +1
Als je zef een upgrade doet naar 200/200 of 500/500, dan wordt je wel op een GoF verbinding gezet. Als je dat dus wel 2 maanden eerder geweten had, had je wel de upgrade gehad.
Alle reactie's gaan over glasklanten. Zijn er koperslagers die de 200/20 als upgrade al hebben?Nadat ze de mail hebben ontvangen in Mei?
Reputatie 7
Alle reactie's gaan over glasklanten. Zijn er koperslagers die de 200/20 als upgrade al hebben?Nadat ze de mail hebben ontvangen in Mei?Er zijn koperaansluitingen waar de verhoging naar 200/20 doorgevoerd is. Die groep is echter heel klein immers alleen abonnees met pairbonding en per lijn minimaal 100Mbps kwamen hier voor in aanmerking.
Reputatie 6
Badge +8
Alle reactie's gaan over glasklanten. Zijn er koperslagers die de 200/20 als upgrade al hebben?Nadat ze de mail hebben ontvangen in Mei?

Wij hebben inderdaad 200/20 over koper en krijgen per lijn 111/33 binnen.

@Erwin_,

Problem solved! 😀 hij staat in My KPN weer netjes op 2,50 euro voor 'Sneller Internet 200/20'.
Reputatie 7
Badge +18
Ons vermoeden klopte, King. Je bent nu handmatig uit een verkeerde batch gehaald. Ik heb ze nu op het hart gedrukt: Overal vanaf blijven! 😉
Reputatie 7
@Erwin_,
Heb jij enig zicht op de status van de batches die verwerkt zijn en nog verwerkt moeten worden?
Ook ik wacht nog met smart op de omzetting van 100/100Mbps naar 200/200Mbps.
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het uitzoeken @Erwin_! 🙂 Als het weer foute boel is weet ik je te vinden maar ik ga er vanuit dat ze nu overal afblijven
Reputatie 7
Badge +18
Ik hoop daar heel spoedig een update over te hebben, wjb. Weet in ieder geval dat we alle signalen zien en dat daar in de meeste gevallen ook antwoorden op zijn. Heel binnenkort verduidelijking.

Reageer