De prijs- en pakketwijzigingen bij KPN 2018

Toon eerste bericht

1339 reacties

Reputatie 7
Toch wel heel apart dat wij dan wel en mail krijgen van de snelheidsverhoging.Heb je nu die speedtest waar ik om gevraagd had al een keer gedaan?
En wat is het resultaat?
Toch wel heel apart dat wij dan wel en mail krijgen van de snelheidsverhoging.Heb je nu die speedtest waar ik om gevraagd had al een keer gedaan?
En wat is het resultaat?
rustig werken.ook mensen hoor.zal straks even doen.
En wat is het resultaat?

Toch maar soms even goed om te testen want me upload is bagger.

Ik haal met tv aan of uit het zelfde.
https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/9107a470-aae5-11e8-a36f-7b815b6e884f

zit rechtstreeks op het modem met vaste bekabeling.

Alex
Reputatie 7

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/9107a470-aae5-11e8-a36f-7b815b6e884f

Heb jij dan überhaupt wel de snelheidsverhoging 100/100Mbps wel gecontracteerd? Deze zou dan voor €4,99 op jouw factuur moeten staan. De snelheid die je meet hoort eerder bij een 80/8Mbps abonnement dan bij een 100/100Mbps abonnement.
Ik neem aan dat @Erwin_ mee leest en dit in zijn onderzoek mee zal nemen.

Heb jij dan überhaupt wel de snelheidsverhoging 100/100Mbps wel gecontracteerd? Deze zou dan voor €4,99 op jouw factuur moeten staan. De snelheid die je meet hoort eerder bij een 80/8Mbps abonnement dan bij een 100/100Mbps abonnement.

Wjb 100% zeker in mijn KPN staat alleen netjes 100/10 heb altijd de snelheid van 100/100 altijd gehad.

Op factuur staat dat niet zo vermeld alleen internet met 4k tv.

Alex

Ik ben even opzoek of ik nog een factuur heb voor mijn 4k contract alleen zie ik in mijn kpn maar tot 2017 terug en niet ouder dus helaas kan ik het niet zien.

hoop dat @Erwin_ wat kan betekenen snap er niets meer van.

Wjb wel bedankt voor je reacties en tijd.

Alex
Reputatie 7
Ik ben even opzoek of ik nog een factuur heb voor mijn 4k contract alleen zie ik in mijn kpn maar tot 2017 terug en niet ouder dus helaas kan ik het niet zien.Dan heb je het dus al gezien, die €4,99 hoort immers op elke factuur te staan als jij die 100/100Mbps snelheidsverhoging zou hebben gecontracteerd. Blijkbaar heb je die snelheidsverhoging dus niet gecontracteerd en dat betekent dat jouw aansluiting van 100/10Mbps naar 150/15Mbps is gegaan echter dit blijven "tot" waarden. Als jouw aansluiting niet meer dan 100Mbps kan leveren omdat het een EoF aansluiting betreft, dan zal de snelheid dus ook niet hoger dan die 100Mbps worden.
Wat zegt https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl eigenlijk dat haalbaar is op jouw adres?
Ik ben even opzoek of ik nog een factuur heb voor mijn 4k contract alleen zie ik in mijn kpn maar tot 2017 terug en niet ouder dus helaas kan ik het niet zien.Dan heb je het dus al gezien, die €4,99 hoort immers op elke factuur te staan als jij die 100/100Mbps snelheidsverhoging zou hebben gecontracteerd. Blijkbaar heb je die snelheidsverhoging dus niet gecontracteerd en dat betekent dat jouw aansluiting van 100/10Mbps naar 150/15Mbps is gegaan echter dit blijven "tot" waarden. Als jouw aansluiting niet meer dan 100Mbps kan leveren omdat het een EoF aansluiting betreft, dan zal de snelheid dus ook niet hoger dan die 100Mbps worden.
Wat zegt https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl eigenlijk dat haalbaar is op jouw adres?

Nou ik neem aan dat kpn oudere facturen kan terug zien want nu lijk ik wel debiel weet toch echt 1000% zeker dat ik 100/100 heb en had ik komt van vodafone 100/100 en ben toen 1 op een overgestapt naar kpn 100/100 ik zag al lang staan 100/10 in mijn kpn echter gaven hun aan dat een fout in hun systeem was maar we wachten het even af.
Reputatie 7
Nou ik neem aan dat kpn oudere facturen kan terug zien want nu lijk ik wel debiel weet toch echt 1000% zeker dat ik 100/100 heb en had ik komt van vodafone 100/100 en ben toen 1 op een overgestapt naar kpn 100/100 ik zag al lang staan 100/10 in mijn kpn echter gaven hun aan dat een fout in hun systeem was maar we wachten het even af.Maar je hebt toch een Internet en TV 4K abonnement. Wanneer ben je overgestapt naar de 4K abonnement? Weet je zeker dat, toen je overstapte naar dat 4K abonnement, je ook weer die 100/100Mbps snelheidsverhoging gecontracteerd hebt?
Als ik nu op de site van Kpn kijk en daar 200/200 neem met alles wat ik nu heb 4k ziggo sport, spotify dan betaal ik €0.48 meer dan nu dus klopt dan toch al niet.
Nou ik neem aan dat kpn oudere facturen kan terug zien want nu lijk ik wel debiel weet toch echt 1000% zeker dat ik 100/100 heb en had ik komt van vodafone 100/100 en ben toen 1 op een overgestapt naar kpn 100/100 ik zag al lang staan 100/10 in mijn kpn echter gaven hun aan dat een fout in hun systeem was maar we wachten het even af.Maar je hebt toch een Internet en TV 4K abonnement. Wanneer ben je overgestapt naar de 4K abonnement? Weet je zeker dat, toen je overstapte naar dat 4K abonnement, je ook weer die 100/100Mbps snelheidsverhoging gecontracteerd hebt?

Ik kan nu weer overstappen dus 1 jaar geleden, dus ik ga niet te moeilijk doen ik sluit het gewoon opnieuw af is 48 cent duurder ik betaal nu 93,99 en ga naar 94,47 zag ik
nee ik keek niet goed ga ik naar 104 euro sorry maar ik hoef die 4k niet meer want hebben maar 3 zenders lol
Reputatie 7
Nou ik neem aan dat kpn oudere facturen kan terug zien want nu lijk ik wel debiel weet toch echt 1000% zeker dat ik 100/100 heb en had ik komt van vodafone 100/100 en ben toen 1 op een overgestapt naar kpn 100/100 ik zag al lang staan 100/10 in mijn kpn echter gaven hun aan dat een fout in hun systeem was maar we wachten het even af.Maar je hebt toch een Internet en TV 4K abonnement. Wanneer ben je overgestapt naar de 4K abonnement? Weet je zeker dat, toen je overstapte naar dat 4K abonnement, je ook weer die 100/100Mbps snelheidsverhoging gecontracteerd hebt?Ik kan nu weer overstappen dus 1 jaar geleden, dus ik ga niet te moeilijk doen ik sluit het gewoon opnieuw af is 48 cent duurder ik betaal nu 93,99 en ga naar 94,47 zag ikWat voor een abonnement heb je nu dan en met welke opties?
En zo te zien heb jij dan geen 200/200Mbps snelheidsoptie opgenomen waardoor je er dus niets mee zult opschieten.

Dit is wat ik nu heb maar had verkeerd gekeken als ik nu alles het zelfde neem met 200/200 betaal ik 104 euro dus ik denk dat ik gewoon opnieuw af ga sluiten zonder 4k want heb toch maar 3 zenders en dan 200/2000 neem dan betaal ik maar €0,48 meer dan nu
Reputatie 6
Badge +10

Dit is wat ik nu heb

Die korting op Spotify heb ik nog nooit gezien..hoezo dat dan?

Dit is wat ik nu heb

Die korting op Spotify heb ik nog nooit gezien..hoezo dat dan?

Hahaah had het eerst helemaal gratis alleen toen ik naar 4k ging kont dat niet en kreeg ik deze korting.
Dit is ook raar ik denk kijk online even als ik de aanpassing doe dus ik selecteer Internet en TV en de 200/200 betaal ik maar € 70,48 komt omdat hij me 4k decoders erin laat staan. als ik twee Interactieve TV ontvanger kies moet ik 2 x 5 euro betalen maar geven niet aan dat ik die 4k decoders moet inleveren is toch ook raar?

Ik denk dat ik dit maar meteen moet doen.

500/500 met alles erin 2 x hd ontvanger en ik betaal maar 74,48

Reputatie 7
500/500 met alles erin 2 x hd ontvanger en ik betaal maar 74,48De eerste drie maanden ja, daarna betaal je €96,98 per maand.
De presentatie van de prijs, bedacht door de marketing guys van KPN, is zeer uitgekookt
ja oke maar ik betaal nu 93,99 voor 100/15 zoals jij zegt.
maar kan je de 4k decoder houden of werkt dat niet.
500/500 met alles erin 2 x hd ontvanger en ik betaal maar 74,48De eerste drie maanden ja, daarna betaal je €96,98 per maand.
De presentatie van de prijs, bedacht door de marketing guys van KPN, is zeer uitgekookt

Ja zou eigenlijk niet mogen toch, er is wel iets raars met die site de ene keer moet ik 5 euro per hd decoder betalen en de andere keer zijn ze gratis. bij deze opsomming zijn ze dan gratis ja toch normaal gesproken.
Reputatie 7
Je zult de 4K decoders moeten inleveren, maar de vraag is of dat erg is, die dingen hebben ook nog wel wat kinderziektes.
Persoonlijk zou ik ook niet voor 500/500Mbps gaan, dat heeft eigenlijk alleen zin als jij een backup device elders hebt staan die met hoge snelheid bereikt kan worden. Anders zal je zeer waarschijnlijk het verschil tussen 200/200 en 500/500 niet merken.
Ik ben naar aanleiding van dit topic juist teruggegaan van 500/500 via 100/100 naar 200/200 en wij ervaren als gezin geen verschil maar betalen wel €8,- per maand minder.

Je zult de 4K decoders moeten inleveren, maar de vraag is of dat erg is, die dingen hebben ook nog wel wat kinderziektes.
Persoonlijk zou ik ook niet voor 500/500Mbps gaan, dat heeft eigenlijk alleen zin als jij een backup device elders hebt staan die met hoge snelheid bereikt kan worden. Anders zal je zeer waarschijnlijk het verschil tussen 200/200 en 500/500 niet merken.
Ik ben naar aanleiding van dit topic juist teruggegaan van 500/500 via 100/100 naar 200/200 en wij ervaren als gezin geen verschil maar betalen wel €8,- per maand minder.

Oke dus jij zou dit doen klopt het wel zijn die decoders gratis betaal ik zelfde als nu apart waarom krijg jij 4 euro korting hahahaha ook apart dat iedereen weer andere kortingen krijgt

Reputatie 7
Oke dus jij zou dit doen klopt het wel zijn die decoders gratis>

Klopt, maar eerst zou ik afwachten wat @Erwin_ te zeggen heeft over de maximaal haalbare snelheid nu.
Oke dus jij zou dit doen klopt het wel zijn die decoders gratis>

Klopt, maar eerst zou ik afwachten wat @Erwin_ te zeggen heeft over de maximaal haalbare snelheid nu.

Prima wachten we het even af en dan zet ik het om via mijnkpn.

Reageer