De prijs- en pakketwijzigingen bij KPN 2018

Toon eerste bericht

1339 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ik kan nog geen gegevens in je profiel vinden,fibren. Kun je daar nog even postcode/huisnummer/naam etc neerzetten? Dit heeft me de nieuwe privacy wetgeving te maken.
Ik werk tot 16:30 en als je me na het updaten even een seintje geeft kijk ik wat jouw lijn aankan.
Ik kan nog geen gegevens in je profiel vinden,fibren. Kun je daar nog even postcode/huisnummer/naam etc neerzetten? Dit heeft me de nieuwe privacy wetgeving te maken.
Ik werk tot 16:30 en als je me na het updaten even een seintje geeft kijk ik wat jouw lijn aankan.

Heb het aangepast staat nu in mijn profiel bedankt voor de moeite vast
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Fibrenl. Momenteel is op jouw adres Internet en TV 4K actief. Dat is zo sinds april 2017. Daarvoor had je het standaard pakket.
Momenteel is je verbindingstype EoF.
Hoi Fibrenl. Momenteel is op jouw adres Internet en TV 4K actief. Dat is zo sinds april 2017. Daarvoor had je het standaard pakket.
Momenteel is je verbindingstype EoF.

En wat houd dat in EoF kan ik nou wel overstappen naar 200/200?
Reputatie 7
Als https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/ aangeeft dat 500Mbps mogelijk is, dan kan je overstappen naar 200/200Mbps. Dat kost €8,99 per maand. Waarschijnlijk zal er een monteur langs moeten komen om jouw glasvezelmodem te vervangen.
Je kunt overigens na een maand die snelheidsverhoging weer cancellen en dan ontvang je daarna bij jouw huidige 4K abonnement nog steeds 150/15Mbps.
Als https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/ aangeeft dat 500Mbps mogelijk is, dan kan je overstappen naar 200/200Mbps. Dat kost €8,99 per maand. Waarschijnlijk zal er een monteur langs moeten komen om jouw glasvezelmodem te vervangen.
Je kunt overigens na een maand die snelheidsverhoging weer cancellen en dan ontvang je daarna bij jouw huidige 4K abonnement nog steeds 150/15Mbps.

Ja er staat 500 bedankt allemaal voor jullie hulp heb het aangepast Inn mijn kpn