Beantwoord

Defect modem blijkt algemene storing?

  • 6 July 2019
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb de ... in over KPN.

Op 5 juli gebeld dat ik geen internet heb. Meten ze alles door en ligt het aan het modem. Vandaag nieuw geplaatst. Kom vandaag 6 juli bij de buren en blijk in de buurt heel KPN internet er uit te liggen. Kijk ik op internet en staat er bij KPN doodleuk dat de storing sinds einde dag 6/7 is en op 8/7 om 18.00 uur is opgelost.

Hé KPN in welke eeuw leven jullie?

Eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 July 2019, 10:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19
En wat is nu het probleem??
Hoi @Ik ben verdrietig . Welkom op het forum!
Zo te lezen hebben we in het begin een verkeerde conclusie getrokken. Dat komt soms voor. Zeker als een beginnende storing nog niet helemaal in kaart is gebracht. Excuus dat dit mis is gegaan. Helaas kan ik niet garanderen dat dit nooit weer gebeurt. Onze lijnmetingen zijn redelijk accuraat maar niet perfect. Soms duurt het even voordat een grotere storing goed in beeld is.
Mocht het vanavond nog steeds niet werken, herstart nog even je modem. Als dat ook niet mag baten laat het weten en dan help ik je graag verder!
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht dat niet het geval zijn, laat het weten! 🙂