Beantwoord

Defecte afstandsbediening vervangen

  • 21 January 2020
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Mijn afstandsbediening is kapot! Hoe kan ik een nieuwe ontvangen?

icon

Beste antwoord door RBxx 21 January 2020, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dag @JGAvanV welkom. Gaat het om de afstandsbediening van interactieve TV?

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?

Hoi,

Het is nog niet gelukt, aangezien ik iedere keer in beeld krijg dat er een fout is opgetreden!

Reputatie 7
Badge +21

Is in MijnKPN je Internet en TV abonnement wel gekoppeld aan jouw KPN ID?

Klinkt misschien dom, maar hoe doe ik dat?

Reputatie 7
Badge +21

  

Hallo @JGAvanV 

Daarvoor log je in op MijnKPN  met je KPN ID. Kies dan voor Producten en daarna Product toevoegen.

Kies voor “Thuis” en vul ter controle de laatste drie cijfers van het rekeningnummer in. Ben je zelf niet thuis, klik dan hier (zie plaatje), dan krijg je wat extra controle vragen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi J, welkom op het forum. 

Is het inmiddels gelukt om je abonnement te koppelen aan je Mijn KPN en de afstandsbediening te bestellen? Zo niet, jou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Mijn kpn id is gewoon je inlog van mijn kpn om het wat duidelijker te maken

Als ik die link gebruik kan ik een nieuwe afstandsbediening bestellen

afgehaakt uiteraard die van ons werkt gewoon

maar die link werkt